Facebook kaveriehdotukset
Olen huomannut että jos on vaikka yhteystiedoissa puhelimessa joku mutta hän ei ole facekaveri, facebook ehdottaa tätä ystäväksi. Toki sitten myös tutun tuttuja. Millä perusteella ottaa jonkun ihmisen kenen kanssa ei ole yhtään yhteistä kaveria tai kiinnostuksen kohdetta?
Mietin vain kun mulla pyörii jatkuvasti kaksi entistä hoitoa siellä joiden yhteystietoja ei ole eikä yhteisiä kavereitakaan. Tallentuuko selailut siis kuitenkin jotenkin ja ehdottaa ystäviksi sellaisia jotka ovat käyneet profiilissasi?
Kommentit (4)
Toivottavasti riippuu siitä. Mulle nimittäin ehdottaa koko ajan ystäväksi mun suosikkimuusikkoa!!! :D (Tunnemme mutta emme kovin hyvin, ei ole yhteisiä kavereita Facessa tai muutenkaan, ei myöskään tykätä samoista sivuista
Vai lukeeko face ajatuksia?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 17:31"]Toivottavasti riippuu siitä. Mulle nimittäin ehdottaa koko ajan ystäväksi mun suosikkimuusikkoa!!! :D (Tunnemme mutta emme kovin hyvin, ei ole yhteisiä kavereita Facessa tai muutenkaan, ei myöskään tykätä samoista sivuista
Vai lukeeko face ajatuksia?
[/quote]
Toinen vaihtoehto on että sä käyt sen profiililla :)
Whatsapp-kontakteja ainakin ehdottelee
Ne käy kattoo sun profiilia.