Herranjestas Iivo Niskanen on kuuma
Ensisilmäyksellä ei mikään maailman komein mies, mutta voi apua olen ihan lääpälläni häneen.
Ensinnäkin miten tiukka ja lihaksikas vartalo hänellä on. Siis ei mikään hoikkakonkelo, vaan pelkkää lihasta.
Ja toisekseen mikä määrätietoisuus. Halusi olla maailman paras, nyt on maailman paras. On ennakkosuosikki ja tykkää olla ennakkosuosikki.
Ihana! Siis miten poikkeuksellinen suomalainen, täydellinen alfa mies!
Kommentit (74)
Kyllähän tuollainen tervehenkinen mies kiinnostanee enemmän kuin joku pumpattu ja ruiskulla rusketettu chippendale-tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt suoraan, että kiinnostaa vaan menestynyt mies jolla on nyt pätäkkää.
Olen itsekin mies ja minulla pätäkkää.
T.ap
En kestä, nyt joku vastailee puolestani:D Olen siis alkuperäinen ap ja minä olen ihan nainen! Toki minulla ei ole mitään sitä vastaan, että miehetkin haaveilee Iivosta!:D
Hyi helve tti nyt. Et ole tosissasi ap XDDDDDDDDDD Tuohan on ehkä epäseksikkäin tyyppi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on erilaisia makuja.
Juuri noin, minusta Iivosta ei saa kuumaa lämmittämälläkään, toki hyvä kroppa, mutta ulkonäöllisesti hän ei vetoa minuun.
Ei oo kuuma mutta loistava hiihtäjä
No tuota, jos isot huulet on kuumat miehellä, niin sitten joo. Olipahan isosuisia myös Kirvesniemen Harza sekä Isometän Jarza, joku hiihtäjien juttu? Myös Kolehmaisen Makilla on aika isot rullat.
Ymmärrän eriävät mielipiteet, mutta minä vain tosiaan havahduin tänään siihen, miten kuuma Iivo on mielestäni! Minusta hän on ihan hyvännäköinenkin, kroppa pelkkää timanttia ja sitten se luonne, wow!
Sen ymmärtää jos nainen kuolaa jotain antti reiniä tai himin laulajaa. Voi vain ihmetellä ettå joku nainen ihkuttaa hormooneja vetävää hiihtäjää. Nooh makunsa kullakin.
Iivohan on komea. Samoin sisarensa Kerttu kaunis. Lahjakas sisarussarja, kun ottaa huomioon Katri Niskasen myös.
Vierailija kirjoitti:
Sen ymmärtää jos nainen kuolaa jotain antti reiniä tai himin laulajaa. Voi vain ihmetellä ettå joku nainen ihkuttaa hormooneja vetävää hiihtäjää. Nooh makunsa kullakin.
Timanttinen kroppa ja olympiakulta on asioita, jotka nostaa miehen haluttavuutta silmissä🤭
Minusta se näyttää jälkeenjääneltä ilmeineen.
Hiihtäjät eivär ole koskaan hyvän näkösiä, mistähän sekin johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Iivohan on komea. Samoin sisarensa Kerttu kaunis. Lahjakas sisarussarja, kun ottaa huomioon Katri Niskasen myös.
Juu, mietin samaa. Todella hyvät geenit. Siinä on vanhemmilla syytä olla ylpeitä jälkikasvustaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se näyttää jälkeenjääneltä ilmeineen.
Hiihtäjät eivär ole koskaan hyvän näkösiä, mistähän sekin johtuu.
Ei sitä naamaa tuijoteta. Iivossa on ihan muuta katsottavaa.
Tässäki kuvassa kehitysvammaisen näköinen.
Miksi sen suu on aina levällään.
https://images.app.goo.gl/pXPz7JNYLRXSfwNC6
Luotaantyöntävä kalvakka jatsihuuli. Hiihtäköön vaan kuinka hyvin tahansa, meikäläistä ei pelkästään sauvaa survomalla hurmata.
Vierailija kirjoitti:
Luotaantyöntävä kalvakka jatsihuuli. Hiihtäköön vaan kuinka hyvin tahansa, meikäläistä ei pelkästään sauvaa survomalla hurmata.
"Jatsihuuli"? :O
Ilo ja onnellisuus lisäävät viehätysvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eipä ole ketään toista miestä, jolla olisi yhtä Komeat ja Upeat Hampaat (tekarit?), joita mies aina esittelee estottomasti!
Komea on hymy ja ihana mies, kun hymyilee niin estottomasti!
Ai? Onko tuo siis sen hymy? Toivottavasti ei koskaan tarvitse nähdä irvistystä.
Ei keski-ikäistä mammaa halua panna enää puliukkokaan.