42 vuotias neitsyt
Nii..ahdistaa vaan. Onko kellään mitään hyviä ahdistuksen lievitys keinoja asiaan? En kaipaa mitää runkkaus juttuja. Tämä on kamala tunne oikeasti ja hävettää.
Kommentit (11)
Oletko mies vai nainen?
En osaa oikein neuvoa, kun olen itsekin 33-vuotias neitsyt, mutta asia ei mitenkään ahdista tai hävetä.
Olet arvokas millaisena vaan, ei tarvii hävetä ♡
Älä ainakaan mene käymään maksullisilla, kuten joku kohta ehdottaa. Itse en ainakaan ketään jättäis neitsyyden takia, mutta maksullisissa käyneen jättäisin. Arvostaisin sitä että toisella ole ainakaan mitään tauteja eikä HPV-virusta.
ootko joku eristäytynyt outo epäsosiaalinen sekopää ku oot noin vanha ja neitsyt.
En todellakaan edes mieti maksullisia! Kamala ajatuksenakin. Ja en ole mikään outo sekopää tai mitään kiitos vain.
Ap.
oletko mies vai nainen? jos olet nainen, tilanne on huomattavasti helpompi. naisen kun ei tarvitse "suorittaa" yhdyntää samalla tavalla kuin miehen.
eiköhän vastaus ole vaan, että pitää käydä treffeillä, tapailla miehiä, ja sitten luonto hoitaa loput.
Kiitos viesteistä oli fiksuja ym. Odotan vieläkin sitä oikeaa joka vie jalat alta...olen vain niin tunnollinen, minkäs sille voi. Silti koen tuon neitsyyden häpeänä, vaikka ei pitäisi. Mutta kyllä tämä tästä
Oletko uskonnollinen, miten ois seurakunnan sinkkuillat?