Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin merkityksetöntä seksiä miehen mielestä?

Vierailija
24.06.2015 |

Oletko koskaan harrastanut? Onko sellaista olemassa?

Panin juhannuksena jätkää ja hän oli sitä mieltä jälkikäteen, että panee lähes aina ketä tahansa ettei sillä ole merkitystä, kuka siinä on.

Tämä vähän järkytti, en ole ikinä ajatellut itse tällä tavalla. Olen hyvin tarkka siitä, ketä panen ja ketä en. Mites teillä? Onko ihan sama, kuka siinä on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä.

N32v

Vierailija
22/29 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 19:42"]

Noh, olitkin sitten hyvin tarkka nusuvalinnassasi, kun tämä tuli sulle yllätyksenä. N32v

[/quote]Täsmälleen samoin mietin. Yritä nyt ap pitää jotakin tasoa valinnoissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä te aloittajaa dissaatte? jotain käytöstapoja, ei kaikkea tarvi sanoa ääneen...

24/29 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 03:07"]

mitä ihmettä te aloittajaa dissaatte? jotain käytöstapoja, ei kaikkea tarvi sanoa ääneen...

[/quote]

Provoillako käytöstapoja? Kiertävät palstalla katsomassa olisiko jotakin heikkoa kohdetta, jota voisi haavoittaa. Nauttivat sellasesta.

25/29 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 17:24"]Oletko koskaan harrastanut? Onko sellaista olemassa? Panin juhannuksena jätkää ja hän oli sitä mieltä jälkikäteen, että panee lähes aina ketä tahansa ettei sillä ole merkitystä, kuka siinä on. Tämä vähän järkytti, en ole ikinä ajatellut itse tällä tavalla. Olen hyvin tarkka siitä, ketä panen ja ketä en. Mites teillä? Onko ihan sama, kuka siinä on? [/quote] Miehet ajattelee noin.

[/quote]

Jotkut miehet voivat ajatella noin mutta yleistämiselle ei ole perustetta. Minä (m) en ajattele tuolla tavoin enkä tiedä ystäväpiiristäni muitakaan tuolla tavalla toimivia tai ajattelevia miehiä.

Seuraavalla kerralla tiedät että tuollaisiakin löytyy. Tutustut paremmin mieheen ennenkuin lähdet harrastamaan seksiä, jos miehen kommenteilla seksin jälkeen on sinulle merkitystä.

Vierailija
26/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkee äijä...

Vierailija
27/29 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö te äijät ajattelette noin?

Vierailija
28/29 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö te äijät ajattelette noin?

Päätit sitten kaivaa 4 vuotta vanhan ketjun, vain kysyäksesi tuon???? Pitäisiköhän sun keskittyä lapioimaan hiekkaa pottuvarpaiden väliin?

Vierailija
29/29 |
29.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin valikoiva tarkoittaa minulle ainakin sitä, että toisen täytyy itselle olla tärkeä, ennen kuin menee sänkyyn. Eihän toisen tunteista ikinä tiedä. Aloittaja kuvitteli, että mieskin menee sänkyyn vain itselleen tärkeän kanssa. Siitä oli kysymys.

Miksi ihmeessä kuvitella sellaista vierasta ihmisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi