Missä vaiheessa ja mihin otan yhteyttä kun olen 15-vuotias, raskaana ja aion pitää lapsen?
Haluan varmistua siitä että kohtelu on asiallista.
Kommentit (13)
Mieti sitä siinä samalla kun yrität pähkäillä kuinka saat polvesi yhteen ja pysymään yhdessä jatkossa. Olet olevinasi aikuinen niin ole nyt sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä sitten aa kun viettää munajuhlaa aivan liian aikaisin.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.
Pääsiäinen saapuu -tuo munajuhlista kaikkein munarikkain!.
Munaa tulee edestä, munaa tulee takaa. Ihan kaikenlaista munaa, suklaa munaa ja muunkinlaista munaa.
Munan tuloa ei voi estää, sitä tulee ovista ja ikkunoista -sitä tulee jopa kattoluukusta.
Kanat munii, kukot munii, pientä munaa ja isompaa munaa -kuka saa isoimman munan?
Kuka saa komeimman munan? Kuka saa herkullisimman munan?
Vastauksia näihin munakysymyksiin saadaan ehkä vasta ehkä pääsisäisen jälkeen
Tuskin jaksan odottaa!
Cha Cha Cha!!
Ota yhteyttä oman kuntasi äitiysneuvolaan. Voit soittaa heti arkena ja antavat ajan raskausviikkojesi mukaan.
Mistäs lähtien miehet ovat voineet tulla raskaaksi?
???? Nyt on puurot ja vellit pahasti sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä oman kuntasi äitiysneuvolaan. Voit soittaa heti arkena ja antavat ajan raskausviikkojesi mukaan.
Pelkään että ne on samanlaisia törppöjä kun kouluterkkari.
Taas on katkeria trolleja. Kyllä, ap on saanut ja saa pääsiäismunaa tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Pertti lähtee sinne munaansa näyttämään? Kai sä ymmärrät, että ap on häiriintynyt vanha äijä?
Sen siitä sitten aa kun viettää munajuhlaa aivan liian aikaisin.