Onni on olla 171 cm
Kommentit (32)
Mä olen myös kiltti ja siirrän ylähyllyn tavaroita reunalle, jos ne on ajautuneet sinne taakse. Näin lyhyemmillä helpompi saada. T.172-senttinen pyhimys ⌒.⌒
Juu, oon ihan sika kade nyt! N163cm
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:55"]
Mä olen myös kiltti ja siirrän ylähyllyn tavaroita reunalle, jos ne on ajautuneet sinne taakse. Näin lyhyemmillä helpompi saada. T.172-senttinen pyhimys ⌒.⌒
[/quote]
Oi, sä oot ihanan kiltti! :)
Minäkin olen 171 ja tunnen itseni joka puolella todella pitkäksi.
Mä olen 164 cm ja tunnen itseni pitkäksi. Joka puolella tuntuu olevan itseäni lyhyempiä naisia.
Minäkin olen 170 cm :) Hyvä pituus :)
M46
Jahas. Täällä ne pätkät kokoontuu.
Minäkin tykkään itsestäni juuri tällaisena 170 cm:n pituisena. :)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:55"]Mä olen myös kiltti ja siirrän ylähyllyn tavaroita reunalle, jos ne on ajautuneet sinne taakse. Näin lyhyemmillä helpompi saada. T.172-senttinen pyhimys ⌒.⌒
[/quote]
Oot mun sankari ♡
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:05"]
Mä olen 164 cm ja tunnen itseni pitkäksi. Joka puolella tuntuu olevan itseäni lyhyempiä naisia.
[/quote]
Mä oon kans tuon ja tunnen yleensä itseni keskimittaiseksi, mutta eilen Lidlissä koin ihan awkward-olon, kun sattumalta tuntui että kaikki oli mua lyhyempiä, useita tosi pieniä naisia, ulkomaalaisia lyhyitä miehiä ja muutama mummo. Ois tehnyt mieli mennä kyyryyn.
Mä oon onneks hyvin osannut kiivetä niille korokkeille.
Mua hävetti kerran, kun itseäni lyhyempi mies pyysi mua kurottamaan sille hillopurkin ylähyllyltä kaupassa :(
T: 172cm
Olen 162 cm ja vähän lyhyt mutta ei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:15"]
Olen 162 cm ja vähän lyhyt mutta ei haittaa.
[/quote]
Jos oot nainen niin et oo ollenkaan lyhyt, vaan just hyvän mittainen.
Ettehän te yletä kuin keskimmäiselle hyllylle. T: 179cm
Mikä pygmien kokoontumisajot täällä on??? Kyselee 175-senttinen joka on työpaikassaankin keskikokoinen nainen. Tosin, olen kolmikymppinen, nuorethan on nykyään selkeästi pidempiä, onkohan nämä ketjuun kirjoittelijat eläkeiässä! :D
Se kyllä on ideaalinen pituus, kaikki nyky-yhteiskunnassa rakennetaan n. 170-senttisiä ajatellen. Käytännöllinen keskipituus - mahdut ja yletät joka paikkaan.
Miinuksena tietenkin kääpiöt ja kirahvit, jotka vaativat sinua kurottelemaan kaapin päälle ja sängyn alle jatkuvasti.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:22"]
Se kyllä on ideaalinen pituus, kaikki nyky-yhteiskunnassa rakennetaan n. 170-senttisiä ajatellen. Käytännöllinen keskipituus - mahdut ja yletät joka paikkaan.
[/quote]
Näin 170-senttisenä olen äärimmäisen tyytyväinen pituuteeni, en haluaisi senttiäkään enempää enkä vähempää. Vaatteitakin on niin helppo löytää, suurimmat lastenkoot, pienimmät miestenkoot ja naisilta merkistä riippuen joku koko, mutta aina löytyy sopivaa =)
Ja olonsa tuntee samaan aikaan (ja seurasta riippuen) siroksi ja näyttäväksi.
Joo, täydellinen pituus. Ostan netistä vaatteita ja kaikki yleensä sopii hyvin. Vielä kun jalka on kokoa 38 ja kroppa kokoa 36, helppo löytää vaikka mitä kivoja vaatteita. Lisäksi kaikki on sopivalla korkeudella. Keskipituus mielestäni, ei pitkä eikä pätkä. :)
Sanoppa muuta!