Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei kehu eikä puhu

Vierailija
11.02.2022 |

Ollaan 30+ pari, vajaa 5v. yhdessä. Molemmat hyvin taviksia kooltamme, ulkonöltämme jne. Avioliitto ja lapset alkaa olla jossain kohtaa ajankohtaisia, näistä vähän keskusteltu. Itseäni mietityttää kuitenkin, onko tällä suhteella tulevaisuutta, kun en koskaan kuule mieheltäni mitään itseeni tai ulkonäkööni kohdistuvaa kaunista sanaa. Seksin aikana on hiljaa. Ei ole koskaan kommentoinut pimppiäni tai tissejäni mitenkään. Ei ole koskaan seksin aikana tai jälkeen sanonut mitään sellaista kaunista tai itsetuntoani hivelevää, mitä toivoisin kuulevani. Olen alkanut nähdä itseni vähäpätöisenä ja turhana, sellaisena, jota hän ei tosissaan halua. Seksiä saisi olla enemmänkin. Itse olen halukkaampi osapuoli ja sekin tuntuu usein pahalta. Koen että en kiinnosta häntä.
Olen yrittänyt saada asiasta keskusteltua, mutta hän kokee keskustelut selvästi painostavina ja kiusallisina. Erotako tässä pitää ja mennä omat tarpeet edellä kohti uutta suhdetta, jossa saisin sekä tuntea että kuulla olevani rakastettu, haluttu ja himoittu. Vai jäädäkö tähän suhteeseen, jossa on kyllä kiintymystä, mutta jossa en koe olevani haluttu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ettää teillä tulee olemaan mitään---

sori, kuulostaa jo nyt masentavalta.Älä tee lapsia, siistuon miehen kanssa.

Vierailija
2/3 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vähän samanlainen, meillä on jo kohta 20 yhteistä vuotta takana.

Olen kyllä kehunut joskus naistani, mutta seksin aikana en juuri osaa puhua. Kehuja irtoo lähinnä silloin kun olen hänen kanssaan onnellinen muusta syystä kuin seksi. Meilläkin nainen haluaa enemmän ja se korpeaa häntä. Haluaisi minun haluavan, olevan kiimassa häneen. Minulle taas kaikki muu yhdessäolo tulisi ensin, silloin saatan olla onnellinen ja kehua ja haluta seksiäkin.

Sanoisin että miehesi saattaa kyllä rakastaa sinua, minä ainakin rakastan naistani, mutta todennäköisesti mikään ei tule noiden asioiden suhteen muuttumaan, joten sun on vaan valittava tiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan. Odotat että miehesi on terapeuttisi. Jätä mies rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä