Lue keskustelun säännöt.
Miksi vanhempani soittelevat minulle vain kertoakseen mitä kaikkea ovat tehneet sisarukseni kanssa? Eipä tunnu kivalta...
12.02.2022 |
Heillä siis kaksi lasta, minä, jonka kanssa ei tehdä mitään, ja sisarukseni, jonka lapset ja elämä on vanhemmilleni kaikki kaikessa. En ihan tarkoituksella pidä juurikaan yhteyttä, niin miksi ihmeessä pitää soitella "kun ei sinusta ole kuulunut mitään" vain kertoakseen mitä kaikkea ovat tehneet sisarukseni ja hänen lasten kanssa? Tuo tuntuu jo siltä että ehdoin tahdoin halutaan kiertää veistä haavassa. En kerro tarkoituksella enää mitään elämästäni, kun se ei heitä kiinnosta, kiinnostaa vain sisarukseni asiat.
Muita?
Kommentit (42)
No siis mitä tapahtuu jos vain ei vastaa enää? Tuleeks ne oven taakse?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tällaista se meilläkin ikävä kyllä on. Sisarus on aina saanut kaiken. Olen tämän kanssa sillä tavalla sinut, että asia ei minua enää liikauta. Silti haluaisin pitää yhteyttä vanhempiini mahdollisimman vähän, mutta nyt kun en sitä pidä, he tunkeutuvat elämääni puhelimen väliyksellä. Jos sanon etten halua olla tekemisissä, on se viimeinen kerta kun heitä enää näen. Rakastan sisarukseni lapsia äärettömästi, ja olen valmis kärsimään tätä KUNHAN eivät soittelisi perään. On ikävää joutua tällaiseen tilanteeseen.
ap