Miten suhtautuisit, jos saisit yhtäkkiä tietää puolisosi olevan biseksuaali?
Kommentit (18)
Sain tietää ja se liittyi pettämisen paljastumiseen. Ei tunnu kivalta tosiaankaan ja siitä syntynyttä traumaa on koitettu korjata ja todettu tilanne melko toivottomaksi.
Olisi prkl voinut sanoa asian ennen kuin muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin. Oikeasti tunnen itseni huijatuksi, puijatuksi ja perin juurin höynäytetyksi. Tosin hyviä ystäviä ollaan ja arki toimii, joten ehkä valitan turhaa. Hyvin pärjää ilman seksiäkin
Olisi itselle ok, ei se meidän välistä suhdetta muuttaisi.
Jättäisin. En kestä ajatustakaan menkka-aukkojen rassailusta.
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää ja se liittyi pettämisen paljastumiseen. Ei tunnu kivalta tosiaankaan ja siitä syntynyttä traumaa on koitettu korjata ja todettu tilanne melko toivottomaksi.
Olisi prkl voinut sanoa asian ennen kuin muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin. Oikeasti tunnen itseni huijatuksi, puijatuksi ja perin juurin höynäytetyksi. Tosin hyviä ystäviä ollaan ja arki toimii, joten ehkä valitan turhaa. Hyvin pärjää ilman seksiäkin
Eli ongelmasi oli exäsi epäluotettavuus eikä seksuaalinen suuntautuminen
Helpohko sanoa, kun ei ole omalle kohdalle sattunut (en tiedä kuinka reagoisi tosi paikan tullen)
Onko sillä sinäänsä merkitystä, kun itselleni kuitenkin tärkeintä on että kumppanini on kiinnostunut minusta, sitoutunut minuun.
Jos ero tulee ni pankoon ketä lystää..
Eikai sen pitäisi mitään muuttaa, kerta on minun kanssani ja oletan, ettei katsele sillä silmällä muualle.
Ei vaikuttaisi meidän suhteeseen mitenkään. Ainut vaan että koska en avointa suhdetta halua, ei miestenkään kanssa tietysti saa pettää niin kuin ei naistenkaan.
Jotenkin hankala uskoa omasta miehestä että tuollaista myöntäisi, jos ei myöntäisi koska haluaa kokeilla olla miehen kanssa, mikä ei olisi minulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole exä. Ollaan yhdessä. Mulla oli seksiä viimeksi 16 vuotta sitten :'( Miestä ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole exä. Ollaan yhdessä. Mulla oli seksiä viimeksi 16 vuotta sitten :'( Miestä ei vaan kiinnosta.
Viimeinen kerta, kun avaudun asiasta yhtään minnekään. Tänä keväänä tulee muutos , tavalla tai toisella. Todennäköisesti toisella
Sehän olisi hyvä juttu. Minusta ei ole kovin romanttista olla rakastamatta jotakuta vain siksi, että hän on väärää sukupuolta.
Minusta se olisi tosi hyvä juttu. Mieheni on pari kertaa humalassa tähän suuntaan vihjannutkin, mutta arjessa on enemmänkin homofoobikko. Jos hän pääsisi siihen pisteeseen ajattelussaan, että voisi hyväksyä itsensä ja muutkin, niin se olisi varmasti aivan huikea muutos parempaan.
Mikäs siinä. Olisin ihan sinut asian kanssa. Hyvä vaan, että mieskin saisi asian sydämeltään.
Riippuisi siitä, onko hän havahtunut asiaan vasta nyt vai valehdellut minulle kaikki nämä vuodet. Jälkimmäisen osalta kokisin tulleeni perusteellisesti loukatuksi ja se synnyttäisi luottamuspulan, mistä muusta hän valehtelee, onko valehdellut minulle siksi, että pettää minua miesten kanssa?
Ensimmäinen tarkoittaisi lähinnä pitkälläsiä keskusteluja sen suhteen, että mitä haluaa nyt asian suhteen tehdä, haluaisiko kenties tutustua seksuaalisuuteensa lisää? Minulle sinänsä on ihan sama onko hetero vai bi, homosta tulisi jo ero.
Ilahtuisin ja pyytäisin hänen naisystäväänsä meille illanviettoon.
M55
Ex vaimoni oli bi. Ei kuitenkaan halunnut mennä sänkyyn naisen kanssa suhteemme aikana. Annoin luvan muttei halunnut mennä. En minä kokenut miehenä toista naista millään lailla uhkana.
Yleensä me miehet ollaan todella avoimia siihen, jos nainen on bi. Toisinpäin sekä miehet että naiset ovat huomattavasti tuomitsevampia. Kai se liittyy miehisyyteen liittyviin odotuksiin. Eli nainen koetaan seksikkäänä ja naisellisena jos tykkää sekä että, mutta bi mies koetaan vain kaappihomona jota ei nainen näe enää miehisenä miehenä.
Jättäisin. En kestä ajatustakaan peräaukkojen rassailusta.