Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subutex + Lyrica aiheuttanut ehkä kymmeniä nuorten neliraajahalvauksia Suomessa

Vierailija
12.02.2022 |

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa harmita näiden puolesta. Moni kaverikin lähti tuolle tielle nuorena ja voin sanoa, että siltä ei enää ihmiseksi palata.

Vierailija
62/119 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarien touhuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyrica on turvallinen yksistään käytettynä. T. Reumasairas

Niin ja lääkärin ohjeen mukaan. Psyk.sh.

Vierailija
64/119 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tota Subutexia tutkittu ja selvitetty kuinka moni reseptin saaneista väärinkäyttää sitä tai myy eteenpäin? Vaikuttaa olevan varsin yleistä.

Nykyään käytetään enemmän Buvidal depot injektiota. Subutexista luovuttu korvaushoidossa. En tiedä määrätäänkö sitä enää missään päin Suomea. Psyk.sh.

Vierailija
65/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten Lyrica kuolemista oli juttua jo kymmenen vuotta sitten. Eli asialle ei ole tehty mitään. Tuo lääke pitäisi saada pois markkinoilta kokonaan, tai hyvin tiukasti luvanvaraiseksi.

Pitäisi ja pitäisi. Noita ei nykyään määrätä edes oikeaan tarpeeseen. Mistä nämä valuu kadulle? Kun ihan suomiapteekin kamaa ne kuitenkin on.

Lyricaa olen ottanut muistaakseni kaksi kertaa kovaan kipuun kun mä en itse saa lääkäristä toimivia lääkkeitä. Kipu kyllä lähti, mutta se "aineissa oleminen" oli kamalaa. Miten kukaan siitä nauttii?

Mun hyvä ystävä kuoli viime elokuussa Lyrican ja alkoholin yhteisvaikutukseen . Vitsailtiin vielä viikko sitä ennen ja sanoi että pitää kunnon 27 juhlat, se on se vaarallisin aika taiteilijoille ja muusikoille.Oli säästänyt rahaa ja mielessä kesäreissut sun muut . Kuoli sitten 26 vuotiiana kun lääkäri oli määrännyt 4 kuukautta aikaisemmin diapamin, lyrican, ja olantsapiinin . Lyrica alkoholi oli kuolinsyy ja diapam vähensi sydämen sykettä yms . 

Vierailija
66/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorten Lyrica kuolemista oli juttua jo kymmenen vuotta sitten. Eli asialle ei ole tehty mitään. Tuo lääke pitäisi saada pois markkinoilta kokonaan, tai hyvin tiukasti luvanvaraiseksi.

Pitäisi ja pitäisi. Noita ei nykyään määrätä edes oikeaan tarpeeseen. Mistä nämä valuu kadulle? Kun ihan suomiapteekin kamaa ne kuitenkin on.

Lyricaa olen ottanut muistaakseni kaksi kertaa kovaan kipuun kun mä en itse saa lääkäristä toimivia lääkkeitä. Kipu kyllä lähti, mutta se "aineissa oleminen" oli kamalaa. Miten kukaan siitä nauttii?

Mun hyvä ystävä kuoli viime elokuussa Lyrican ja alkoholin yhteisvaikutukseen . Vitsailtiin vielä viikko sitä ennen ja sanoi että pitää kunnon 27 juhlat, se on se vaarallisin aika taiteilijoille ja muusikoille.Oli säästänyt rahaa ja mi

Fly high Teemu🙏🙏🙏

Vierailija
67/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan kiinnosta näiden huumeiden käyttäjien halvaukset sun muut. Ovat ihan itse aiheutettuja tiloja. Huumeita EI OLE PAKKO KÄYTTÄÄ, oma valinta. 

Vierailija
68/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä

Tajuatko paljonko maksaa neliraajahalvaantuneen kuntoutus, hoito, asumispalvelut, hoitopalvelut, apuvälineet? Nuoren kohdalla siitä ehtii tulla vanhuuteen mennessä jopa miljoonien lasku.

Vierailija
69/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Onpahan nistit pois pahanteosta tuon jälkeen.

Vierailija
70/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoito kuormittuu. Neliraajahalvauksen hoito on erittäin kallista. Veronmaksajat maksavat jo nämä huumeet eli subut.

Ja eräät haluaisivat laillistaa nämä ja vielä veronmaksajien piikkiin huoneet ja kaikki. Uskomatonta touhua.

Kuka haluaa laillistaa? 😀

Vierailija
71/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tota Subutexia tutkittu ja selvitetty kuinka moni reseptin saaneista väärinkäyttää sitä tai myy eteenpäin? Vaikuttaa olevan varsin yleistä.

Subu on huumetta, eikä sillä ole edes tarkoitusta vieroittaa mitään. Se on yhteiskunnan maksamaa huumausainetta.

- narkkarin sisko

Miksi sitä jaetaan? Siksikö että narkkarien ei tarvitse rötöstellä saadakseen rahat huumeisiin?

niin, ja pitäisi jakaa enemmänkin kontrolloidusti.

Veronmaksajat maksavat narkkareiden huumeet joka tapauksessa, niin parempi olisi että niitä käytetään jossain muualla kuin kansalaisten seassa ja ettei niiden hankkimiseen tarvitsisi tehdä rikoksia.

Vierailija
72/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa harmita näiden puolesta. Moni kaverikin lähti tuolle tielle nuorena ja voin sanoa, että siltä ei enää ihmiseksi palata.

Luulo ei ole tiedon väärti. Toki se on aika harvinaista, ehkä osansa on sillä, että Suomessa ei päihdepalveluihin satsata kuin aivan minimit. Ja sekin on yleensä sitä, että patistellaan raittiuteen eikä oikeasti yritetä vähentää haittoja - ihminen ei raitistu kunnes on siihen valmis, eli tuo patistelu menee ihan hukkaan ja kun haittoja ei minimoida, niin vahinkoa syntyy tarpeettoman paljon.

Itse narkkasin 10v opiaatteja ja Lyricaa - eipä tullut neliraajahalvausta, kun annokset olivat järkevissä lukemissa. Toki tuo Suomessa suosittu Subutex on myös siitä ikävää kamaa, että siitä ei mitään hyviä oloja enää edes hetken käytön jälkeen saa, joten sitten pitää kiskoa kaksin käsin kaikkea muuta. Ja tuolloin touhussa ei ole enää mitään järkeä, ei tule hyviä fiiliksiä, olet täysin sekaisin bentsoista ja alkoholista ym. Luojan kiitos itse asuin ulkomailla, jossa sai hyvälaatuista heroiinia halvalla. Sitä kun otti sopivan määrän, niin kivut ja ahdistus katosivat ja haittavaikutukset oli samaa luokkaa kuin kenellä tahansa voimakkaita kipulääkkeitä syövällä. Eli siis ummetusta yms. Tätä "salaisuutta" ei moni tiedä huumeista, että oikein käytettynä varsinkin opiaatit ovat aika haitattomia lukuunottamatta riippuvuutta. Toisaalta ymmärrän kyllä olevani myös se yksi onnekas tapaus kymmenestä tuhannesta.

Nykyisin olen asiantuntijatyössä n. 80ke vuosituloilla, tietysti asiaa auttoi se että hankin maisterin paprut nuorena. Kukaan teistä ei huomaisi minusta päällepäin, että olen joskus käyttänyt kovia huumeita, olen normaali perheellinen mies. Lääkäritkin yllättyvät, kun huomaavat kirjaukset asiasta. Joskus olen myös kokenut saavani stigman takia huonompaa hoitoa, mutta luojan kiitos on varaa maksaa hoidosta yksityisellä, jossa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Olen onnekas, kun käyttöajoilta ei jäänyt mitään pysyviä tauteja tms. Ainoastaan älyttömän suuri toleranssi kipulääkkeisiin, jos joskus sairastun vaikkapa syöpään. Tuokin on käyty lääkärin kanssa läpi, että minulle sitten määrätään elefantin annokset eikä kivunlievityksestä tingitä, kun on oikeasti kipeä eikä vain lääkkeiden perässä.

Vierailija
73/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelevalle sekakäyttäjällä on kavereita, jotka kertovat mistä naruista pitää vetää, että lääkäri määrää oikeita lääkkeitä. Hyvä valhe on uskottavampi kuin totuus. 

Vierailija
74/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luojan kiitos jokaisesta lääkkeestä voi lähtä henki jos sitä käyttää väärin, luojan kiitos suurin osa käyttää niitä ohjeen mukaan.

Tomaateillaki saa hengen pois jos pakolla haluaa.

Vierailija
75/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä

Ei silloinkaan jos kyseessä olisi sun oma lapsi?

Vaiettu tabu. Kun oma lapsi on syvällä oleva narkomaani, niin on toisaalta helpotus kun hän kuolee tai halvaantuu. Silloin kärsimys loppuu sekä lapselta että myös vanhemmilta.

Narsistien juttuja. Koita päästää napanuorasta irti. 

Vierailija
76/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkoelukat saavat sitä mitä haluavat. Toivotaan että fentanyyli tulisi Suomen markkinoille niin päästään noista saastoista eroon. Ei ne ihmisiä ole joten ei niistä tarvitse välittää.

Vierailija
77/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei todellakaan kiinnosta näiden huumeiden käyttäjien halvaukset sun muut. Ovat ihan itse aiheutettuja tiloja. Huumeita EI OLE PAKKO KÄYTTÄÄ, oma valinta. 

No kiinnostaa siinä mielessä, että aika kalliiksi tulee yhteiskunnalle heidän sairauksien ja vammojen hoitonsa.

Vierailija
78/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei silloinkaan jos kyseessä olisi sun oma lapsi?

Olisin halunnut abortin mutta nainen ei suostunut, joten näillä mennään mitkä on annettu.

Ap

Vierailija
79/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkoelukat saavat sitä mitä haluavat. Toivotaan että fentanyyli tulisi Suomen markkinoille niin päästään noista saastoista eroon. Ei ne ihmisiä ole joten ei niistä tarvitse välittää.

Onhan sitä ollut jo maailman sivu saatavilla.

Vierailija
80/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmis jätteen voisi hyvin jättää hoitamatta. Mokomat aiheuttavat valtavat kustannukset yhteis kunnalle ja vanhukset jäävät hoitamatta. Eutanasia olisi saasta joukolle paras ratkaisu esim. poliisi voisi antaa niska laukauksen tavattaessa ihan oman harkintansa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan