Onni on olla 171 cm
Kommentit (32)
Miksi 170cm tyypit juhlii 171cm (!!!!) ketjussa? Jo on mahdoton meno!!! Hus hus pois.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:34"]Miksi 170cm tyypit juhlii 171cm (!!!!) ketjussa? Jo on mahdoton meno!!! Hus hus pois.
[/quote]
Heii kyllä mun puolesta saa!
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:18"]
Mikä pygmien kokoontumisajot täällä on??? Kyselee 175-senttinen joka on työpaikassaankin keskikokoinen nainen. Tosin, olen kolmikymppinen, nuorethan on nykyään selkeästi pidempiä, onkohan nämä ketjuun kirjoittelijat eläkeiässä! :D
[/quote]
Kolmikymppisten naisten keskipituus on vaan 165 ja nuorten 167, ihan tutkitusti, joten et voi mitenkään sun pienen työpaikkasi perusteella kuvitella keskipituuden olevan 175.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:34"]
Miksi 170cm tyypit juhlii 171cm (!!!!) ketjussa? Jo on mahdoton meno!!! Hus hus pois.
[/quote]
Yhden sentin eroa ei kukaan huomaa, itsellä on vaikeuksia huomata viidenkään sentin eroa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:55"]
Mä olen myös kiltti ja siirrän ylähyllyn tavaroita reunalle, jos ne on ajautuneet sinne taakse. Näin lyhyemmillä helpompi saada. T.172-senttinen pyhimys ⌒.⌒
[/quote]
Hassua tekeekö muutkin tuota. Minä olen 170 cm ja kun otan jotain ylähyllyltä ja tavarat ajautuneet kauas hyllyn perälle niin otan samalla saman tuoteen hyllyn reunalle, jotta joku lyhyempi saa sen helpommin ja näkee sen.
Samoin isojen kukkakärryjen ylähyllyltä jotain tietyn väristä kukkaa etsiessäni nostan alemmas kukkaruukkuja ylähyllyltä lyhyempiä ihmisiä varten, jos on tilaa alahyllyillä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:15"]
Olen 162 cm ja vähän lyhyt mutta ei haittaa.
[/quote]
Jos oot nainen niin et oo ollenkaan lyhyt, vaan just hyvän mittainen.
[/quote]
Joo, niin oon ja hyvä pituus on. Ei mulle oo pituudesta koitunut juurikaan ongelmia. Joskus vähän vaan harmittaa, että paidat on usein liian pitkiä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:18"]Mikä pygmien kokoontumisajot täällä on??? Kyselee 175-senttinen joka on työpaikassaankin keskikokoinen nainen. Tosin, olen kolmikymppinen, nuorethan on nykyään selkeästi pidempiä, onkohan nämä ketjuun kirjoittelijat eläkeiässä! :D
[/quote]
Et edes ole mikään nuori, urpo. Nuoret ovat joo pitkiä, siis tosiaan ne nuoret eli parikymppiset ja alle sen. Itse olen 164 cm ja tosiaan koen itseni monesti pitkäksi kun on paljon minua pienempiä naisia olemassa, myös ihan nuoriakin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 21:18"]Mikä pygmien kokoontumisajot täällä on??? Kyselee 175-senttinen joka on työpaikassaankin keskikokoinen nainen. Tosin, olen kolmikymppinen, nuorethan on nykyään selkeästi pidempiä, onkohan nämä ketjuun kirjoittelijat eläkeiässä! :D
[/quote]
Oon 25v 171cm enkä tosiaankaan ole kokenut itseäni lyhyeksi muihin naisiin verrattuna.
Luulin otsikosta että tarkoitit olevasi sopivan lyhyt. 170 ei kyllä ole mikään erityisen pitkä mielestäni.
Olen myos 171cm, mutta ei tama pituus ole onneani lisannyt millaan lailla (ei toisin vahentanytkaan). Aika lyhkanen olen kuitenkin nykypaivana kun kaikki nuoret ovat hujoppeja, mutta ihan tyytyvainen. Ei tosin olisi tullut mieleen tehda aloitusta asiasta tai mitenkaan juhlia. Kiitos vaan ap. 171cm on ihan jees.