Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nöyryyttävä tilanne, jossa olet ollut

Vierailija
23.06.2015 |

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa olet ollut?

tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa juuri kukaan häävieras ei ollut vastannut kutsuun (vaikka varmasti olivat tulossa). mutta siis, onhan näitä, että lasta ei kutsuta synttäreille eikä kukaan tule lapsen omille synttäreille (karmeaa).

millaisissa nöyryyttävissä tilanteissa sinä olet ollut elämäsi aikana?

itselleni tulee mieleen liikuntatuntien huutojaot. viimeinen valittu.

Kommentit (427)

Vierailija
21/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin poliisiautoon. Ja vaikka olin tuhannen jurrissa, niin silti hävetti niin paljon että rupesin itkemään. Ja aamulla hävetti enemmän se mun dramaattinen itku.

Vierailija
22/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin viimein päässyt panemaan elämäni naista ja laukesin jo housuihin, kun hän vähän hyväili. Nolotti niin helvetisti.

Toisella kierroksellakin se oli pari työntöä ja AAAAAHHH.

Edelleenkin tulen liian helposti, mutta onneksi naiseni saa myös orkun nopeasti. Esileikit menee yleensä niin, että minä kiihotan, ja pyydän, ettei hyväilisi mua liikaa. Vaikka niin hyvältä tuntuukin.

T. Viiden minuutin muna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen tuosta, kun jätetään kutsumatta kaveriporukan menoihin.

Kysyn 'kavereiltani' jo viikkoa, kahta aiemmin mitä he tekevät esim. vappuna ja voitaisiko suunnitella jotain yhdessä. Kaverit venkoilee ja lopulta päivää ennen vappua kertovat, etteivät aio juhlia mitenkään. Asia ok, olen sitten kotosalla ja katselen leffoja yms. Vappuaattona vilkaisen instagramia, snapchattia tmv. Kaveriporukka lisäillyt somet täyteen kuvia kuinka hauskaa heillä on - porukalla bilettämässä, grillaamassa tmv. kun minä katson epäuskoisena ja itkuisena kotona.

Ja samaa tapahtunut mm. syntymäpäivinä (omina ja kavereiden), juhannuksena tai muuten vain viikonloppuna. Ikinä ketään ei huvita tehdä mitään ja silti someen pommitetaan kuvia kuinka on hauskaa olla koko muun porukan kanssa sitä ja tuota tekemässä...

Nöyryyttävintä näissä tapauksissa on, jos joku puolituttu, tuttu tai kaverin kaveri tulee kysymään, että miksen ole/ollut synttäreillä tai vappujuhlissa. "En saanut kutsua" juhliin joihin puolet kylän nuorista oli kutsuttu.

Kun olen itse järjestänyt juhlia, ovat kaikki olleet tulossa mielellään - mutta olen jälkeenpäin kuullut seläntakanani puhuttavan, kuinka minun luokseni ei haluaisi kukaan tulla juhlimaan kun on niin tylsää tmv...

Nykyään olen yksin ja lakannut pyytämästä kyseisiä tyyppejä mihinkään.

Vierailija
24/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinassa ja kauhea ripuli. Pönttö tukkoon niin, että veis nousi yläreunaan saakka. Ajateltiin kaupungille lähtiessä huikata kerroksen vaksille, että voisiko joku käydä avaamassa viemärin. Mutta vaksipa ei ymmärtänyt asiaamme vaan vaati meitä menemään yhdessä takaisin huoneeseen ja näyttämään hänelle, mistä oli kyse. Siinä sitten minä, mieheni ja kiinalainen vaksi seisomme yhdessä huoneemme vessassa katsomassa paskaani. Kyllä nolotti, onneksi oli vikoja päiviä reissussa.

Päivän naurut :D Tuli mieleen kuuban reissu miesystävän kanssa. Mun maha toimii reissuissa yleensä aika huonosti, toisinsanoen joka toinen päivä ja ehm, jätökset on sen mukaisia. Pari kertaa tuli tukittua vessanpöntöt kun ne ovat niin tehottomia :D. Aika onneksi auttoi asiaan, yleensä aina alle vuorokauden päästä vessa lopulta veti ja ei tarvinnut käydä ilmoittamassa tukkeutuneesta vessasta..

Naurettiin kyllä sitten näille tapahtumille, jouduin esim pakottamaan miesystäväni läheisen ravintolan vessaan koska pönttö oli tukossa :D

Vierailija
25/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ja hierojakäynti.. oli kuukuppi, jonka vielä tyhjensin ennen hierojalle menoa. Ilmeisesti huonosti asensin uudelleen, koska hierojalla valuin pöydälle... huomasin tämän vasta kun nousin, ja vaikka olin selin hierojaan niin pystyin aistimaan sen hetkellisen "pysähdyksen" kun oli poistamassa sitä veren tahrimaa alustapaperia... Hieroja oli tietenkin mies ja hyvännäköinen, ai että hävetti...

Vierailija
26/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin 8-luokalla liikuntatunnilla salissa housuun kun oli virtsatien tulehdus. Sitä pissaa meni lattialle lammikoksi saakka. Ihme kyllä selvisin opettajan ansiosta tilanteesta ilman että kukaan tajusi. Olin kyykyssä nurkassa kun tunsin että nyt pissa tulee, halusin tai en. Opettaja käski muut etukäteen suihkuun ja sanoi että lopetetaan vähän aiemmin ja sanoi että jää *Sanni vielä tänne, jutellaan siitä tulevasta tanssiesityksestä. Kun muut olivat menneet, toi minulle omat housunsa vaihtohousuksi ja paperirullan. Kysyi olenko kunnossa, antoi käydä henkilökunnan tiloissa rauhassa pesulla ja antoi kyydin kotiin. Ilman häntä olisin varmasti ollut kiusattu loppu yläasteen!

Vierailija
27/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissasin 8-luokalla liikuntatunnilla salissa housuun kun oli virtsatien tulehdus. Sitä pissaa meni lattialle lammikoksi saakka. Ihme kyllä selvisin opettajan ansiosta tilanteesta ilman että kukaan tajusi. Olin kyykyssä nurkassa kun tunsin että nyt pissa tulee, halusin tai en. Opettaja käski muut etukäteen suihkuun ja sanoi että lopetetaan vähän aiemmin ja sanoi että jää *Sanni vielä tänne, jutellaan siitä tulevasta tanssiesityksestä. Kun muut olivat menneet, toi minulle omat housunsa vaihtohousuksi ja paperirullan. Kysyi olenko kunnossa, antoi käydä henkilökunnan tiloissa rauhassa pesulla ja antoi kyydin kotiin. Ilman häntä olisin varmasti ollut kiusattu loppu yläasteen!

Ihana opettaja.

Vierailija
28/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ja ymmärtäväinen opettaja.

Vierailija
29/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on jotenkin kiihottavaa lukea.

Oma kokemus on NIIN nolo, etten kehtaa mitenkään kertoa.

Vierailija
30/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin on pakko kääntää aina kaikki keskustelut mun virheisiini. Kerran esim. äidin ystävä kertoi että tyttärensä on mennyt kihloihin ja äiti alkoi luetella mun vikoja, että "Tuo meidän "Inka" tuskin ikinä pääsee kihloihin asti kun sillä on se skolioosi ja akne." Äidin ystävä kysyi multa mitä opiskelen ja äiti vastasi mun puolesta, että "Harmi kun tuosta meidän tytöstä ei tuu mitään oikeaa kun siellä humanistisessa vaan jotain kieliä lukee". Niin joo ei, opettaja vain.

Vierailija
31/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit jotka päätyivät äkilliseen ja rajuun ruokamyrkytykseen. Pientä kutkutusta tuntui alkuun vatsassa, sitten valtaisa vatsakramppi jonka seurauksena oksensin pöydälle ja treffikumppanini päälle ja paskoin housuun. Paskanhajuisena ja oksennuksen kuorruttamana kuskattiin paareilla lanssiin ja sairaalaan. 

Ei tullut toisia treffejä, tosin en kyllä kehdannut kysyäkään vaikka jälkikäteen tapausta pahoittelinkin.

Vierailija
32/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele erotilastoja jos nykyään erotaan siksi, ettei mies halua ostaa omenoita. Ei mulla itse aiheeseen mitään.

Vierailija
33/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele erotilastoja jos nykyään erotaan siksi, ettei mies halua ostaa omenoita. Ei mulla itse aiheeseen mitään.

Miten olet noin yksinkertainen? Eihän siinä nyt ollut kyse siitä, ettei mies halua ostaa omenoita. Lue uudestaan.

Vierailija
34/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin ala-asteella luokanopettajaa äidiksi... Ja tietenkin täysin hiljaisessa luokassa kun muut ahersi vielä annettua tehtävää ja minä nohevana sain tehtävän jo tehtyä ja kysyin mitä voin tehdä seuraavaksi.

Vierailija
35/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti yksikään palstan naisista ei ole ollut tilanteessa jossa joutuisi käsillään peittämään jalkovälinsä, useiden ihmisten nähden. Se lienee nolointa mitä voi naiselle tapahtua.

Vierailija
36/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana opettaja sinulla!

Vierailija
37/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekin ukko vaahdonnut kaupassa kovaan ääneen että ei tuota oteta, vie pois tms johon minä että no otetaanpas ku minä nyt haluan. Kyllä niille voi väittää vastaankin!

Vierailija
38/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti yksikään palstan naisista ei ole ollut tilanteessa jossa joutuisi käsillään peittämään jalkovälinsä, useiden ihmisten nähden. Se lienee nolointa mitä voi naiselle tapahtua.

Olen ollut, eikä hetkauttanut. Eli eipä siinä mitään voinut, ja alastomia naisia on nähty maailma sivu, joten rauhassa odotin, että joku tuo vähän vaatetta päälle, ja väki taputti mun rauhalliselle asenteelle.

Vierailija
39/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nää perusjutut,joita käy vähintään joka viikko. Töissä on kahvitauko porrastetusti. Yleensä menen jo hyvissä ajoin paikalle, viihdyn yksinkin siellä ei siinä mitään mutta muutaman kerran mennyt myöhässä...muut jo juoneet ja KAIKKI nousee kuppinsa kanssa ylös kun minä istun pöytään. Minusta edes kohteliaisuudesta voisi edes yksi jäädä muutaman sanan heittämään eikä jättää tulijaa yksin. Minusta tuo on moukkamaista. Samoin joskus syömään mennessä myöhässä...menen jo syöneiden pöytään. Samalla hetkellä kaikki 10 sinkoutuu ylös ja lähtee palauttamaan astioitaan.

Olen jo vuosien aikana oppinut etten vaan ole haluttua seuraa. Baarissakin saattaa olla 10 kaveria pöydässä...yhtäkkiä huomaan istuvani siinä yksin.

Vierailija
40/427 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, eikä hetkauttanut. Eli eipä siinä mitään voinut, ja alastomia naisia on nähty maailma sivu, joten rauhassa odotin, että joku tuo vähän vaatetta päälle, ja väki taputti mun rauhalliselle asenteelle.

Häh?