Herranjestas Iivo Niskanen on kuuma
Ensisilmäyksellä ei mikään maailman komein mies, mutta voi apua olen ihan lääpälläni häneen.
Ensinnäkin miten tiukka ja lihaksikas vartalo hänellä on. Siis ei mikään hoikkakonkelo, vaan pelkkää lihasta.
Ja toisekseen mikä määrätietoisuus. Halusi olla maailman paras, nyt on maailman paras. On ennakkosuosikki ja tykkää olla ennakkosuosikki.
Ihana! Siis miten poikkeuksellinen suomalainen, täydellinen alfa mies!
Kommentit (74)
Hyvä huumorintaju ja hienostunut olemus👍
rakko levällään hei, ettei vaan ole kuitenkin varattu,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt on kuuma kun voitti olympiakultaa. Sitten kun hiihdetään taas räntäsateessa maailmancupia ei mammat edes muista Iivoa.
Minä olen kyllä jo pidemmän aikaa tirkistellyt muun muassa Iivon instassa niitä kuvia, joissa hänellä on vähemmän päällä. Mieletön kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensisilmäyksellä ei mikään maailman komein mies, mutta voi apua olen ihan lääpälläni häneen.
Ensinnäkin miten tiukka ja lihaksikas vartalo hänellä on. Siis ei mikään hoikkakonkelo, vaan pelkkää lihasta.
Ja toisekseen mikä määrätietoisuus. Halusi olla maailman paras, nyt on maailman paras. On ennakkosuosikki ja tykkää olla ennakkosuosikki.
Ihana! Siis miten poikkeuksellinen suomalainen, täydellinen alfa mies!Betanarthu ei osaa kirjoittaa edes yhdyssanoja oikein. "Alfamies" yhteen.
En minä väittänytkään olevani Iivon tasolla, en lähelläkään! Mutta onneksi katsoa saa🤭
Vierailija kirjoitti:
Iivo on varattu, joten tyytykää mammat sormettamiseen.
Se, että sun elämäsi on pelkkää nyrkki-kyllikkiä, ukkeli, ei tarkoita että muilla olisi.
Täysin perus ja yllätyksettömän oloinen. Ei minun makuuni.
Ja eipä ole ketään toista miestä, jolla olisi yhtä Komeat ja Upeat Hampaat (tekarit?), joita mies aina esittelee estottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt on kuuma kun voitti olympiakultaa. Sitten kun hiihdetään taas räntäsateessa maailmancupia ei mammat edes muista Iivoa.
Minä olen kyllä jo pidemmän aikaa tirkistellyt muun muassa Iivon instassa niitä kuvia, joissa hänellä on vähemmän päällä. Mieletön kroppa.
Samaa mieltä. Täydellinen kroppa. Bolshu on ruumiinrakenteeltaan vähän samaa kalibeeria.
Vierailija kirjoitti:
Ja eipä ole ketään toista miestä, jolla olisi yhtä Komeat ja Upeat Hampaat (tekarit?), joita mies aina esittelee estottomasti!
Komea on hymy ja ihana mies, kun hymyilee niin estottomasti!
Iivo kun lähestyisi huulet töröllään, juoksisin ja lujaa
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että epäviehättävillekin on ihailijansa.
Mutta sinähän olet epäviehättävä. Iivo sen sijaan on paljon komeampi kuin esim. kukaan Hunkseista.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua tasokkaat miehet lähesty:D Korkeintaan pultsarit lähibaarin valomerkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai vastaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt suoraan, että kiinnostaa vaan menestynyt mies jolla on nyt pätäkkää.
Olen itsekin mies ja minulla pätäkkää.
T.ap
Mene itse. Minulla ei ole mitään tarvetta siihen.