Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun oma ISÄ elää kaksoiselämää työkaverinsa kanssa, säälittävää touhua

Vierailija
24.06.2015 |

Enpä ole koskaan tänne kirjoittanut, mut kerta se on ensimmäinenkin. Miten voikin säälittää, ärsyttää ja naurattaa tuollainen pettäminen ja helvetillinen näytteleminen.
Sympatiat on tietysti äitini puolella ja tyttärenä tuen häntä kaikin voimin. Mutta kaikista eniten sääliksi käy tämän toisen naisen pienet lapset ja mies...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:28"]

Äitisi ei ole antanut tarpeeksi pimppilooraa miehelle ja siksi hän on pakotettu käymään vieraissa. Turha siitä on isääsi syyttää. Millainen äitisi muuten on: isääsi pettävä vamppi vai jäätävä frigidi?

[/quote]

Viisaita vastauksia :D Äitini on vahva, kaunis aikuinen nainen. Eikä sitä kukaan pakosta pantavaksi lähde, olisin ymmärtänyt että ensin erotaan syystä jos toisesta ja sitten haetaan uutta seuraa, mutta että valehdellaan kaikille ja puhutaan pskaa. Näin itse ajattelen, vaikka vain kaksikymppinen pikkuflikka olenkin. Terv. AP, kiitos myötätunnosta kanssaihmiset!

Vierailija
2/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taas. Niin siis isäni kertoo äidilleni toista kuin minulle, yrittäen todistaa, että hän ei ole tehnyt mitään väärin. Ymmärrän eron silloin kun suhde ei toimi, mutta se että isä melkein joka ilta livahtaa toisen naisen luo ja sitten seuraavana päivänä yrittää leperrellä äitiä ja ei silti jätä häntä rauhaan. Tätä on niin vaikea selittää, aluksi isäni ei myöntänyt että kuviossa on toinen nainen, sitten nainen olikin YH-äiti, sitten se on/ei olekaan työkaveri, onkohan se seuraavaksi vain mielikuvituksen luomaa harhakuvaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:12"]

Jos isäsi on löytänyt rakkauden, niin mikä sinä olet häntä estämään? Äitisi on voinut tehdä vaikka mitä kotona isääsi kohtaan. Kasva aikuiseksi.

[/quote]

Jos ei huoran mukaan lähtenyt eikä halunnut suhteen paljastuvan niin oliko se suurta rakkautta? Ei. Vieras pillu kiehtoo aina, tämän kun kaikki vitunjakelijat ymmärtäisivät. Rakkaudella ei tämän asian kanssa mitään tekemistä.

[/quote]

AP, olen samaa mieltä kanssasi. Ei minua haittaisi niinkään jos olisi todellakin rakastunut tähän työkaveriin, mutta kun välillä kommentoi tästä naisesta halveeraavasti ja vähän ivallisesti. Ihan kuin että tuo nainen olisi vain helppo pano ja keskiverto tantta, mutta ei kehtaa myöntävänsä olevansa missään tekemisissä kyseisen naisen kanssa. Sääliksi käy sitä naista.

Vierailija
4/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sähän et asialle mitään voi

Vierailija
5/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asia ei varsinaisesti koske sinua, on vanhempiesi keskinäinen

Vierailija
6/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä, niin varsinaisesti tämä ei koske minua mutta olen silti heidän tytär. Huvittavaa kun isäni kertoo näemmä naiselle kuinka äitini itkee hänen peräänsä, mutta totuus on aivan toinen. Koko touhu on surkuhupaisaa näytelmää.

Vierailija
7/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:58"]AP tässä, niin varsinaisesti tämä ei koske minua mutta olen silti heidän tytär. Huvittavaa kun isäni kertoo näemmä naiselle kuinka äitini itkee hänen peräänsä, mutta totuus on aivan toinen. Koko touhu on surkuhupaisaa näytelmää.
[/quote]

Tunnetko hyvinkin naisen kun tiedät mitä hänelle kerrotaan ja mitä ei?

Vierailija
8/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilökohtaisesti, mutta isä välillä kertoo mitä on puhuttu. Ja jutut kulkee, rehellistä peliä tämä ei kyllä ole. Nähtävästi.

Vierailija
9/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näyttelemistä tuo on, jos isä avoimesti kertoo asiasta ap:lle. Ihan rehelliseltä isä kuulostaa minusta.

Vierailija
10/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ole antanut tarpeeksi pimppilooraa miehelle ja siksi hän on pakotettu käymään vieraissa. Turha siitä on isääsi syyttää. Millainen äitisi muuten on: isääsi pettävä vamppi vai jäätävä frigidi?

Vierailija
11/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olleena sanoin isälleni, että soitan huoran miehelle tai lopetat suhteen. Lopetti suhteen. No, opettajilla sitä aina toimintaa ja touhua riittää. Kuvottaa muuten sivusta seurata, näin työntekijänäkin. Nykyään välit on poikki isäni kanssa kuten Keskisen Vesalla ja isällään. Miettikääpä syytä.

Vierailija
12/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos isäsi on löytänyt rakkauden, niin mikä sinä olet häntä estämään? Äitisi on voinut tehdä vaikka mitä kotona isääsi kohtaan. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
13/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:12"]

[/quote]

Jos ei huoran mukaan lähtenyt eikä halunnut suhteen paljastuvan niin oliko se suurta rakkautta? Ei. Vieras pillu kiehtoo aina, tämän kun kaikki vitunjakelijat ymmärtäisivät. Rakkaudella ei tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
14/15 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä on taas myötätuntoista porukkaa täällä :D joo Ap, asiahan ei tietenkään sulle sinänsä kuulu mutta tottakai se tuntuu paskalta. Muistan kun sain joskus teininä tietää oman isäni touhuista ja se oli kyllä isku vasten kasvoja, saada tietää että oma isä on sellainen ihmispaska. Kävin silloin läpi kaikenlaisia ajatuksia, miten kehenkään voisi luottaa jos ei edes omiin vanhempiin? Jne.. En mä siihen asiaan koskaan puuttunut mutta kyllä se meni tunteisiin itsellänikin.

Vierailija
15/15 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapi tutulle.. Vanhemmat yhdessä ja äitini sai puoli vuotta sitten tietoon isäni monen vuoden kestävästä salasuhteesta. Eikä siinä vielä kaikki vaan heidän touhuilu on saanut aikaiseksi lapsen, joka tällä hetkellä 8kk. Itse synnytin 1,5 vuotta sitten esikoisen, isälleni ensimmäisen lapsenlapsen. Että isäksi ja isoisäksi samana vuonna - voi vitun persereikä. Antoi minun vielä nimetä poikani hänen mukaan, vaikka tiesi jo silloin rakastajattarensa raskaudesta. En olisi ikimaailmassa halunnut antaa hänelle sellaista kunniaosoitusta, jos olisin vain tiennyt. Eniten säälin äitiäni, joka kaikki nämä vuodet on sinisilmäisenä uskonut isäni vilpittömyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä