Miksi kouluissa ollaan yhä edelleen monen hillityn ja hiljaisen oppilaan kimpussa? Miksi heitä kiusataan? He eivät ole tehneet kiusaajilleen yhtään mitään?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita kiusataan. Ja koska ovat luusereita niin niillä ei ole kavereita jotka puolustaisivat kiusaajilta.
Näin aikuisena tienaan 2-3x paremmin kuin kiusaajani. Kukas se luuseri olikaan....
Ainakin se joka jaksaa nillittää vielä aikuisenakin ja arvottaa itsensä rahassa
Äläpä selitä - mitä enemmän tienaat, sen enemmän on vapauksia valita. Ja kääntäen, ei se nyt ihan niin voittajan touhua antaa muiden rajoittaa valinnanvapauttaan ja pelkästään siksi, ettei ole taloudellisia resursseja käytettävissä...
En ehkä ihmettele että sinua on kiusattu jos olet yhtä toope ollut nuorena
Meidän luokalla oli kolme oppilasta jotka saivat kaikista lukuaineista pelkkiä kymppejä. Yksi oli mulk
ku ja kaksi tosi kivoja. Yhtä kiusattiin ja kahta ei. Kumma juttu mutta se kiusattu ei ollut toinen niistä kivoista.
Kun kaksi kivaa saivat kymppejä niin niitä kehuttiin tai niiden annettiin olla rauhassa. Mulk
kua kiusattiin. Kateus ei ollut ratkaiseva tekijä vaan se oma käytös.
Koulukiusaajat ovat rikollisia, josta pitäisi määrärä ainakin parin vuoden vankilareissu.
Siis täällä aikuiset ihmiset syyllistävät kiusattuja, ujoja LAPSIA?!
Alexander Stubbkin oli käsittääkseni nuorena koulukiusaajan maineessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa tapahtuu työpaikoilla, ne samat idiootit jatkaa kyllä läpi elämänsä eikä se katso älykkyyttä. On niitä työpaikan huonosti koulutettuja vatipäitä, tai sitten hyvässä asemassa olevia tyyppejä joilla vain on joku pakottava tarve hakea yhä paikkaansa. Se on säälittävää, oikeasti. Ne hyväsydämiset kyllä näkee mikä onneton ihminen siellä kuoren alla öyhöttää :'D ja niille myös selän takana nauretaan, ei ihannoida kuten luulevat. Mutta ei siis pahalla vaan lähinnä huvittuneena.
Nykyään on noloa olla naimisissa lyhyen miehen kanssa 170 cm tai alle.
Työpaikan kahvitauolla kysytään, että joko olet vaihtanut pitkään mieheen vai oletko vielä pikku miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luusereita kiusataan. Ja koska ovat luusereita niin niillä ei ole kavereita jotka puolustaisivat kiusaajilta.
HYi helvetti mikä kommentti.Sinä tarvisit selkäsaunan koska kuulut kiusaajiin.Pelokas, että et itse joudu kiusattavaksi irveilet.
Tottahan tuo on. Itsekin olin luuseri ala-asteella mutta koska olin luokan koviksen mielestä kiva niin se veti mun kiusaajaia turpiin ja kiusaaminen loppui siihen. Onneksi olin kiva luuseri. Ollaan vieläkin kavereita tuon "koviksen" kanssa. Aikaa kulunut tässä jo 40 vuotta.
Itsellä vähän sama kokemus. Olin mahdottoman ujo nörttipoika mutta luokan kaksi parasta urheilijaa pitivät aina puoliani koska olin heidän mielestään mukava. Toisen kanssa ollaan vieläkin kavereita. Tästäkin aikaa melkein kolmekymment vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aikuisena tienaan 2-3x paremmin kuin kiusaajani. Kukas se luuseri olikaan....
Äläpä selitä - mitä enemmän tienaat, sen enemmän on vapauksia valita. Ja kääntäen, ei se nyt ihan niin voittajan touhua antaa muiden rajoittaa valinnanvapauttaan ja pelkästään siksi, ettei ole taloudellisia resursseja käytettävissä...
Suorastaan olen kiitollinen heille, heidän ansiostaan meinaan on tämä nykyinen tilanne. Yleensä kiusatut kun masentuvat säikyiksi, minun kohdallani se nyt toimi vain boosterina "vielä katsotaan mistä kana kusee".
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vielä silloin löytänyt Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä aikuiset ihmiset syyllistävät kiusattuja, ujoja LAPSIA?!
Kiusaajia minä haukun .Voisin tehdä vaikka mitä jos voisin pelastaa yhdenkin kiusatun koulussa. Täällä on valitettavasti enemmistö jotka ovat valmiit lynchaamaan heikommat.
Vierailija kirjoitti:
Oli tunnettu koulukiusaaja. Mielestäni se ilkeys näkyy vieläkin läpi kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajat ovat luusereita, joilla ei ole edes hyvää ja rakastavaa kotia, jossa opetetaan rakastamaan ja arvostamaan itseään ja muita.
Koulukiusaajat eivät yleensä pysty hankkimaan kunnollista koulutusta. Ne ostarin hörhöt ovat juuri niitä kiusaajia ja muutenkin rikollisia. Heidän ennisteensa on luvattoman huono.
Tässä mennään todella metsään. Heidän kotinsa ei ole sen kummempi kuin muillakaan. Kyse on luonneviasta, ja sitä voi hoitaa samalla tavalla kuin muillakin nisäkkäillä.
Ei se aina ole vanhempien syy. Eikä edes heidän vanhempiensa. Eikä sen syy, että hana tiputtaa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunmaisema hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä liittynyt setaan.
Papin tytär heitti herjaa koulussa siitä kuinka minusta ei koskaan tule mitään kun tulen niin huonosta perheestä kun vanhemmat ei ole käyneet yliopistoa. Rehellisyyden nimissä vieläkin tulee hyvä mieli kun muistelen kuinka työnsin tämän kakaran pään lumipenkkaan.Monta kertaa. Minusta puhuttiin kiusaajana. Ehkä sitten olin mutta en edes häpeä. Älkää viittilöi lässyttää että kiusatut eivät ikinä itse ole tehneet mitään. Joskus se vika oikeasti on myös siinä kiusatussa. Pärstäkertoimen pätee vielä tänäkin päivänä että kenestä puhutaan kiusaajana ja kenestä ei.
En tajunnut koulukiusaamisen mielekkyyttä lapsena, en liioin nuorena enkä nyt keski-ikäisenäkään. Mitä hirvittävää ihmispotentiaalin tuhlaamista! M44
Vierailija kirjoitti:
Pahat ja p as k at ihmiset vaan on niin p a sk o ja, etteivät ne siedä näköpiirissään ihmisiä, joiden tajuavat olevan heitä parempia ja tietyllä tapaa "puhtaampia" ihmisiä.
Lapsenahan se meni juuri noin, että sysipaskan luonteen omaavat ilkeät ihmiset kiusasi sellaisia "ei tee kärpäsellekään pahaa"-tyyppisiä hyviksiä.
Nuo sysipaskat eivät voi sietää sellaista, että joku on hengeltään puhdas ja kirkas ihminen, ja kuuntelee vaikka vaan onnellisena linnunlaulua pihalla. Tuollainen ärsyttää "pahiksia", heidän on pakko mennä härppimään.
Tätä samaa tapahtuu työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorastaan olen kiitollinen heille, heidän ansiostaan meinaan on tämä nykyinen tilanne. Yleensä kiusatut kun masentuvat säikyiksi, minun kohdallani se nyt toimi vain boosterina "vielä katsotaan mistä kana kusee".
Ja edelleen vingut täällä...
Koulukiusaajat ovat luusereita, joilla ei ole edes hyvää ja rakastavaa kotia, jossa opetetaan rakastamaan ja arvostamaan itseään ja muita.
Koulukiusaajat eivät yleensä pysty hankkimaan kunnollista koulutusta. Ne ostarin hörhöt ovat juuri niitä kiusaajia ja muutenkin rikollisia. Heidän ennisteensa on luvattoman huono.