Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä mun menkkakivut on

Vierailija
23.06.2015 |

Mulla on ollut koko ikäni enemmän tai vähemmän kipuja viikkoa ennen menkkoja. Nyt menkat pitäis alkaa viim lauantaina ja mulla ei ole mitään oireita. Parina päivänä tuntui jotain todella todella onnetonta munasarjojen kohdalla. Mitään en ole tehnyt toisin kuin tähänkään asti. Mistä tää voi johtua? En valita, mutta outoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tietenkin ja aivan varmasti raskaana, senhän sä halusit kuulla ;)

Vierailija
2/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on mahdollista ja toivottavaa :) mutta ei. Jos niin olisi niin kai tuntisin jotain. Onko mulla prkl jo vaihdevuodet :) luulis niissäkin olevan oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mulla täällä näin, tuu hakemaan!

Vierailija
4/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:33"]Sekin on mahdollista ja toivottavaa :) mutta ei. Jos niin olisi niin kai tuntisin jotain. Onko mulla prkl jo vaihdevuodet :) luulis niissäkin olevan oireita.
[/quote]

Niin kuinka vanha olet jos toivot lasta mutta pelkäät vaihdevuosia?

Vierailija
5/21 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Eilen tuli ihan kunnon v.vuodot. Tänään jäi vessassa käydessä paperiin v.punaista. Kipuja ei vieläkään. . Huoh.

Vierailija
6/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ideoita mitä tää on tai mistä voi johtua? Taas munasarjojen kohdalta särki niin, että olin kaksinkerroin. Oli pakko ottaa toinen lääke tälle päivää. Kävin vaihtamassa tampoonin, niin mukana tuli kaks pientä jotain. Ihan kuin jonkinmoista kalvoa tms. Venyvää läpinäkyvää veristä. Ei ole koskaan menkkojen aikaan tullu moista. . Mitä se voi olla? Tänään tullu normaalia enemmän vuotoakin.

Vierailija
7/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tullu jerran rusehtavaa paperiin vessareissulla. Nää outoudet ei sitten ota loppuakseen.

Vierailija
8/21 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin kolme kk sitten. Muutama viikko sen jälkeen meni ihan hyvin ulostamisen ja muun kannalta. Sitten tuli pukamat ja ummetus. Vai ummetus ja sen jälkeen pukamat :D

Mutta siis tämän pukamaepisodin jälkeen peräaukko tuntuu jotenkin muuttuneen. Suurentuneen?? Mutta kuitenkin kun pieraisen, niin ilma tulee "pimppiin" ja pitää erilaisen äänen, kun mitä tulisi takaapäin. Ja se nolottaa. En viitsi pierrä enää mieheni kuullen.

Jos laitan jalat tiukasti ristiin, pieru tulee normaalista paikasta..

Onko siis peräaukkoni suunta muuttunut niin, että ilma lähtee väärään suuntaan??

Ulosteenkarkailua ei ole...

Vierailija
9/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:33"]Sekin on mahdollista ja toivottavaa :) mutta ei. Jos niin olisi niin kai tuntisin jotain. Onko mulla prkl jo vaihdevuodet :) luulis niissäkin olevan oireita.
[/quote]

[/quote]
30v. . . :/

Vierailija
10/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolkuttelee vaihtarit jo ovella. Ikinä edes teininä ei ollut sellaisia menkkakipuja kuin nyt, buranaa joutuu vetämään parina ekana päivänä, kun särkee pirusti.

Vierailija
11/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:33"]Sekin on mahdollista ja toivottavaa :) mutta ei. Jos niin olisi niin kai tuntisin jotain. Onko mulla prkl jo vaihdevuodet :) luulis niissäkin olevan oireita.
[/quote]

[/quote]
30v. . . :/
[/quote]

Aaa. Vitsillä siis puhuit vaihdevuosista? Tai jos sinulla oikeasti nyt vaihdevuodet alkaa niin siinähän on selkeesti joku hormonaalinen vika taustalla...

Vierailija
12/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitsillä. Eikös ole ihan normaalia alkaa "jo" tässä iässä? Tiedän pari ikäistäni jolla on jo alkanut. Hölmöltä tää oireettomuus tuntuu kun tosiaan aina ollu kipuiluja.

Vierailija
13/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:56"]En vitsillä. Eikös ole ihan normaalia alkaa "jo" tässä iässä? Tiedän pari ikäistäni jolla on jo alkanut. Hölmöltä tää oireettomuus tuntuu kun tosiaan aina ollu kipuiluja.
[/quote]
20 vuotta etuajassa jos kolmikymppisenä alkaa. Ei ole normaalia.

Vierailija
14/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:56"]

En vitsillä. Eikös ole ihan normaalia alkaa "jo" tässä iässä? Tiedän pari ikäistäni jolla on jo alkanut. Hölmöltä tää oireettomuus tuntuu kun tosiaan aina ollu kipuiluja.

[/quote]

Ai normaalia että alkaa 30-vuotiaana? Ei todellakaan ole normaalia vaikka joskus harvoin jollain alkaakin.

Vierailija
15/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menopaussi eli viimeiset kuukautiset tulevat suomalaisella naisella keskimäärin 51 vuoden iässä, mutta se vaihtelee yksilöllisesti 45–55 vuoden välillä."

Vierailija
16/21 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Mulla on menkat ollu suht säännölliset ja kivuliaat kun pillereitä söin. Sitten kun ne lopetin niin aika onnettomat ovat olleet mutta aina ollu kipuja. Siks tää häiritseekin.

Vierailija
17/21 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Tiivistelmää. Viime viikon to siis pari kertaa pyyhkiessä punaista/rusehtavaa. Pe, la ja su ei mitään. Ma rusehtavaa paperiin. Eilen ei taas mitään. Tänä aamuna maha kipeä munasarjojen kohdalta niin, että piti lääke ottaa avuks. Vessassa käydessä holahti kirkkaan punaiset. Lääke auttoi ja nyt ei ole mitään. Masentavaa. Yleensä tässä kohtaa ne niukat menkat jotka olleet vuosia, tekevät loppuaan. Mistä moinen muutos voi johtua. .

Vierailija
18/21 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vieläkään vuotoa tai kipuja. Paitsi. Vasenta rintaa alkoi juilimaan ja hieman kuumottamaan. Ei mitenkään hurjasti, mutta niin, että kiinnittää huomion. Mitä mussa oikein tapahtuu. .

Vierailija
19/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tostahan parina päivänä jotain tooodella onnetonta paperiin ja se siitä. Pari päivää alavatsa oli ihan pinkee/kova. Sekin meni ohi ja nyt ei ole mitään ollut pariin päivään.

Vierailija
20/21 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan mulla, sattuu aivan pirusti :D