Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea libido naisella

Vierailija
12.02.2022 |

Parisuhteessa naisen kanssa jolla huomattavasti korkeampi libido kuin minulla. Hänen tekee mieli seksiä koko ajan ja oikeastaan kaikkea kolmenkimpasta, vaniljaseksiin ja anaaliin.
Lisäksi unelmoi lesboseksistä. En tiedä miten pystyn tyydyttämään kaikki naiseni tarpeet….

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi? Onko tuo SINUN naisesi sitten edes?

Vierailija
2/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa korkean libidon nainen, mutta onneksi ei ihan noin paha. Tuo olisi jo hirveää. Mutta täytyy sanoa, että aina saa seksiä kun siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarviin jokapäivä ja monasti. Jokin  riita saattaa olla jarruna.

Kuten juuri nyt; jo kolme päivää ilman.! Mies ei nyt sovellu, enkä minäkään, vaikka järjettömästi tekee mieli.

Vierailija
4/13 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jo yhden alotuksen vähän samasta aiheesta tänne tehdä hetki sitten...

Vierailija
5/13 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmän päälle korkean tilisaldon omaava nainen on viisaampi valinta kuin korkean libidon. 

Vierailija
6/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanssa korkean libidon nainen, mutta onneksi ei ihan noin paha. Tuo olisi jo hirveää. Mutta täytyy sanoa, että aina saa seksiä kun siltä tuntuu.

No mikä tuossa nyt niin kamalaa on?

Vierailija
7/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä veemäinen tilanne; koko ajan pitäis olla laittamassa pompulaa pimpulaan. Täysin kyltymätön nainen enkä pikkumunaisena hintshaapelina osaa edes tyydyttää häntä.

Vierailija
8/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä veemäinen tilanne; koko ajan pitäis olla laittamassa pompulaa pimpulaan. Täysin kyltymätön nainen enkä pikkumunaisena hintshaapelina osaa edes tyydyttää häntä.

Kerro mitä teet hälle?

Vierailija
9/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä teet hälle?

Silitän hiuksista ja joskus laitan käden reidelle. Joskus innostun ja lipaisen korvan takaa.

Vierailija
10/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin seksintäytteisessä suhteessa kuin seksittömässä. Kaverit on erikseen.

Vierailija
11/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Suhdetta avattu sen verran että ulkopuolisia seksikumppaneita saa olla. Myös muutama tuttu pariskunta löydetty yhteisiin harrastuksiin. Seksilelut ovat myös ahkerassa käytössä, koska sessiot voivat kestää tunnista neljäänkin tuntiin. Seksikkäät asusteet auttavat pitämään mielenkiintoa yllä, ja niitä onkin tullut hankittua jonkin verran :D

Vierailija
12/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisella libido huomattavasti korkeampi niin saattaa jossain kohtaa tulla riittämättömyyden tunteita. Jos ei tällaista naista ole kokenut, niin ei voi ymmärtääkään.

Vierailija
13/13 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toisella libido huomattavasti korkeampi niin saattaa jossain kohtaa tulla riittämättömyyden tunteita. Jos ei tällaista naista ole kokenut, niin ei voi ymmärtääkään.

No miten tuo eroaa siitä, että mies halua enemmän? Miksi tuntea riittämäättömyyttä toisen ihmisen biologisen tarpeen vuoksi? Etkö pysty luottamaan naisesi uskollisuuteen? Oma epävarmuutesi?