Suututtaa. Sain tietää että naapurissa asuva perheen isä etsii seksiseuraa.
Itse olen yh ja minulla on treffi-ilmoitus jossa ei ole mitään henkilöllisyyteen viittaavia tietoja tai nimeä. Tänään tuli yhteydenotto ilmoitukseeni jossa mie haki seksi seuraa. Sitä en ole tällä hetkellä hakemassa(yhdenillan touhut ei ole se minun juttu) mutta sähköpostiosoitteen nimi kuulosti tutulle joten viskasin mailiosoitteen googleen ja sieltä pomppasi esiin facebook-profiili. Naapurissa asuvan lapsiperheen isän profiili. Perheeseen on talvella syntynyt nuorimmainen lapsi ja vanhimmatkaan eivät ole yli ala-asteikäisiä. Itseäni on petetty kun olin raskaana ja olisin toivonut että minulle olisi siitä kerrottu silloin kun oli meneillään joten nyt mietinkin että miten toimisin. En vain haluaisi perheen tietävän että minä olen treffi-ilmoituksen takana. Mietin että tulostaisin minulle tulleen vastauksen ja laittaisin sen menemään perheen äidille mutta en tiedä hänen nimeään enkä edes sitä puhuuko hän suomea koska kyseessä on maahanmuuttajaperhe. Sen tiedän että perheen isä kommunikoi englanniksi.
Ahdistaa ja suututtaa. Tekisi mieli mennä sanomaan herralle suorat sanat päin naamaa mutta lapsemme leikkivät usein mielellään pihalla yhdessä enkä halua aiheuttaa siksi väleihin mitään isompaa ongelmaa. Mutta miten tuolle enää pystyy näyttämään asiallista/ystävällistä naamaa kun pihalla kävelee vastaan... Oksettaa. Nostaa kai vanhoja tunteita omasta tilanteesta pintaan.
Kommentit (33)
Minä en puuttuusi asiaan. Siksi, että en tiedä perheestä mitään.
Vaimo saattaa olla surullisen tietoinen, että miehellä on muita naisia ja hän joutuisi häpeään huomatessaan että joku lähistöllä asuva tms. tietää asian. Voi jopa olla, että nainen joutuu vaikeuksiin ja häntä vahingoitetaan, jos asiasta syntyy raju perheriita. Voi olla, että asia järkyttäisikin syvästi naista, mutta hän ei voi olosuhteista johtuen voisi kuitenkaan erota, kertoa miehelleen tietävänsä tai kertoa kenellekään. Nainen saattaisi asioiden kulminoiduttua joutua palaamaan kotimaahansa, yksin. Esimerkiksi.
Sinun mahdollisesti hyvää tarkoittava ilmiantosi voi siis tuoda seurauksia joita et osaa kuvitellakaan, joten minä miettisin todella tarkoin kannattaako puuttua.
Ei kun järjestät treffit miehen kanssa, ja samalla järkkäät 'itselle' treffit sen naisen kanssa samaan paikkaa. Näin ollen se naapurin mies ja nainen menevät treffeille samaan paikkaan. mies saattaa saada pienen slaagin, toivottavasti. :D
No en kyllä puuttuisi, koska on maahanmuuttaja. Eivät he kai saa edes erota ja pahimmassa tapauksessa mies hakkaa vaimon. Olen tosissani. Jollei kyse mistään virolaisista.
Mikset voisi postittaa tulostetta? Vaikka jostain keskustan tai muuten vilkkaan alueen postilaatikosta niin postileimakaan ei paljastaisi sinua lähellä asuvaksi?
Minulla on idea ap! Lähetä lappu postin kautta. Tiedäthän heidän osoitteensa :) kuoreen voit kirjoittaa vaikka "Rouva/Miss(is?) naapurinsukunimi". Kirjeestä sinua ei voi tunnistaa.
Taas samantyylinen provo kuin jokin aika sitten täällä liekehti... blaah.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:08"]
Itse olen yh ja minulla on treffi-ilmoitus jossa ei ole mitään henkilöllisyyteen viittaavia tietoja tai nimeä. Tänään tuli yhteydenotto ilmoitukseeni jossa mie haki seksi seuraa. Sitä en ole tällä hetkellä hakemassa(yhdenillan touhut ei ole se minun juttu) mutta sähköpostiosoitteen nimi kuulosti tutulle joten viskasin mailiosoitteen googleen ja sieltä pomppasi esiin facebook-profiili. Naapurissa asuvan lapsiperheen isän profiili. Perheeseen on talvella syntynyt nuorimmainen lapsi ja vanhimmatkaan eivät ole yli ala-asteikäisiä. Itseäni on petetty kun olin raskaana ja olisin toivonut että minulle olisi siitä kerrottu silloin kun oli meneillään joten nyt mietinkin että miten toimisin. En vain haluaisi perheen tietävän että minä olen treffi-ilmoituksen takana. Mietin että tulostaisin minulle tulleen vastauksen ja laittaisin sen menemään perheen äidille mutta en tiedä hänen nimeään enkä edes sitä puhuuko hän suomea koska kyseessä on maahanmuuttajaperhe. Sen tiedän että perheen isä kommunikoi englanniksi.
Ahdistaa ja suututtaa. Tekisi mieli mennä sanomaan herralle suorat sanat päin naamaa mutta lapsemme leikkivät usein mielellään pihalla yhdessä enkä halua aiheuttaa siksi väleihin mitään isompaa ongelmaa. Mutta miten tuolle enää pystyy näyttämään asiallista/ystävällistä naamaa kun pihalla kävelee vastaan... Oksettaa. Nostaa kai vanhoja tunteita omasta tilanteesta pintaan.
[/quote]
Asia ei sinulle kuulu mitenkään. Elä omaa elämääsi ja lopeta toisten elämään puuttuminen
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 23:40"]No en kyllä puuttuisi, koska on maahanmuuttaja. Eivät he kai saa edes erota ja pahimmassa tapauksessa mies hakkaa vaimon. Olen tosissani. Jollei kyse mistään virolaisista.
[/quote]
Täsmälleen näin. Meidän pitää ymmärtää muita kulttuureja, jos Suomessa katsotaan nykyään pahalla, että mies pettää, niin kaikissa kulttuureissa ei nöin todellakaan ole.
Jos ap:llä olisi hitusenkin kunnioitusta suvaisevaisuutta, niin vastaisi miehelle ja avaisi saksensa, tutustuisi vieraisiin tapoihin ja kun oppisi kulttuurista enemmän voisi sitten päättää mitä tekee.
Kylmiltään ei siis kannata mennä sekoilemaan se lisää ennakkoluuloja kumminkin päin.
Saisit naisen tuntemaan itsensä noloksi edessäsi - kasvonsa menettäneeksi. Oletat että oma kapea tapasi katsoa maailmaa ja elämää on ainoa oikea. Mistä tiedät, ettei vaimo tiedä mitä mies tekee - vaimohan saattaa olla vain helpottunut.
Omalla miehelläni on ollut yhden yön juttuja liittomme alkuaikoina, mutta en kokenut että ne olisivat ollleet jotenkin minulta pois (että olisin menettänyt jotain). Eka kerralla tosin olin vihainen, koska olin ollut niin huolissani kun mies tuli jostain pippaloista vasta aamulla kotiin. Miehen vieraissakäynnit ovat mielestäni jopa parantaneet suhdettamme kun se ruoho ei ole ollutkaan vihreämpää siellä aidan toisella puolella.
Ai joku turkkilainen tms maahanmuuttajaperhe? Ei se mitään auta jos ilmoitat naiselle, kun miehet eivät kuitenkaan kunnioita vaimojaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:14"]Ai joku turkkilainen tms maahanmuuttajaperhe? Ei se mitään auta jos ilmoitat naiselle, kun miehet eivät kuitenkaan kunnioita vaimojaan.
[/quote]no voishan sitä kokeilla onnea
Kyllä olisi reilua kertoa naiselle. Ihan sama onko maahanmuuttaja vai ei. Pyydä käymään kahvilla luonasi!
Mistä luulet, että esiintyy omalla nimellään s-postiosoitteineen? Sattui vaan olemaan sama tekaistu nimi kuin naapurilla. Äläkä vaan sano, että joku laittaisi työmeilistään tällaisia yhteydenottoja tuntemattomille.
No kun hain nimenomaan sillä sähköpostiosoitteella jolla se vastaus oli tullut. Ja sillä tismalleen samalla osoitteella löytyy tuon naapurin miehen facebook-profiili. Tietysti joku olisi voinut kirjoittaa siihen vastauksen sähköpöstikenttään tuon herran mailiosoitteen mutta olisipa aika sattumaa(ja miksi) että tällaisen lähettäisivät juuri minulle kun mistään profiilissani ei kyennyt päättelemään kuka on profiilin takana.
AP
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:14"]Ai joku turkkilainen tms maahanmuuttajaperhe? Ei se mitään auta jos ilmoitat naiselle, kun miehet eivät kuitenkaan kunnioita vaimojaan.
[/quote]Naurettava kommentti.Tai siis on varmaan totta MUTTA tiedän tosi paljon SUOMALAISIA miehiä jotka pettävät vaimojaan minkä kerkeävät.Eivät siis kunnioita vaimojaan sen enempää .Ikävää mutta niin totta.
Ja siis kahville kutsuminen ei ole vaihtoehto koska haluan pysyä anonyymina. En halua että koko piha tietää että minulla on netissä treffiilmo enkä myöskään halua että lasten väleihin vaikuttaisi se että tietäisivät minun kertoneen asiasta.
Sorry T.Juha