olen sekaisin elämästäni... en tiedä mitä haluan.
Poikaystäväni astuu armeijaan parin viikon päästä. Käyn töissä. Meidän oli tarkoitus muuttaa yhteen ja olemme katsoneet asuntoja. Olen varma yhteenmuutosta mutta yhtäkkiä minua on alkanut ahdistamaan. Vihaan työpaikkaaani eikä mahdollisuuksia uuteen työpaikkaan ole paljoa. Mietinn että haluaisin lähteä ehkä au pairiksi pariksi kuukaudeksi mutta sitten yhteenmuutto myöhästyisi vuodella. En tiedä mitä teen. olen aivan sekaisin mitä haluan elämältäni.
Kommentit (3)
Valitse vaan jotain ja tee se mitä valitset. Jokaiseen valintaan liittyy luultavasti ahdistusta, valitsetpa mitä vaan. Sellaista elämä on, että ei ole useinkaan mitään yhtä oikeaa tietä minne mennä, vaan pitää vaan valita jotain ja sitten elää valintojensa kanssa.
Pitikö teidän muuttaa siis yhteen intin jälkeen, vai jo ennen sitä? Kuinka nyt asutte? Vanhanaikainen tulkinta on tietysti, ettet olekaan niin varma yhteenmuutosta kuin luulet/haluaisit olla, mutta voihan tuo olla vaan jotain kaukokaipuuta. Olet ilmeisen nuori vielä, mene ihmeessä vielä kun voit. Suhde kyllä odottaa, jos on kestävää sorttia. Jos ei ole, niin parempihan se on että selviää ajoissa.