Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkinen yhdyntäkipu

Vierailija
23.06.2015 |

Harrastetaan miehen kanssa seksiä yleensä noin pari kolme kertaa viikossa eikä mitään ongelmia ole aiemmin ollut (paitsi ovulaation aikaan jotkut asennot eivät käy, kun liian syvälle menevä penis sattuu). Nyt eilen sekstaillessa nousin miehen päälle ja alamahassa tuntui ihan järkyttävä viiltävä kipu, kun penis oli kokonaan sisällä (vähän samanlainen tunne kuin ovulaation aikaan seksiä harrastaessa). Ovulaatio on kuitenkin ollut noin viikko sitten, joten siitä ei luulisi olevan kysymys. Pitääkö tässä nyt jotain tulehdusta epäillä? Kipu oli aivan järkyttävä ja hyppäsin samantien pois. Loppuillan sitten tuntui myös pientä jomotusta alamahassa. Ikää minulla on 23 vuotta, jos sillä on jotain merkitystä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvodynia?

Vierailija
2/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missää kohtaa kipu tuntui? voi olla juurikin kakkosen mainitsemaa vulvodyniaa. Onko yhdistelmäehkäisy käytössä? tuntuuko kipu monessa kohtaa vai "vain" yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu tuntui ihan alamahassa, tosi inhottava viiltävä kipu. Tuntui melko laajalla alueella siinä alamahassa, mutta ihan yksittäinen alue oli, ei ollut useammassa kohdassa. Ei ole mitään ehkäisyä käytössä tällä hetkellä.

Ap

Vierailija
4/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 17:42"]Harrastetaan miehen kanssa seksiä yleensä noin pari kolme kertaa viikossa eikä mitään ongelmia ole aiemmin ollut (paitsi ovulaation aikaan jotkut asennot eivät käy, kun liian syvälle menevä penis sattuu). Nyt eilen sekstaillessa nousin miehen päälle ja alamahassa tuntui ihan järkyttävä viiltävä kipu, kun penis oli kokonaan sisällä (vähän samanlainen tunne kuin ovulaation aikaan seksiä harrastaessa). Ovulaatio on kuitenkin ollut noin viikko sitten, joten siitä ei luulisi olevan kysymys. Pitääkö tässä nyt jotain tulehdusta epäillä? Kipu oli aivan järkyttävä ja hyppäsin samantien pois. Loppuillan sitten tuntui myös pientä jomotusta alamahassa. Ikää minulla on 23 vuotta, jos sillä on jotain merkitystä.
[/quote]

Vetääkö myös varpaita kippuraan heti sisääntyöntymisvaiheessa? Jos vetää, sinulla on sukkahousut jalassa. HOOOHHOHOOHHOOHHOOHOHHH!!!

Vierailija
5/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo kipu johtuu endometrioosista. Ratsastaa ei pysty koskee liikaa.

Vierailija
6/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, pitääpä ensi kerralla tarkistaa tuo, että ei oo sukkikset vielä jalassa :D No mutta vakavasti ottaen, vulvodynia ei muuten kuulosta itseeni sopivalta oireiden perusteella, mutta toisaalta enhän minä mikään lääkäri ole.. Kipu ei kuitenkaan ole ulkosynnyttimissä (inhottava sana) tai emättimen seinämissä, vaan enemmänkin varmaan kohdun alaosassa ja tuossa alavatsassa.

Ap

Vierailija
7/7 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, oireiliko endo muuten? Itse pelkään tuota endon mahdollisuutta, lasta on yrietty yli vuosi tuloksetta, joten se kummittelee takaraivossa.. Onneksi on maanantaina aika lääkärille niin saa valittaa ihan ammattilaiselle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän