Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaina on ystävänpäivä

Vierailija
11.02.2022 |

Aiotko viettää sitä jotenkin? Jos niin miten? Onko se sinusta enemmän ystävyyden vai rakkauden juhla?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kaupunkilomalle puolison kanssa pariksi päiväksi, tarkoitus on olla vähän normaalia Heinolassa hotellissa yötä, syödä hyvin ja viettää aikaa yhdessä ilman häiriötekijöitä (esim. puhelimet)

Vierailija
22/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio viettää ystävänpäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan juhlita, kun meillä on sunnuntaina hääpäivä. Mies valitsi aikoinaan strategisesti hääpäivän, ettei tarvi/jaksa juhlia ystävänpäivää ja hääpäivää erikseen. :D

Vierailija
24/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyden päivä :)  Kyllä tässä iässä kannattaa olla kiitollinen tosiystävistä ja muistaa heitä etenkin silloin. Mulle ei ole luontaista sanoa normaalina torstaipäivänä, että olet ihana ystävä. Kuulostaa jotenkin teennäiseltä minun suustani ainakin. Ystävänpäivänä sen voi sanoa jotenkin luontevasti. 

Vierailija
25/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aiot olla ystävä tuntemallesi ki lttimiehelle?

26/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoan tuttavia coctailille sekä laitan herkkuja tarjolle. Pieniä katkarapuleipiä, lohipiirakkaa, juustotarjottimen ja kakkuja . 

Nyt on aika alkaa juhlimaan.Johan tässä kaksi vuotta kohta mennyt ilman että on voinut tavata ystäviä.

Vierailija
27/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ystäviäänkin voi rakastaa. Ja puoliso voi olla myös (paras) ystävä. Muistan omia ystäviäni muutenkin arjessani ja he minua. Ehkä ostan kukkia itselleni, jos löytyy hyviä.

Vierailija
28/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle erityiselle ajattelin ostaa lempiherkkujaan, mutten tiedä vielä olemmeko pelkkiä ystäviä 😘

Vierailija
29/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli arvostettua pskaa

Vierailija
30/30 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorron juhla. Lopettakaa se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi