Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet kiitollinen tänään?

Vierailija
12.02.2022 |

Jotain positiivista vaihteeksi?

Mä olen kiitollinen siitä, että sain lapsen lopulta. Lisäksi juuri nyt olen ihan mykistynyt siitä, miten mahtava asia äitiyspakkaus on. Haluaisin kiittää jotakuta siitä, mutta en tiedä ketä. Kuinka laadukasta tavaraa ilmaiseksi, aivan uskomatonta! Kyllä me ollaan aika hemmoteltuja täällä Suomessa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että vielä on viitonen kahviin ja pullaan. Lähdenkin tästä Laurell:lle, kiitos kysymästä.

Vierailija
22/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu mihinkään ja on suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain syövästä toipuneen paprut (5:n vuoden seuranta ohi). Luulimme että kuolen koska tilanne oli niin paha välillä.

Sain työni takaisin, oltuani pois, sivussa kaikesta normaalista,  todella pitkään syövän takia.

Mies pysyi rinnalla koko pelottavan karmeuden ajan ja jatkamme elämää kiitollisina joka päivästä eteenpäin. Yhdessä.

Vierailija
24/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksesta elämästä ja hänen avustaan

Vierailija
25/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kipuja.

26/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen terve ja sain tänäänkin keittää kahvit itse. Tarkoitan , en toivo mutta pelkään että tulee se päivä että en jaksa keittää kahveja...Korona peloittaa.

27/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain syövästä toipuneen paprut (5:n vuoden seuranta ohi). Luulimme että kuolen koska tilanne oli niin paha välillä.

Sain työni takaisin, oltuani pois, sivussa kaikesta normaalista,  todella pitkään syövän takia.

Mies pysyi rinnalla koko pelottavan karmeuden ajan ja jatkamme elämää kiitollisina joka päivästä eteenpäin. Yhdessä.

Toivotan teille molemmille kaikkea parasta ja rakkautta! Ihana lukea näin hyväv uutinen!

Kaikilla ei käy näin hyvin. 

Vierailija
28/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta kyse on miehestäni. 🌺

Vierailija
29/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni otti lapseni viikoksi hoitoon. Olen totaali yyhoo ja veljeni soitti eilen, että tulen hakemaan pikku tytöt viikoksi ja lähdetään landelle, että saat hengähtää. Isoveikka on talvilomalla ja eilen tuli. Olen niin väsynyt työstä ja arjesta, että aloin itkemään, kun veljeni halasi minua ja sanoi, että otat viikon iisisti ja luet kirjoja, lepäät, käy kävelyllä, näe ystäviä ja varasin ravintolasta lauantaiksi neljälle hengelle teille pöydän ja se kaikki on maksettu jo etukäteen, että he tietävät raflassa ja myös kolme parasta ystävääsi tietää tämän kaiken, joten viettäkää kiva ilta. Maailman paras veli.

Vierailija
30/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla on aivan ihania kavereita ja ystäviä ympärilläni jotka tukevat minua kun voin huonosti ja minä tuen heitä, kun heillä on hankalaa

Vierailija
31/31 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen uskossaolosta, siitä sisäisestä onnen ja rakkauden tunteesta jonka se antaa. Se on jotain mitä kukaan ei voi minulta riistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän