Tinderissä, treffien sopimisen jälkeen kiinnostus lopahtaa heti, toistuva ilmiö
Mistä tää johtuu? Ja onko muilla samaa? Mulle on käynyt nyt viis kertaa peräkkäin, että useampi päivä viestittelyä miehen kanssa, kaikki on ollut niin kohdallaan ja on vaan odottanut että milloin pääsee miehen tapaamaan. Sit otetaan puheeksi treffit, ja sovitaan milloin nähdään. Sen jälkeen onkin yks tai kaks viestiä ja kumpikaan ei enää laita mitään.
Mitä tää on? Miten super kiinnostava ihminen yhtäkkiä heittää kiinnostamasta noin? Mua vähän lannistaa. Eikö mulle kelpaa kukaan eikä mikään? Ja ilmeisesti tää siis on toisinkin päin kun ei ne miehetkään mitään laita. Surullista!!
Kommentit (32)
Mut toi ei selitä sitä miks se kiinnostus loppuu Mulla 😯 Mä olen ihan tosimielellä parisuhdetta etsimässä. Ja tämä viimeisin nyt aivan Todella niin mun makuun oleva mies, kaikki kolahti niin kovin ja fantasioin ties mistä, ja helposti pystyin kuvittelemaan meille yhteisen elämän. Sit, sovitaan treffit ja kaikki mielenkiinto meni. Mua ahdistaa ja surettaa tää!
Johtuu siitä, että tarjonta Tinderissä on nykyään niin luokattoman huonoa.
Selaat huonoja profiileja, onnistut valitseman sieltä muutaman kelvollisen, sen jälkeen käyt läpi monta viestittely-yritystä, joka karsii suurimman osan pois ja lopulta kun joku jää mukavaksi viestittelyseuraksi, sinulle syntyy illuusio siitä, että tämähän voisikin olla jees. Illuusio särkyy, kun pitäisi sopia treffit. Konkretisoituu, että tämä "kiinnostava" tyyppi olikin vain vähiten huono huonojen joukossa, joten miksi nähdä vaivaa lähteä treffeille?
Kuulostaa jonkinlaiselta defenssiltä. Ehkä sua pelottaa tavata ne oikeasti livenä ja siksi mukamas kiinnostus lopahtaa. Pelko voi kohdistua sekä siihen että mies ei pidäkään sinua viehtättävänä tai että mies ei vastaa sinun odotuksiasi.
Tinder toimii, juuri kuten sen kuuluu. Et lähde edes treffeille, koska ajattelet naisena, että on kymmenen muutakin hyvää, jotka voisivat olla parempia, kuin tuo yksi mies.
Ootte jotain botteja, molemmat.
Virtuaalielämä on teitä varten. Tosielämä on liian vajavaista ja raadollista teille.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa jonkinlaiselta defenssiltä. Ehkä sua pelottaa tavata ne oikeasti livenä ja siksi mukamas kiinnostus lopahtaa. Pelko voi kohdistua sekä siihen että mies ei pidäkään sinua viehtättävänä tai että mies ei vastaa sinun odotuksiasi.
Tää vois kyllä olla! Mut voiko se olla niin vahva defenssi että kun yritän miettiä kohtaamista, tulee tunne että ei mua kiinnosta kysyä häneltä mitään ja mietin että miten saan naamaltani pois "ei kiinnosta" ilmeen 😟
Toi toisessa viestissä mainittu huonoista profiileista vähiten huono -skenaario ei kyl mun mielestä tässä tapauksessa päde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut toi ei selitä sitä miks se kiinnostus loppuu Mulla 😯 Mä olen ihan tosimielellä parisuhdetta etsimässä. Ja tämä viimeisin nyt aivan Todella niin mun makuun oleva mies, kaikki kolahti niin kovin ja fantasioin ties mistä, ja helposti pystyin kuvittelemaan meille yhteisen elämän. Sit, sovitaan treffit ja kaikki mielenkiinto meni. Mua ahdistaa ja surettaa tää!
No sitten sinulla on jokin sitoutumisen pelko, tai pelkään täydellisen haavekuvan menettämistä. Mene niille treffeille ja jos kiinnostus ei palaa, henkilö ei ollut sinua varten muutenkaan.
Tinderiä voi verrata peliin tai johonkin sarjaan, joka pysyy ja pysyy jännittävänä ja odotellaan ja odotellaan tuleeko seuraavaa kautta...jos typerä ja lässähtävä loppuratkaisu tulee, tulee myös pettymys ja mielenkiinnon loppuminen.
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä voi verrata peliin tai johonkin sarjaan, joka pysyy ja pysyy jännittävänä ja odotellaan ja odotellaan tuleeko seuraavaa kautta...jos typerä ja lässähtävä loppuratkaisu tulee, tulee myös pettymys ja mielenkiinnon loppuminen.
Ja jos on sovelluksessa sovelluksen tuottaman mielihyvän takia ja ehdoilla, ei ole realistista ajatella, että se tuottaisi tulosta sovelluksen ulkopuolella. Silloin Tinder on vain peli, yhtä hyvin voisi hakata Candy Crushia.
Netin ja sovelluksien kautta tutustuessa jossain vaiheessa jutut vain loppuvat, ja keskustelu alkaa tyrehtyä. Siksi pitäisi pyrkiä aina sopimaan tapaaminen mahdollisimman nopeasti kiinnostavn ihmisen kanssa. Kun saatte treffit sovittua, ei ole enää niin suurta tarvetta ylläpitää keskustelua kun tapaaminen on tulossa.
Itseni Tinder maailmassa on yllättänyt se miten vaikeaa treffeille on päästä. Viestitttely sujuu hyvin ja kumpikin vaikuttaa kiinnostuneelta. Sitten kun ehdotat näkemistä, alkaa selittelyt miten seuraava lapsivapaa on vasta ensi kuussa, kaksi seuraavaa viikkoa on harrastukset,kissanristiäiset, pitkät työpäivät... Yksi ryhmä on myös naiset joille ei käy perinteinen käydään kahvilla tai viinillä -tapaaminen, vaan treffien pitää olla tarkalla ohjelmalla suunniteltu häppening, johon sisältyy erilaisia aktiviteetteja. Sitten kun ehdotat jotain tällaista, naiselta ei kuitenkaan löydä aikaa lähteä esim. vuorikiipelilemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kiinnostus lopu. Ne tyypit on semmosia, jotka hakee itsetunnon hivelyä. Ne pelaa. Ei niille ole merkitystä tapaamisella. Niille on merkitystä optiolla.
Se on semmonen ns. Kottaraiset riviin, niin minä rupean raakkaamaan- ilmiö.
Siellä on takuulla myös kivoja potentiaalisia tyyppejä. On vaan sattunut pelaajia kohdallesi. Tiskin olet niistä kiinnostunut? Ehkä loppujen lopuksi on onnesi, ettei tarvi niitä tavata.
-voiko siellä tehdä niihin profiileihin jotain muokkauksia, että tulisi sopivampia?
Vierailija kirjoitti:
voi olla- mutta Ukon defenssi-ei aapeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku joo-aivan luin aloituksen huolimattomasti- kumpikin käyttäytyy noin.
Pelko.
Joutuis oikeesti jotain. Ja onhan se kiva, että on joku potentiaalinen. Hivelee itsetuntoa.
Ala harrastaa jotain muuta kun tinder-pelaamista.
Jos se ei oo sun juttu?
Siinä luodaan barbimaailman mielikuvia?
Mahdollisimman vähän apissa chättäilyä ja pian tapaaminen vaikka kävelyn merkeissä. Toimii!
Te pelaatte siellä virtuaalimaailmassa. Ette te halua tavata toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ilmeisesti puhui nimenomaan oman kiinnostuksensa loppumisesta, vaikka ilmaiseekin asian todella epäselvästi.
Eikö toi ole just tinderin tarkoitus? Saadaan match ja yritetään mahdollisimman kauan vältellä tapaamista?
Tehokkain konsti on ghostaus, tai matchin poistaminen. Kumpi ehtii ensiksi?
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalla KUVITTELEMAAN.
Ei kannata ahdistua omista kuvitelmista ja kuplan puhkeamisesta.
Kaikissa on niin paljon enemmän kuin nuo teidän profiilit ja kiiltokuvat.
Tinderissä on todella paljon varattuja miehiä. Lisäksi on niitä, jotka mielestään eivät ole suhteessa, mutta joiden tapailukumppani (tai useampi sellainen) uskoo toisin.
Käytännössä kaikki naispuoliset ystäväni, jotka ovat Tinderiä kokeilleet, kertovat samaa. Ja jos treffit sovitaankin, mies voi hyvin tehdä oharit.