Vanhemmat soittavat viikoittain, että tulisinko käymään heidän pihallaan. Ei sisälle, koska korona.
Nyt on vietetty jo pitemmän aikaa juhlapäiviäkin pihakahvien merkeissä. Tavaroihin ei saa koskea ja mieluummin vaikka ulkoillaan. Alkaa käymään raskaaksi, kun ei ole normaaleita kontakteja tämänkään vähää? Isänpäivä kylmässä ulkona varsinkin.... Kyllä ovat riskiryhmää, mutta etätyöläisenä alkaa jo tuntua tämäkin välttely.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Missä asuvat?
Ei ainakaan kukaan pk-seudulla voi olla noin pelkopsykoosissa.
Miksei voi? Helsingissä 1000 tartuntaa päivässä pelkästään useina kertoina ollut.
Helsingissä ei kyllä kukaan voi luulla, että pystyy koronan välttämään. Sikäli myös vapauttavaa. Pakko vain jatkaa elämää.
Onko heillä korona? Onko sinulla korona? Mitä tuo koska korona tarkoittaa? Miksi lauseita ei voi sanoa ja kirjoittaa kokonaan?
Media on saanut ihmiset todella pelkäämään...
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä korona? Onko sinulla korona? Mitä tuo koska korona tarkoittaa? Miksi lauseita ei voi sanoa ja kirjoittaa kokonaan?
Viikoittainko meistä jollakin olisi korona? Korona-aika, sinulle tuntematon käsite?
Näin käy kun yhä useampi ihminen Suomessakin ei osaa ajatella itse.
En tapaa koronahysterrikkoja, pysykööt karanteenissaan.
Sairasta. Sääliksi käy kun ihmiset heittää elämän hukkaan aiheettoman pelon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikoittainko meistä jollakin olisi korona? Korona-aika, sinulle tuntematon käsite?
Miksi et kirjoittanut lausetta kokonaan? Koska korona ei kerro mitään.
Itse olen vanha 69v. Asun yksin Helsingin lähiössä. Kieltäydyn kohtaamasta sisätilat henkilöitä jotka eivät koko korona aika noudataneet ohjeistusta. Nyt vetoavat ovat saanet 3 X rokotus ,uskovat virus ei heihin tartu,eivätkä olisi oireettomia taudin kantajia? He elävät yhä kuin virusta ei olisi olemassa.Vain heistä minä olen tyhmä,Sama asia niistä ihmisitä jotka eivät otaneet rokotus ja eivät noudataneet ohjeistus.Kuitenkin yksilönä minulla oikeus valita keiden seurassa kuljen ja kotini oven avaan sanoan tervetuloa. Kohtaan kyllä omat RAKAAT LÄHEISENI KOTINI!.
tia.a69v. kirjoitti:
Itse olen vanha 69v. Asun yksin Helsingin lähiössä. Kieltäydyn kohtaamasta sisätilat henkilöitä jotka eivät koko korona aika noudataneet ohjeistusta. Nyt vetoavat ovat saanet 3 X rokotus ,uskovat virus ei heihin tartu,eivätkä olisi oireettomia taudin kantajia? He elävät yhä kuin virusta ei olisi olemassa.Vain heistä minä olen tyhmä,Sama asia niistä ihmisitä jotka eivät otaneet rokotus ja eivät noudataneet ohjeistus.Kuitenkin yksilönä minulla oikeus valita keiden seurassa kuljen ja kotini oven avaan sanoan tervetuloa. Kohtaan kyllä omat RAKAAT LÄHEISENI KOTINI!.
Älä juo enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kirjoittanut lausetta kokonaan? Koska korona ei kerro mitään.
Vanhemmat ulkona, koska pelko. Minä harmissani, koska kylmyys. Ei sisälle, kun korona. Välillä vaikeaa, jos pakkanen. Koska kohta kevät, minä iloinen.
Jos et halua heidän toiveitaan noudattaa, niin älä mene.
Jos ovat iäkkäitä, niin ne rokotukset ei välttämättä suojaa ja tällä hetkellä kuolleisuusluvut ovat korkeammat kuin koskaan ja nuo kuolleet on nimenomaan vanhoja ihmisiä pääosin.
Ihan ymmärrettävää ja en ihan tajua miksi tuo sinua ahdistaa, eiväthän he sinua pakota elämään niin kuin he itse. Omassa lähipiirissä on sekä supervarovaisia että aivan piittaamattomia ja toimeen tullaan kun kunnioitetaan jokaisen ratkaisuja.
En itsekään halua sisällä tavata noita, jotka eivät yhtään välitä koko koronasta mutta toisaalta ymmärrän niitä, jotka ei mua halua tavata, koska mulla ei ole rokotuksia.
Tämä korona on tuonut erittäin näkyväksi joidenkin ihmisten vaikeuden hyväksyä muiden erilaisia tapoja olla ja elämänsä järjestää ja se ei kerro niistä ihmisistä mitään hyvää. Samat tyypit on joko fanaattisia omien uskomustensa ja tapojensa tuputtamisessa tai kuittailevat muita milloin vegaanihörhöiksi tai lihansyöjämurhaajiksi, jos ovat eri mieltä. Rasittavaa toimintaa.
Missä asuvat?
Ei ainakaan kukaan pk-seudulla voi olla noin pelkopsykoosissa.