Saako teidänmielestään parisuhteessa oleva mies
pelata pleikkaria?
Minun mielestäni saa, kunhan hoitaa kaikki velvollisuutensa, huomioi minuakin eikä notku pleikkarilla päivät pitkät. Semmonen 2-3 h päivässä ois maximi
Kommentit (26)
Totta vitussa saa, ja vieläpä mielellään minun kanssani.
En sellasta miestä ees ottas joka ei pelais. Pelaaminen kun sattuu olemaan mun rakkain harrastus ja toivon että mieheni pelaa kanssani. Sekin on ok jos mies pelaa eri pelejä, kunhan pelaa jotain :D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:07"]pelata pleikkaria?
Minun mielestäni saa, kunhan hoitaa kaikki velvollisuutensa, huomioi minuakin eikä notku pleikkarilla päivät pitkät. Semmonen 2-3 h päivässä ois maximi
[/quote]
Ei, koska rasismi
Kyllä pari kolme tuntia arkena tuntuu ainakin lapsiperheellisestä aika paljolta, mutta jos pelejä pelataan yhdessä niin mitäpäs väliä tuolla on. Itselläni menee tällä hetkellä ihan liikaakin aikaa töissä, joten vapaa-aikaa on vähän (nyttenkin kirjoittelen odottaessani lentokonetta kentällä), mutta jos aikaa olisi enemmän kyllä varmasti pelaisinkin enemmän. Miksi kummassa pelaaminen olisi jotenkin enemmän pois yhteisestä ajasta kuin vaikkapa lukeminen, television katselu tai kutominen? Ei voi pieni ihminen ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:46"]
Saa tietysti, mutta itse en sellaista miestä haluaisi, jolla on harrastuksena pleikkaria pelaaminen. Se olisi minulle peruste olla seurustelematta. En käsitä että aikuiset ihmiset pelaavat pelikonsoleita oikean elämän elämisen sijaan.
[/quote]
Et sitten varmaan itsekään katso telkkua tai roiku facebookissa tai mammapalstalla (hups)?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 22:40"]
Tottakai mies saa pelata jos haluaa ja lukea Aku Ankkaa. Itse tosin kutsuisin tällaista pojaksi.
[/quote]
Tottakai nainen saa selata kaiket päivät av-palstaa. Itse tosin kutsuisin tällaista eltaantuneeksi katkeraksi siiderivalaaksi. :)