Aivan mahtava kesä
ei yhtään hellepäivää tähän mennessä ja toivottavasti ei jatkossakaan. Upeaa kun ei tarvitse kärvistellä kuumuudessa eikä huudattaa ilmanviilentimiä.
Kommentit (8)
Samaa mieltä! On ollut parhaat ilmat vuosikausiin. Ihanan raikasta ja aurinkoista olematta kuumaa, välillä kotoisia sadepäiviä. Toivottavasti ei tulekaan helteitä.
Eikä tarvitse seurata uutisista, miten lapset, vanhukset, ihmissuhteet, lemmikit, tuotantoeläimet ja satonäkymät kärsivät ja kaivot kuivuvat ja pohjavedet laskevat, kun on kolmatta päivää putkeen lämmin. Suomen ihannekesäsää on +14, puuskainen luoteistuuli ja sadekuurot.
Samaa mieltä! Ihana ilma nytkin, +18 astetta, tuulee hiukan ja aurinko paistaa. Tällaisia päiviä ollut vaikka kuinka paljon. Mikä vikana? Voi tehdä pihahommia ja harrastaa kaikenlaista ilman läkähdystä. Saa nukuttuakin kunnolla. Ja jos sataa, niin voi lukea kirjoja, remontoida, katsella elokuvia yms. ihan rauhassa. I love.
Meikäläinen taas ihan itsemurhan partaalla näiden masentavien kelien takia. On tää hienoo, yhtenä päivänä tänä kesänä tarkenin ulos t-paita päällä eikä ollut kylmä. Voi vittu sanon minä.
Muakaan ei oo yhtään nää kelit harmittanut. Inhoan kuumuutta ja liiasta auringonpaisteesta saan päänsäryn, joten nyt on ollut oikein mukavaa. Vesisade ei ole koskaan mua haitannut. Ainut harmi on se, että ei ole vielä lapsia päässyt viemään järveen uimaan.
Mä tykkään just tällasesta että on pari kolme lämmintä päivää putkeen, ja sit perään pari viileää päivää, niin kuin on kesäkuu meillä päin ollut.
En yhy!