Maanantaina on ystävänpäivä
Aiotko viettää sitä jotenkin? Jos niin miten? Onko se sinusta enemmän ystävyyden vai rakkauden juhla?
Kommentit (30)
Ei varmaan juhlita, kun meillä on sunnuntaina hääpäivä. Mies valitsi aikoinaan strategisesti hääpäivän, ettei tarvi/jaksa juhlia ystävänpäivää ja hääpäivää erikseen. :D
Ystävyyden päivä :) Kyllä tässä iässä kannattaa olla kiitollinen tosiystävistä ja muistaa heitä etenkin silloin. Mulle ei ole luontaista sanoa normaalina torstaipäivänä, että olet ihana ystävä. Kuulostaa jotenkin teennäiseltä minun suustani ainakin. Ystävänpäivänä sen voi sanoa jotenkin luontevasti.
Miten aiot olla ystävä tuntemallesi ki lttimiehelle?
Tarjoan tuttavia coctailille sekä laitan herkkuja tarjolle. Pieniä katkarapuleipiä, lohipiirakkaa, juustotarjottimen ja kakkuja .
Nyt on aika alkaa juhlimaan.Johan tässä kaksi vuotta kohta mennyt ilman että on voinut tavata ystäviä.
Kyllä ystäviäänkin voi rakastaa. Ja puoliso voi olla myös (paras) ystävä. Muistan omia ystäviäni muutenkin arjessani ja he minua. Ehkä ostan kukkia itselleni, jos löytyy hyviä.
Yhdelle erityiselle ajattelin ostaa lempiherkkujaan, mutten tiedä vielä olemmeko pelkkiä ystäviä 😘
Mennään kaupunkilomalle puolison kanssa pariksi päiväksi, tarkoitus on olla vähän normaalia Heinolassa hotellissa yötä, syödä hyvin ja viettää aikaa yhdessä ilman häiriötekijöitä (esim. puhelimet)