Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subutex + Lyrica aiheuttanut ehkä kymmeniä nuorten neliraajahalvauksia Suomessa

Vierailija
12.02.2022 |

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tota Subutexia tutkittu ja selvitetty kuinka moni reseptin saaneista väärinkäyttää sitä tai myy eteenpäin? Vaikuttaa olevan varsin yleistä.

En tiedä onko tutkittu mutta moni pistää tabletiksi tarkoitetun lääkkeen suoneen. Lääkkeen jakaminen joka päivä narkomaanille on kovin kallis tapa mutta kai sitäkin käytetään ainakin joidenkin kohdalla.

Vierailija
82/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että aiheuttanut neliraajahalvaukset. Pysyvät nuo rikolliset pois kaduilta. Harmi, kun eivät menehtyneet huumeisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä

Ei silloinkaan jos kyseessä olisi sun oma lapsi?

Olisin halunnut abortin mutta nainen ei suostunut, joten näillä mennään mitkä on annettu.

Ap

Ei sunkaan kohdalla tehty aborttia.

Vierailija
84/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei muuten harmita narkkien halvaukset yhtään. Syökää lisää niitä pillereitä

Olet varmasti "ihana" ihminen.

Näillä "narkeilla" on todella paha traumatausta, jos tietäisit edes yhtään mistä puhut. On saatava pää pöhnään, että kestää sen arjen.

Oletko sinä yhtä "enkeli" vaikka fyysisesti sairaillekin.

Hävettää taas olla ihminen sun kaltaisten takia.

Vierailija
85/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti vaikea masennus, vuosien varrella paniikkihäiriö, ahdistuneisuushäiriö ja rampauttava agorafobia. Lopulta yritin lopettaa itseni viime keväällä, se henkinen tuska joka sattuu ja korventa koko kropassa vaan vei lopulta, vuosien jälkeen järjen. Nyt syön Lyricaa + mieto bentso ihan lääkärin ohjeiden mukaan ja olen pariinkin kertaan itkenyt onnesta siksi että fyysistä tuskaa aiheuttava ahdistus on hetken aikaa vain vaimeana. Täällä on siistiä, minä olen puhdas, käyn itse kaupassa, mulla on ollut ihmisiä kylässä (no nyt itkettää taas), olen jopa harkinnut jotain harrastusta. Normaalisti en pysty tekemään mitään sillä aivot trollaa järjettömällä linttaamisella ja syyllisyyden tunteella.

Lyricalla on täsmävaikutus ahdistukseen, ja vaikka edelleen koen sitä, alan saada funktioita takaisin. Ja kun on saanut tehtyä asioita niin se vähentää tuskaisuutta. Muhun on vuosien varrella testattu kaikenmaailman lääkkeitä ja tämä on ainoa joka palauttaa toimintakykyä. Se on monelle itsestäänselvyys, mutta mulle aivan valtava, järkälemäinen asia.

En koe puuropäisyyttä, en saa mitään kiksejä. Alussa heitehuimausta mutta se on hävinnyt. Minulla ei ole mitään motivaatiota ottaa lasillistakaan alkoholia, saati "juhlia" Lyricalla ja bentsoilla. Se että jotkut käyttävät lääkkeitään päin helvettiä ei ole sen lääkkeen vika. Olen tässä vähän kauhulla seurannut miten Lyricaa ja muita keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä demonisoidaan. Kaveri joka oli onnettomuudessa on jatkuvasti valtavissa kivuissa. Häneltä vietiin Lyrica mutta fentanyyli on toistaiseksi kuulemma OK. Sen jälkeen ajetaan als kaikki. Kipupotilaille ei haluta enää antaa kuin buranaa. Mietin että palautetaanko meidät mentaalitapauksetkin siihen "apuun" mitä minullakin oli ennen: ei mitään. Suomessa ei haluta antaa hoitoa.

Ja sit vielä ihmiset jotka ei tiedä asiasta juuri mitään lietsoo sitä paniikkia. Se on helppoa kun itse ei ole avuntarvitsijan asemassa.

Vierailija
86/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä "narkeilla" on todella paha traumatausta, jos tietäisit edes yhtään mistä puhut. On saatava pää pöhnään, että kestää sen arjen.

Maaseudut ovat täynnä tuollaisia katkeria miehiä, siksi naiset kaikkoaakin sieltä jo nuorena pois. Nykyään nämä ukot pääsevät aukomaan pahaa oloaan kaikille somen avulla.

Vierailija
87/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesta asti vaikea masennus, vuosien varrella paniikkihäiriö, ahdistuneisuushäiriö ja rampauttava agorafobia. Lopulta yritin lopettaa itseni viime keväällä, se henkinen tuska joka sattuu ja korventa koko kropassa vaan vei lopulta, vuosien jälkeen järjen. Nyt syön Lyricaa + mieto bentso ihan lääkärin ohjeiden mukaan ja olen pariinkin kertaan itkenyt onnesta siksi että fyysistä tuskaa aiheuttava ahdistus on hetken aikaa vain vaimeana. Täällä on siistiä, minä olen puhdas, käyn itse kaupassa, mulla on ollut ihmisiä kylässä (no nyt itkettää taas), olen jopa harkinnut jotain harrastusta. Normaalisti en pysty tekemään mitään sillä aivot trollaa järjettömällä linttaamisella ja syyllisyyden tunteella.

Lyricalla on täsmävaikutus ahdistukseen, ja vaikka edelleen koen sitä, alan saada funktioita takaisin. Ja kun on saanut tehtyä asioita niin se vähentää tuskaisuutta. Muhun on vuosien varrella testattu kaikenmaailman lääkkeitä ja täm

Nykyinen ongelma johtuu siitä, että Suomessa on lääkärin vika jos yksi jää koukkuun, mutta jos kymmenen tekee itsemurhan puutteellisen lääkityksen takia niin se johtuu vain sairaudesta eikä suinkaan lääkäristä. Lääkärin kannattaa siis jättää tiettyjä lääkkeitä määräämättä jos haluaa välttää nootit ylemmältä taholta riippumatta aiheuttamastaa inhimillisestä kärsimyksestä. 

Vierailija
88/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parempi väki pistää noita teinityttöihin ainakin itiksessä. 

Vierailija
89/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se parempi väki pistää noita teinityttöihin ainakin itiksessä. 

Tyttäresi lutkuttaa munaa refloissa, jotta hänelle annetaan subua ja lyricaa piikitettäväksi. Ei ole ilmaisia huumeita. 

Vierailija
90/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä.

Vierailija
91/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä elämässä on niin kestämätöntä, että sitä ei selvinpäin kestä? En ymmärrä. Itse en käytä edes alkoholia. 

Vierailija
92/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, jos sulla ei raajat toimi niin kyllähän siinä muutakin apua tarvitsee kun että kaveri piikittää kamat suoneen? Siis miten siinä kunnossa voi palautua kotiin johonkin huumeluolaan? Kuka sut pesee, ruokkii ja hoitaa? Ei omaishoitajaksi narkit pääse. Käykö kotihoito sitten?

Vierailija
93/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tota Subutexia tutkittu ja selvitetty kuinka moni reseptin saaneista väärinkäyttää sitä tai myy eteenpäin? Vaikuttaa olevan varsin yleistä.

Subu on huumetta, eikä sillä ole edes tarkoitusta vieroittaa mitään. Se on yhteiskunnan maksamaa huumausainetta.

- narkkarin sisko

Miksi sitä jaetaan? Siksikö että narkkarien ei tarvitse rötöstellä saadakseen rahat huumeisiin?

Tuo on yhteiskunnan tarjoamaa korvaushoitoa. Ilmaiset huumeet loppuelämäksi.

Vierailija
94/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minullakin rikkonainen lapsuus ja traumojakin mutta en koskaan edes kokeillut huumeita. Keskitin tuskani treenaamiseen, urheiluun, opiskeluun ja työntekoon.

Vierailija
95/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoito kuormittuu. Neliraajahalvauksen hoito on erittäin kallista. Veronmaksajat maksavat jo nämä huumeet eli subut.

Ja eräät haluaisivat laillistaa nämä ja vielä veronmaksajien piikkiin huoneet ja kaikki. Uskomatonta touhua.

Kuka haluaa laillistaa? 😀

Punakaarti.

Vierailija
96/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä elämässä on niin kestämätöntä, että sitä ei selvinpäin kestä? En ymmärrä. Itse en käytä edes alkoholia. 

Ole onnellinen? Tuli muuten mieleen: minkä ikäisenä ihmislapsi kehittää ymmärryksen siitä että muilla ihmisillä on oma sisäinen maailma ja erillinen elämä? Kyllä se yllättävän nuorena tapahtuu. Ihan liian nuorena jotta osaisi kirjoitella vauva-palstalle.

Vierailija
97/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoito kuormittuu. Neliraajahalvauksen hoito on erittäin kallista. Veronmaksajat maksavat jo nämä huumeet eli subut.

Ja eräät haluaisivat laillistaa nämä ja vielä veronmaksajien piikkiin huoneet ja kaikki. Uskomatonta touhua.

Kuka haluaa laillistaa? 😀

Punakaarti.

En ole kuullut kenenkään ajavan huumeiden laillistamista, kannabista ollaan kyllä laillistamassa.

Vierailija
98/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minullakin rikkonainen lapsuus ja traumojakin mutta en koskaan edes kokeillut huumeita. Keskitin tuskani treenaamiseen, urheiluun, opiskeluun ja työntekoon.

Parempi Ihminen TM

Minulla oli pitempikin vastaus mutta nolottaa puolestasi liian paljon.

Vierailija
99/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi Ihminen TM

Minulla oli pitempikin vastaus mutta nolottaa puolestasi liian paljon.

En koe olevani parempi ihminen. Tarkoitin vain että huumeiden käyttäminen on vain ja ainoastaan oma valinta. Monellakaan tietämälläni narkilla ei edes ole mitään traumautaustaa tai muutakaan vaan ovat ihan hyvistä perheistä lähtöisin. On helppo itkeä ja syyttää yhteiskuntaa kaikesta mutta vastaus moneen asiaan löytyy peilistä ja omista valinnoista.

Vierailija
100/119 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyrica/pregabalin on loistava lääke hermosärkyyn ainakin täällä, ilman moista en nukkuisi välillä lainkaan. Neuropatia ei ole hauska vaiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän