SE oikea?
Uskotko sielujen sympatiaan ja/tai siihen, että on olemassa "se oikea" juuri sinulle? (puolisosta / kumppanista kyse siis) Kun itselläni on nyt alkanut olla vahvasti sellainen olo, että tuolla jossain on joku juuri mua varten.... tällä hetkellä olen kuitenkin naimisissa (ollut jo yli 10v), lapsia kolme ja kaikki periaatteessa ok... miestänikin rakastan. Silti mulla on usein sellainen olo niinkuin jotain puuttuisi. Mulla oli vahvasti sellainen olo myös silloin kuin meillä oli vaan kaksi lasta ja kun tuo kolmas syntyi, tuntui että hän se todella oli puuttunut. Voiko tää olla joku kriisi vai onko jollain kokemuksia?
Kommentit (5)
Mulla on. Tiedän että en tule avomieheni kanssa olemaan loppuelämää. Olen kohdannut miehen jonka kanssa synkkaa sängyssä ja muutenkin, tiedän että hän on oppaani tulevaan...hetkeen kun se oikea kävelee vastaan.
Joo. Löysin sielunkumppanini ja rakastuin mutta hän ei rakastunutkaan minuun. Ehkä hän oli mun sielunkumppani mutta minä en hänen? :-( En vaan koskaan ole tuntenut ketään kohtaan niin.
Minä haluan uskoa siihen, että sellainen oikea sielunkumppani on olemassa.. Ja olen hänet luultavasti kohdannutkin, mutta välimatkaa on niin paljon, että vielä olemme tyytyneet syvään ystävyyteen. Kumpikin olemme sinkkuja, joten ketään emme tällä ystävyydellämme loukkaa.
Hauskinta tässä on, että aavistamme toistemme tekemiset ja soittamiset.. joskus menee puhelimessa monta tuntiakin..toinen aloittaa lauseen ja toinen lopettaa.. Ja se välillämme oleva tunne on ihmeellinen..
Anyone?