Harrastin merkityksetöntä seksiä miehen mielestä?
Oletko koskaan harrastanut? Onko sellaista olemassa?
Panin juhannuksena jätkää ja hän oli sitä mieltä jälkikäteen, että panee lähes aina ketä tahansa ettei sillä ole merkitystä, kuka siinä on.
Tämä vähän järkytti, en ole ikinä ajatellut itse tällä tavalla. Olen hyvin tarkka siitä, ketä panen ja ketä en. Mites teillä? Onko ihan sama, kuka siinä on?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"]
Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v
[/quote]
Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"]
Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v
[/quote]Täsmälleen samoin mietin. Yritä nyt ap pitää jotakin tasoa valinnoissasi.
[/quote]
Teistähän kommenttinne enemmän kertoo. Aloittajalle mies oli tärkeä, kuinka tarkka vielä täytyy olla, jos ei mene kenenkään itselle merkityksettömän kanssa sänkyyn?
Jos miehillä olisi samanlainen sydän kuin naisilla hekään eivät menisi kenenkään itselle merkityksettömän kanssa sänkyyn, sitä siis aloittaja koitti sanoa. Olen hänen kanssaan aivan samaa mieltä.
[quote author="Max Pp" time="25.06.2015 klo 03:11"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:07"]
mitä ihmettä te aloittajaa dissaatte? jotain käytöstapoja, ei kaikkea tarvi sanoa ääneen...
[/quote]
Provoillako käytöstapoja? Kiertävät palstalla katsomassa olisiko jotakin heikkoa kohdetta, jota voisi haavoittaa. Nauttivat sellasesta.
[/quote]
Ja siis ketä tämä aloitus haavoitti? Idiootteja?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:24"]
Oletko koskaan harrastanut? Onko sellaista olemassa?
Panin juhannuksena jätkää ja hän oli sitä mieltä jälkikäteen, että panee lähes aina ketä tahansa ettei sillä ole merkitystä, kuka siinä on.
Tämä vähän järkytti, en ole ikinä ajatellut itse tällä tavalla. Olen hyvin tarkka siitä, ketä panen ja ketä en. Mites teillä? Onko ihan sama, kuka siinä on?
[/quote]
Aloitus haavoitti varmaan jakorasioita.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"]
[/quote]
Kuinka niin?
[/quote]
Aloittaja on järkyttynyt siitä, että seksi ei merkinnyt miehelle mitään. Tämän voi tulkita vain, että ei merkinnyt henkisesti mitään. Tästä taas voidaan päätellä se, että aloittajalle itselleen seksi merkitsee jotain pelkkää aktia syvällisempää. Ja kaikkihan ymmörtävät ettei tällaista henkisempää tai kiintymyksellisempää yhteyttä ihan ventovieraan kanssa koeta. Seuraavaksi ap kertoo itse valitsevansa seksiseuransa hyvinkin tarkasti. Eli hän jotenkin tuntee kyseisen miehen (koska ajattelee seksin olevan merkityksellistä). Noh, eipä kovin hyvin ollutkaan tuntosarvet koholla, kun ei se seksi sitten miehelle mitään merkinnytkään. Eli tämä seuralainen oli siis virhearvio eikä kovin hyvin valittu.
N32v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"] Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v [/quote] Kuinka niin? [/quote] Aloittaja on järkyttynyt siitä, että seksi ei merkinnyt miehelle mitään. Tämän voi tulkita vain, että ei merkinnyt henkisesti mitään. Tästä taas voidaan päätellä se, että aloittajalle itselleen seksi merkitsee jotain pelkkää aktia syvällisempää. Ja kaikkihan ymmörtävät ettei tällaista henkisempää tai kiintymyksellisempää yhteyttä ihan ventovieraan kanssa koeta. Seuraavaksi ap kertoo itse valitsevansa seksiseuransa hyvinkin tarkasti. Eli hän jotenkin tuntee kyseisen miehen (koska ajattelee seksin olevan merkityksellistä). Noh, eipä kovin hyvin ollutkaan tuntosarvet koholla, kun ei se seksi sitten miehelle mitään merkinnytkään. Eli tämä seuralainen oli siis virhearvio eikä kovin hyvin valittu. N32v
[/quote]
Miten niin "kaikki tietää, ettei henkistä yhteyttä voi syntyä ventovieraan kanssa"? Olen kyllä eri mieltä. Aloittaja ei muutenkaan kertonut, miten kauan tutustumista oli kestänyt. Kyllä minulta on monikin mies vienyt ns. jalat alta henkisesti nimenomaan, ei ulkonäön tms. perusteella ihan henkisellä ja sydämen sekä mentaalisella puolella. Jos mieskin olisi valinnut seksiseuransa sydämellä, hän ei olisi satuttanut aloittajaa, mutta tuollaisille tunteettomillehan se ei ole mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"] Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v [/quote] Kuinka niin? [/quote] Aloittaja on järkyttynyt siitä, että seksi ei merkinnyt miehelle mitään. Tämän voi tulkita vain, että ei merkinnyt henkisesti mitään. Tästä taas voidaan päätellä se, että aloittajalle itselleen seksi merkitsee jotain pelkkää aktia syvällisempää. Ja kaikkihan ymmörtävät ettei tällaista henkisempää tai kiintymyksellisempää yhteyttä ihan ventovieraan kanssa koeta. Seuraavaksi ap kertoo itse valitsevansa seksiseuransa hyvinkin tarkasti. Eli hän jotenkin tuntee kyseisen miehen (koska ajattelee seksin olevan merkityksellistä). Noh, eipä kovin hyvin ollutkaan tuntosarvet koholla, kun ei se seksi sitten miehelle mitään merkinnytkään. Eli tämä seuralainen oli siis virhearvio eikä kovin hyvin valittu. N32v
[/quote]
Miten niin "kaikki tietää, ettei henkistä yhteyttä voi syntyä ventovieraan kanssa"? Olen kyllä eri mieltä. Aloittaja ei muutenkaan kertonut, miten kauan tutustumista oli kestänyt. Kyllä minulta on monikin mies vienyt ns. jalat alta henkisesti nimenomaan, ei ulkonäön tms. perusteella ihan henkisellä ja sydämen sekä mentaalisella puolella. Jos mieskin olisi valinnut seksiseuransa sydämellä, hän ei olisi satuttanut aloittajaa, mutta tuollaisille tunteettomillehan se ei ole mikään ongelma.
[/quote]
Aloittaja ei tajunnut, että mies ei ollut hänestä kiinnostunut. Joten tällä kertaa seula petti ja hän ei valinnutkaan panokaveriaan hyvin huolella. Mitä sä nyt et tajua tässä? Tietty olis hyvä, jos valittais kaikki sydämellä, mutta niin ei ole. Jos itse väittää olevansa hyvin valikoiva ja huomautin, ettei tällä kertaa ollutkaan, mitä siinä on vaikea ymmärtää? Eikö pysty myöntämään, että tällä kertaa se seula nyt petti ja kemiat tulkittiin väärin?
N32v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:15"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"] Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v [/quote] Kuinka niin? [/quote] Aloittaja on järkyttynyt siitä, että seksi ei merkinnyt miehelle mitään. Tämän voi tulkita vain, että ei merkinnyt henkisesti mitään. Tästä taas voidaan päätellä se, että aloittajalle itselleen seksi merkitsee jotain pelkkää aktia syvällisempää. Ja kaikkihan ymmörtävät ettei tällaista henkisempää tai kiintymyksellisempää yhteyttä ihan ventovieraan kanssa koeta. Seuraavaksi ap kertoo itse valitsevansa seksiseuransa hyvinkin tarkasti. Eli hän jotenkin tuntee kyseisen miehen (koska ajattelee seksin olevan merkityksellistä). Noh, eipä kovin hyvin ollutkaan tuntosarvet koholla, kun ei se seksi sitten miehelle mitään merkinnytkään. Eli tämä seuralainen oli siis virhearvio eikä kovin hyvin valittu. N32v [/quote] Miten niin "kaikki tietää, ettei henkistä yhteyttä voi syntyä ventovieraan kanssa"? Olen kyllä eri mieltä. Aloittaja ei muutenkaan kertonut, miten kauan tutustumista oli kestänyt. Kyllä minulta on monikin mies vienyt ns. jalat alta henkisesti nimenomaan, ei ulkonäön tms. perusteella ihan henkisellä ja sydämen sekä mentaalisella puolella. Jos mieskin olisi valinnut seksiseuransa sydämellä, hän ei olisi satuttanut aloittajaa, mutta tuollaisille tunteettomillehan se ei ole mikään ongelma. [/quote] Aloittaja ei tajunnut, että mies ei ollut hänestä kiinnostunut. Joten tällä kertaa seula petti ja hän ei valinnutkaan panokaveriaan hyvin huolella. Mitä sä nyt et tajua tässä? Tietty olis hyvä, jos valittais kaikki sydämellä, mutta niin ei ole. Jos itse väittää olevansa hyvin valikoiva ja huomautin, ettei tällä kertaa ollutkaan, mitä siinä on vaikea ymmärtää? Eikö pysty myöntämään, että tällä kertaa se seula nyt petti ja kemiat tulkittiin väärin? N32v
[/quote]
Miksi sulle on ok että se moes pani tunteetta ja vielä kertoi sen aloittajalle? Sinän se tässä puolustat pelkän heppinsä perässä kulkevaa idioottia.
Hyvin valikoiva tarkoittaa minulle ainakin sitä, että toisen täytyy itselle olla tärkeä, ennen kuin menee sänkyyn. Eihän toisen tunteista ikinä tiedä. Aloittaja kuvitteli, että mieskin menee sänkyyn vain itselleen tärkeän kanssa. Siitä oli kysymys.
Niin vielä noista, että toisen tunteista ei koskaan tiedä, niin tavallaanhan se on näin. Joku saattaa olla pihalla jopa omista tunteistaakin ja esiintyä toiselle sen takia rakastuneempana kuin onkaan. Sitten vasta myöhemmin huomaa, että ei tää sitä ollutkaan. Niin en lällättelisi silloin ap:lle, että teit virhearvion; mies oli hänelle tärkeä ja hän iskoi vilpittömästi itsekin olleensa miehelle.
Niin sitten sä tuut siihen ilkkumaan? Aika ilkeää minusta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:03"]Hyvin valikoiva tarkoittaa minulle ainakin sitä, että toisen täytyy itselle olla tärkeä, ennen kuin menee sänkyyn. Eihän toisen tunteista ikinä tiedä. Aloittaja kuvitteli, että mieskin menee sänkyyn vain itselleen tärkeän kanssa. Siitä oli kysymys.
[/quote]
Itse en ole koskaan ollut tilanteessa, että toisen tunteista ei olisi ollut kartalla, puolin ja toisin. Kun saa suunsa auki, asiat on helpompia. Minun mielestäni se, että kertoo olevansa valikoiva ja etsivänsä sitä ihastumista, pitää sisällään myös sen toisen ihmisen tunteiden ja viestien tulkintaa. Ja tulkitsee oikein. Eli en pidä aloittajaavalikoivana ja ihmettelin, kun tämä tuli yllätyksenä. En puollusta kyseistä miestä mitenkään. Voisitte pysyä jotenkin asiassa, jos alatte väittelemään kommentistani. Selvensin, mitä tarkoitin, koska sitä kysyttiin. Ja jotenkin joku aivokääpiö saa sen väännettyä kyseisen miehen puolustamiseksi. Melko typerää. Ikävää, että aloittajalle kävi näin, mutta seuraavalla kerralla se "hyvin tarkka valinta" pitää varmaan sisällään myös maailman yksinkertaisimman kysymyksen "olen kiinnostunut sinusta, missäs mennään ja onko molemmin puoleista?" Tai jotain muuta oikeaa tulkintaa toisen kiinnostuksen laadusta.
N32v
No miehet nyt voivat sänkyyn halutessaan vastata tuohon ihan mitä vaan. Ei se mitään takaa, jos sanovat tahtovansa kans suhteen tai välittävänsä edes. Enkä ole koskaan noin kysynyt ja aina olen osunut oikeaan, paitsi kerran yhden miehen kanssa (ei menty kylläkään sänkyyn mutta hän muuten vain teeskenteli kiinnostunutta) joka sittemmin on ollut vailla suhdetta edelleen kymmenettä vuotta ja ei ole (omien sanojensa mukaan) ollut kenenkään muunkaan kanssa. Eli oli vähän seko koko tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:52"]
No miehet nyt voivat sänkyyn halutessaan vastata tuohon ihan mitä vaan. Ei se mitään takaa, jos sanovat tahtovansa kans suhteen tai välittävänsä edes. Enkä ole koskaan noin kysynyt ja aina olen osunut oikeaan, paitsi kerran yhden miehen kanssa (ei menty kylläkään sänkyyn mutta hän muuten vain teeskenteli kiinnostunutta) joka sittemmin on ollut vailla suhdetta edelleen kymmenettä vuotta ja ei ole (omien sanojensa mukaan) ollut kenenkään muunkaan kanssa. Eli oli vähän seko koko tyyppi.
[/quote]
Mutta olisin siis aivan varmasti mennyt, jos mies olisivienyt tilannetta siihen suuntaan, koska todellakin luulin, että hän välitti minusta kovasti. Mutta sitten kävikin ilmi, että ei ollutkaan (muka) ihastunut, niin ainakin sanoi. Aloittajalle ei ole ehkä tullut mieleenkään, että miehet voi käyttäytyä noin sikamaisesti. Naisetkin tietty voivat, mutta koska heitä ei niin usein aja himo sänkyyn heidän pointtinsa teeskennellä ja antaa vääriä signaaleja on harvinaisempi.
Miten vitun tyhmä tuo N32 oikein on? Opettele lukemaan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:24"]Oletko koskaan harrastanut? Onko sellaista olemassa?
[/quote]
Miehet ajattelee noin.
Miehet panee lähes ketä vaan, koska he eivät voi valikoida seksikumppaniaan välttämättä. Miehet aloitteen tekevänä osapuolena iskee niin kauan eri naisia kunnes saa seksiä edes joltain naiselta. Sen takia miehen näkökulmasta sillä seksikumppanilla ei ole niin merkitystä ja monet panee ketä tahansa. Valikoivia miehiäkin tosin on olemassa mutta uskoisin että aika harvassa.
No niinhän se on kaikilla miehillä. Minkä ikäinen sinä oikein olet...
Mitä vittua te alottajaa haukutte? Mieshän tässä se kusipää on