Millainen on ulkonäöllisesti 30 vuotias nainen?
Millainen on mielestäsi 30 vuotias nainen ulkonäöllisesti? Onko jo ikääntymisen merkkejä ja rupsahdusta tapahtunut vai nainen parhaimmillaan?
Kommentit (32)
Minulta kysytään usein paperit, vaikka ensimmäiset ilmejuonteet todellakin jo näkvyissä. Ja ikää 30-v. Mutta olen normaalia lyhyempi, hoikka, pukeudun tyttömäisesti (mekkoja, hameita, värikkäitä ja kuviollisia sukkahousuja jne), pitkät hiukset ja meikkaan vain vähän.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:23"]Edelleen palan halusta nähdä kuvan ihmisestä, jolta kolmekymppisenä kysytään papereita...
[/quote]
Multa kysytään mutta kuvaa en kyllä laita, sori. En kyllä paljon ajokortin kuvasta ole vanhentunut, ellei läheltä katso. Olen myös lyhyt joten sekin varmaan osaltaan vaikuttaa.
Ja paperithan pitäs kysyä kaikilta jotka näyttää alle 30v, eli eikö sillon pitäs olla vähän rupsahtanu jos ei kysyttäis?
No eikös se kauppojen ja alkon ohjeistus ole, että paperit kysytään jos epäillään olevan alle 30? Ei se papereiden kysyminen tarkoita, että luullaan alaikäiseksi...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:24"]Hahhah, tää kolmekymppinen nainen saa toistuvasti uusissa paikoissa kuulla ihmetystä, kun tulee puheeksi ensin se, ett olen jo äiti, sitten: " jaa, niitä on jo useampi...", sitten kysytään ikää, kun kerron olevani neljän lapsen äiti. Näytän kuulemma 19-vuotiaalta :D omasta ja miehen mielestä olen parempi nyt, kuin silloin 11 vuotta sitten. Kypsempi ja hieman naisellisempi.
[/quote]
Olet vissiin aika rankasti ylipainoinen jos sinua luullaan 19-vuotiaaksi. Harva kuvittelee siiderivalasta kolmekymppiseksi.
Kolmekymppisillä alkaa elämäntavat jo näkyä. Nuorena ei roskaruuan puputtajat ja röökaajat vielä erotu muista, mutta tuossa vaiheessa erot alkaa näkyä. Itse olin nuorena (20v) vaatimattoman näköinen, mutta nyt alan saamaan ystäviäni "kiinni". Uskon että johtuu ihan elämäntavoista, ihoni on nuorekkaampi kuin ystävillä jotka polttaa, eivätkä välitä ruuan ravinto-arvoista.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:24"]Hahhah, tää kolmekymppinen nainen saa toistuvasti uusissa paikoissa kuulla ihmetystä, kun tulee puheeksi ensin se, ett olen jo äiti, sitten: " jaa, niitä on jo useampi...", sitten kysytään ikää, kun kerron olevani neljän lapsen äiti. Näytän kuulemma 19-vuotiaalta :D omasta ja miehen mielestä olen parempi nyt, kuin silloin 11 vuotta sitten. Kypsempi ja hieman naisellisempi.
[/quote]
Olet vissiin aika rankasti ylipainoinen jos sinua luullaan 19-vuotiaaksi. Harva kuvittelee siiderivalasta kolmekymppiseksi.
[/quote]
Ja kaikki 19-vuotiaat on ylipainoisia? Vai miksei kolmekymppinen voi näyttää 19-vuotiaalta normaalipainoisena?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:20"]
Vanha limainen akka! Kostuuko sillä pillukaan enää!?!?!?
[/quote]Niin kai itsekin oletat kun limaiseksi kuvailet.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:24"]Hahhah, tää kolmekymppinen nainen saa toistuvasti uusissa paikoissa kuulla ihmetystä, kun tulee puheeksi ensin se, ett olen jo äiti, sitten: " jaa, niitä on jo useampi...", sitten kysytään ikää, kun kerron olevani neljän lapsen äiti. Näytän kuulemma 19-vuotiaalta :D omasta ja miehen mielestä olen parempi nyt, kuin silloin 11 vuotta sitten. Kypsempi ja hieman naisellisempi. [/quote] Olet vissiin aika rankasti ylipainoinen jos sinua luullaan 19-vuotiaaksi. Harva kuvittelee siiderivalasta kolmekymppiseksi.
[/quote]
Mitä ihmettä? Ylipainoiset näyttävät useammin kyllä ikäistään vanhemmilta, jopa pyöreistä kasvoistaan huolimatta. Ja suurin osa kolmekymppisistä tutuistani on hoikkia tai normaaleja, mutta useimmat silti hieman isompia kuin 10 vuotta aiemmin. Hassua lukea tuollaista, kun yleisemmän stereotypian mukaan kolmekymppiset ovat lösähtäneitä.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 23:23"]Edelleen palan halusta nähdä kuvan ihmisestä, jolta kolmekymppisenä kysytään papereita...
[/quote]
No mikä siinä nyt on niin outoa? Minä olen 30 ja viimeksi eilen illalla kysyttiin paperit tupakkia ostaessa. Vähän on kyllä vähentynyt niiden kysyminen, mutta sanotaanko nyt että viidellä kerralla kymmenestä joutuu näyttämään, vieraalla paikkakunnalla lähes aina. Kuvaa en llaita, mutta en nyt omasta mielestäni niin hirveän nuorelta näytä. Mutta niin kai vissiin sit ja kai siitä osittain äitini geenejä kiittää, hän vielä eläessään meni viisikymppisenä lähes kymmenen vuotta nuoremmasta.
Jos on säilyny hyvin ja silleen niin nuori tyttönen naminami. ...mutta joskus jotkut rupsahtaa jo pääälle kakskymppisinä, nämä ei varmaan kolmikymppisinä oo sen hehkeempiä. Etenkin jos on tissit ku kaks rukkasta ja ryppyjä siellä täällä ja juonu ja tupakoinu koko pienen ikäsä, synnyttäny 8-9 lasta ja ei oo huoltanu itteäsä
Ihmettelen kovasti minkäikäisiä ihmisiä täällä palstailee kun käsitys näyttää olevan, että kolmekymppinen on rupsahtanut ja turha eukko ja elikymppiset ainakaan eivät enää jaksa mitään ja ovat vanhoja ja raihnaisia. Ilmeisesti teiniäitien hallussa palsta? Itse olen 32 enkä koe itseäni millään tavalla vähäenergisemmäksi tai oikeastaan edes vanhemmaksi kuin 25-vuotiaana. Aivan hullulta ja sairailta tuntuvat nämä jutut, että kolmekymppinenn ei saa enää pitää pitkiä hiuksia tai pukeutua farkkuihin, että nelikymppisenä ei enää jaksaisi pientä lasta jne.
Jotkut ovat kulahtaneita ja tätiytyneitä, jotkut upeimmillaan. Olettaen että elämäntavat eivät ole aivan rappiolla, myöhäisteini-iän ja kolmenkympin välillä huomattavimmat ulkonäön muutokset liittyvät habitukseen, eivätkä niinkään vielä mihinkään merkittäviin painovoiman ja UV-säteilyn aiheuttamiin ikääntymisen merkkeihin. Raskausmuutokset ovat toki asia erikseen, mutta eivät nekään juuri kasvoihin vaikuta jos paino pysyy suunnilleen samana. Teiniäidillekin voi tulla pahat raskausarvet tai roikkuvaa ihoa.