Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella isket seuraa baarista?

Vierailija
23.06.2015 |

Miehet ja naiset, minkälaisen miehen/naisen isket yhden yön juttuun? Ja miten lähestyt ja ehdotat seksiä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. -n

Vierailija
22/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/10/19, kyllä naiset näkevät nuo mainitsemasi asiat, nimittäin ne naiset, jotka kohtelevat miehiä ihmisinä. :) Netissä korostuu kaikenlainen outo käytös, ei se tarkoita, että naiset ajattelisivat halukkaassa miehessä olevan jotain vikaa (enempää kuin että neitsyiden vaatijat olisivat kaikkien miesten "edustajia").

Mukavaa viikkoa sinulle ja toivottavasti löydät/olet löytänyt arvoistasi seuraa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:53"]

toinen juttu, minkä olen kuullut miesystäviltäni. JOTKUT NAISET EIVÄT KERRO OLEVANSA VARATTUJA, KUIN VASTA IHAN LOPUKSI. aika tympeää, jos on juteltu koko ilta, ja nainen kertoo siinä vaiheessa olevansa varattu. Kannattaisi ehkä kysyä asiaa jo aiemmin!

[/quote]

Miten siihen normaaliin keskusteluun ujuttaa olevansa varattu? Tuntuu hölmöltä jos ei tiedä, onko kyseessä iskuyritys vai tavallista juttelua. Sitten joku vielä loukkaantuu kun toinen heti kuvittelee, että kyseessä on iskuyritys jos se ei sitä ole. Eli kannattaa varmaan tosiaan tiedustella iskettävän parisuhdestatusta niin välttyy turhata mielipahalta.

Olen kyllä itse tehnyt tavalla tai toisella selväksi että olen varattu, mutta siitä huolimatta aina se mies on jäänyt juttelemaan.

Vierailija
24/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 02:57"]

Odotan naisen lähestyvän minua, koska silloin tiedän olevani naisen tyyppiä. Minua taas kiinnostaa melkein kaikki naiset ja hyvin harvoin olen sen lähestymäni naisen tyyppiä, koska naiset ovat niin valikoivia. Paljon järkevämpää niin päin, että nainen lähestyy välittömästi itselleen sopivaa miestä, kuin että mies arpoo epätoivoisesti.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Miksi miehen lähestyminen on epätoivoista, mutta naisen lähestyminen ei ole? Miehenä sinä et siis ole valikoiva? Kaikki kelpaa kunhan lähestyy?

Mies

Vierailija
25/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/27 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Haluan kuulla iskuvinkkejä.

Vierailija
27/27 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 05:58"]

7/10/19, kyllä naiset näkevät nuo mainitsemasi asiat, nimittäin ne naiset, jotka kohtelevat miehiä ihmisinä. :) Netissä korostuu kaikenlainen outo käytös, ei se tarkoita, että naiset ajattelisivat halukkaassa miehessä olevan jotain vikaa (enempää kuin että neitsyiden vaatijat olisivat kaikkien miesten "edustajia").

Mukavaa viikkoa sinulle ja toivottavasti löydät/olet löytänyt arvoistasi seuraa. :)

[/quote]

Kiitos sinulle ja toivotaan parasta :) Mukavaa viikkoa sullekin!

t. 7,10,19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän