Miksi kouluissa ollaan yhä edelleen monen hillityn ja hiljaisen oppilaan kimpussa? Miksi heitä kiusataan? He eivät ole tehneet kiusaajilleen yhtään mitään?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita kiusataan. Ja koska ovat luusereita niin niillä ei ole kavereita jotka puolustaisivat kiusaajilta.
Näin aikuisena tienaan 2-3x paremmin kuin kiusaajani. Kukas se luuseri olikaan....
Ainakin se joka jaksaa nillittää vielä aikuisenakin ja arvottaa itsensä rahassa
Äläpä selitä - mitä enemmän tienaat, sen enemmän on vapauksia valita. Ja kääntäen, ei se nyt ihan niin voittajan touhua antaa muiden rajoittaa valinnanvapauttaan ja pelkästään siksi, ettei ole taloudellisia resursseja käytettävissä...
En ehkä ihmettele että sinua on kiusattu jos olet yhtä toope ollut nuorena
Suorastaan olen kiitollinen heille, heidän ansiostaan meinaan on tämä nykyinen tilanne. Yleensä kiusatut kun masentuvat säikyiksi, minun kohdallani se nyt toimi vain boosterina "vielä katsotaan mistä kana kusee".
Ja edelleen vingut täällä...
Ei. Vaan kerron että voi käydä joskus myös niin että kiusattu on se joka viimeisenä nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita kiusataan. Ja koska ovat luusereita niin niillä ei ole kavereita jotka puolustaisivat kiusaajilta.
Näin aikuisena tienaan 2-3x paremmin kuin kiusaajani. Kukas se luuseri olikaan....
Äläpä selitä - mitä enemmän tienaat, sen enemmän on vapauksia valita. Ja kääntäen, ei se nyt ihan niin voittajan touhua antaa muiden rajoittaa valinnanvapauttaan ja pelkästään siksi, ettei ole taloudellisia resursseja käytettävissä...
Suorastaan olen kiitollinen heille, heidän ansiostaan meinaan on tämä nykyinen tilanne. Yleensä kiusatut kun masentuvat säikyiksi, minun kohdallani se nyt toimi vain boosterina "vielä katsotaan mistä kana kusee".
Ei. Vaan kerron että voi käydä joskus myös niin että kiusattu on se joka viimeisenä nauraa.
Tai narisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYi helvetti mikä kommentti.Sinä tarvisit selkäsaunan koska kuulut kiusaajiin.Pelokas, että et itse joudu kiusattavaksi irveilet.
Tottahan tuo on. Itsekin olin luuseri ala-asteella mutta koska olin luokan koviksen mielestä kiva niin se veti mun kiusaajaia turpiin ja kiusaaminen loppui siihen. Onneksi olin kiva luuseri. Ollaan vieläkin kavereita tuon "koviksen" kanssa. Aikaa kulunut tässä jo 40 vuotta.
Itsellä vähän sama kokemus. Olin mahdottoman ujo nörttipoika mutta luokan kaksi parasta urheilijaa pitivät aina puoliani koska olin heidän mielestään mukava. Toisen kanssa ollaan vieläkin kavereita. Tästäkin aikaa melkein kolmekymment vuotta.
Meidän luokalla kiusattiin yhtä hiljaista poikaa. Poika oli kyllä mukava, mutta jos joku yritti olla kaveria hänen kanssaan, kiusaajat kävivätkin joukolla tämän kaverin kimppuun siihen asti, kunnes tämä lakkasi olemasta ystävällinen kiusatulle. Niinpä poika ei saanut kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä aikuiset ihmiset syyllistävät kiusattuja, ujoja LAPSIA?!
Joku sairas trolli tehtailee näitä ilkeitä viestejä. Yrittää epätoivoisesti päästä esille. Ei tajua omaa typeryyttään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla oli kolme oppilasta jotka saivat kaikista lukuaineista pelkkiä kymppejä. Yksi oli mulk
ku ja kaksi tosi kivoja. Yhtä kiusattiin ja kahta ei. Kumma juttu mutta se kiusattu ei ollut toinen niistä kivoista.
Kun kaksi kivaa saivat kymppejä niin niitä kehuttiin tai niiden annettiin olla rauhassa. Mulk
kua kiusattiin. Kateus ei ollut ratkaiseva tekijä vaan se oma käytös.
Tätä on monen vaikea myöntää. Oli meidänkin koulussa hiljaisia hissukoita. Toisia jotkut kiusasivat toisia taas eivät. Ymmärsin kyllä jo silloin miksi asia oli näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahat ja p as k at ihmiset vaan on niin p a sk o ja, etteivät ne siedä näköpiirissään ihmisiä, joiden tajuavat olevan heitä parempia ja tietyllä tapaa "puhtaampia" ihmisiä.
Lapsenahan se meni juuri noin, että sysipaskan luonteen omaavat ilkeät ihmiset kiusasi sellaisia "ei tee kärpäsellekään pahaa"-tyyppisiä hyviksiä.
Nuo sysipaskat eivät voi sietää sellaista, että joku on hengeltään puhdas ja kirkas ihminen, ja kuuntelee vaikka vaan onnellisena linnunlaulua pihalla. Tuollainen ärsyttää "pahiksia", heidän on pakko mennä härppimään.
Tätä samaa tapahtuu työpaikoilla.
Aikuinen ihminen joka on työpaikkakiusattu pitäisi erottaa.
Riittää, kun erotetaan kiusaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander Stubbkin oli käsittääkseni nuorena koulukiusaajan maineessa.
Ei ollut vielä silloin löytänyt Kokoomusta.
Eikä liittynyt setaan.
Onhan tuokin voinut vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla oli yläasteella yksi tyttö, jonka kimpussa olivat armotta sekä tytöt että pojat. Hän oli hikarin maineessa, keskiarvo aina jotain 9,6-9,7. Sama juttu lukiossakin, tosin silloin häntä ei enää kiusattu. Nyt hän on tekniikan tohtori ja tutkijana eräässä ulkomaisessa yliopistossa. Hyvä, että jätti tämmöisen kurjan kärpäsenpaskan kokoisen maan taakseen. Arvostan häntä suuresti.
Tekee helvetin pahaa lukea tämmöisiä juttuja. Ihan kuin menisi ajassa vuosikymmeniä taaksepäin. Onneksi hän on mitä ilmeisimmin vahva nainen ja pääsi elämässään sisulla ja sitkeydellä kohti tavoitteitaan.
Luonnevikaisille ekstroverteille on ongelma että introvertit pärjäävät ilman heidän hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla oli yläasteella yksi tyttö, jonka kimpussa olivat armotta sekä tytöt että pojat. Hän oli hikarin maineessa, keskiarvo aina jotain 9,6-9,7. Sama juttu lukiossakin, tosin silloin häntä ei enää kiusattu. Nyt hän on tekniikan tohtori ja tutkijana eräässä ulkomaisessa yliopistossa. Hyvä, että jätti tämmöisen kurjan kärpäsenpaskan kokoisen maan taakseen. Arvostan häntä suuresti.
Keksit pikku novelliisi sitten ”tekniikan tohtorin” ja että tutkijana ”eräässä” ulkomaisessa yliopistossa 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te moniongelmaiset tädit ette vaan tajua. NiidenVITUNnynnyjen Kiusaaminen on HAUSKAA!
Pillua antavat jakorasiat kiusasivat hiljaisia. Heitä muistellaan h.....
Nyt tiedetään miksi osa tytöistä oli suosittuja, he antoivat pillua pojille. Heitä pidetään nyt tyhminä.
Pillua antamalla pääsee suosioon yläasteella
On kahdenlaisia tyttöjä. Niitä jotka uskaltaa elää ja sitten niitä jotka vain nynnyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te moniongelmaiset tädit ette vaan tajua. NiidenVITUNnynnyjen Kiusaaminen on HAUSKAA!
Nyt tiedetään miksi osa tytöistä oli suosittuja, he antoivat pillua pojille. Heitä pidetään nyt tyhminä.
Pillua antamalla pääsee suosioon yläasteella
On kahdenlaisia tyttöjä. Niitä jotka uskaltaa elää ja sitten niitä jotka vain nynnyilee.
On herpes avioliittoja ja muunlaisia
Nämä kielikellot on niitä jotka juoksi aina opettajalle kielimään ja on jo ryhmädynamiikan takia tärkeää että sellaiset saavat opetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo velatäti joka ei ole ikinä kullia nähnytkään.
Onko sulla nyt genitaaliherpes avioliitto? Niin herpes tarttuu oireettomana vaikka käyttäisi kondomia. Nuoletteko toistenne herpes vehkeitä?
Herpes tarttuu oireettomana vaikka käyttäisi kondomia, mutta mitä luuserit siitä tietäisi.
Nuolista päätellen av:llla on paljon kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai narisee
No mut vitsi vitsi, hyvä kun olet päässyt elämässä eteenpäin :)
Mä oon rauhallinen, nätti,fiksu ja kroppa on tiimalasi. Lisäksi mun perhe on aika varakas sen kaupungin mittapuulla missä asuin ennen kuin muutin muualle. Maallinen hyvä nyt vaan herättää kateutta. Koen yhäkin herättäväni kateutta tietynlaisissa ihmisissä. Suomessa moni voi huonosti ja ottaa ns helppoja kohteita kiusattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo velatäti joka ei ole ikinä kullia nähnytkään.
Onko sulla nyt genitaaliherpes avioliitto? Niin herpes tarttuu oireettomana vaikka käyttäisi kondomia. Nuoletteko toistenne herpes vehkeitä?
Kyllä ne nuolevat toisten herpes vehkeitä ja se tarttuu sitten myös suuhun. Herpes on vauvalle vaarallinen ja tarttuu myös suukon välityksellä.
Y h y y y y y opettaja opettaja isot tytöt kiuusaaaaa😩😫😩