Cilest e-pillerit, kokemuksia?
Syön niitä ekaa laattaa. Olen todella kiukkuinen koko ajan ja melkein kaikki asiat ärsyttävät mua hirveästi.
Rinnat erittäin kipeät.
Edelliset pillerit olivat Yasminet ja niistä tuli välivuotoa ja näin jälkikäteen ajateltuna kuivuutta. Luulin, että ikä alkaa "kuivattaa", mutta melkein heti aloitettuani Cilestit, huomasin olleeni väärässä.
Mahtavatkohan nämä oireet kadota jossain vaiheessa? Siirryin kuitenkin "vahvempiin" pillereihin, joten kai väkisinkin aiheuttavat mielialanmuutoksia, mutta ovatkohan pysyviä?
Kommentit (4)
Mullakin ollut normaalia enemmän pahoinvointia, mutta olen ajatellut sen johtuvan ruuasta.
Paljon kehuja ollut netissä, mutta jos jään tälläiseksi raivopääksi, niin pakko vaihtaa merkkiä.
Ap
Mulla on ostettuna 3 kuukauden pillerit ja ajattelin ne syödä. Toisaalta rakastan kesää ja jos oikeasti kiukuttelen ja murjotan koko ajan, niin voi tehdä tiukkaa.
No, parempi olisi kestää ainakin se 3 kk, niin tietäisin miten vaikuttavat.
Tuo kuivuuden poistuminen oli niin yllättävä ja positiivinen juttu, että odotan näiden tuovan jotain muutakin kivaa mun elämään. =)
Ap
Söin Cilestiä vuosikausia. Ainoa oire oli pahoinvointi aina laatan ekan pillerin jälkeen, n. 6-7 tuntia sen ottamisesta. En oksentanut, mutta heräsin aina yöllä pahaan oloon. Huonoon ihooni cilestit auttoivat.
Edellinen jatkaa: jos vaan kestät, niin kokeile pari kuukautta jos kroppasi sopeutuisi pillereihin, ennen kuin vaihdat.