Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasainen otsatukka on lähes poikkeuksetta ruma

Vierailija
11.02.2022 |

Kauhea on parin sentin nysä, silmämunien päällä riippuva verho, puolivälistä otsaa silputtu otsatukka sekä ”taiteelliset” vinot versiot. Harvoin sopii kellekään. Miksi pidätte sellaisia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii. Usein kyllä harjattuna sivulle kun en halua, että on tiellä. Saan yleisesti paljon huomiota miehiltä, mutta vielä enemmän kun otsatukka on kammattuna eteen. 

Tässä taas joku reppana, jolle tärkeintä on miesten huomio.

Älä projisoi. Jos olisi tärkeää, niin silloin pitäisin aina otsatukkaa edessä. Miesten reaktioista ja muiden ihmisten kommenteista olen vain päätellyt että sopii. 

Kerrohan sitten, että miksi se miesten huomio on niin tärkeää?

Jokainen ihminen ja varsinkin nainen on sellainen kuin on ja viihtyy sen näköisenä kuin millaisena itse haluaa olla.

Miksi nuo miehet pitää aina sekoittaa ulkonäkökysymyksiin?

Vierailija
22/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan tumman ruskeat ja paksut hiukset ja niihin saa kivan otsatukan. Se myös sopii minulle, eikä kukaan ole koskaan muuta kuin kehunut hiuksiani. Lisäksi sopii tyylini, joka vivahtaa 60 ja 70-lukuihin. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii. Usein kyllä harjattuna sivulle kun en halua, että on tiellä. Saan yleisesti paljon huomiota miehiltä, mutta vielä enemmän kun otsatukka on kammattuna eteen. 

Tässä taas joku reppana, jolle tärkeintä on miesten huomio.

Älä projisoi. Jos olisi tärkeää, niin silloin pitäisin aina otsatukkaa edessä. Miesten reaktioista ja muiden ihmisten kommenteista olen vain päätellyt että sopii. 

Kerrohan sitten, että miksi se miesten huomio on niin tärkeää?

Jokainen ihminen ja varsinkin nainen on sellainen kuin on ja viihtyy sen näköisenä kuin millaisena itse haluaa olla.

Miksi nuo miehet pitää aina sekoittaa ulkonäkökysymyksiin?

En ole sanonut missään että on tärkeää. :D Todellakin projisoit jos luit niin kommentistani. Ulkopuolisten reaktioista (miesten tai naisten) voi vain päätellä asioita. Miehet ehkä vain keskimäärin reagoivat enemmän naisten ulkonäköön, joten niistä pystyy päättelemään enemmän.  Minulle riittää, että oma mieheni pitää minua viehättävänä. 

"Jokainen ihminen ja varsinkin nainen on sellainen kuin on ja viihtyy sen näköisenä kuin millaisena itse haluaa olla." Tämä olikin vastaus ap:lle, joka haukkui otsatukkia rumiksi... Minusta nimenomaan  ihmiset saavat pitää sitä (hius)tyyliä mikä tuntuu omimmalta.

Vierailija
24/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vain se juttu, että joillakin naisilla on todella epäviehättävä otsa, jonka he haluavat piilottaa.

Kyllä. Siksi 90% pariisittarista sen otsatukan alla varmaan. Not.

Mitä tiedät Pariisista tai yleensäkään pariisilaisista? Itse asuin siellä vanhempieni töiden takia 15 vuotta ja jonkin verran tiedän.

Vierailija
25/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on ongelmia, joihin saisi apua terapiasta. 

Vierailija
26/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vain se juttu, että joillakin naisilla on todella epäviehättävä otsa, jonka he haluavat piilottaa.

Kyllä. Siksi 90% pariisittarista sen otsatukan alla varmaan. Not.

Mitä tiedät Pariisista tai yleensäkään pariisilaisista? Itse asuin siellä vanhempieni töiden takia 15 vuotta ja jonkin verran tiedän.

No sitten varmaan tiedät, että monet pariisittaret suosivat otsatukkaa tyylissään. Minäkin ranskalaisen äidin lapsena suosin tällaista klassista french chic -tyyliä.

Vierailija
27/27 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun otsatukastani ei saa tekemälläkään suoraa. Jos sen leikkaa suoraksi, se näyttää vinolta ja epätasaiselta. Teininä kadehdin juuri tuollaisia AP:n paheksumia suoria otsahiuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme