Ongelmat liikkuvat julkisilla. Pitäisikö julkista liikennettä vähentää?
Ryöstelijät, huumeet ja muut ongelmat liikkuvat junilla, metroilla ja busseilla. Pitäisikö julkista liikennettä vähentää ja suosia yksityisautoilua?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat liikkuvat myös henkilöautoilla, pakettiautoilla ja rekoilla. Pitäisikö sitä liikennettä rajoittaa?
Autoliikennettä rajoitetaan puhallutusratsioilla, joissa jää kiinni huumeiden käyttäjiä. Puolestani voitaisiin lisätä niitä enemmänkin. Kannatatko siis myös julkiseen liikenteeseen huumeratsioita?
Ap
Koko julkinen liikenne perustuu heikoimman aineksen liikuttamiseen.
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Kaikkiin liikenteen solmukohtiin ilmestyy näitä. Miksi myös niissä maissa, joissa julkinen liikenne on vähäistä, on huume- ja graffitiongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Tampereella sen sijaan ei ole metroa, mutta vakava huumeongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Itärajan lähellä on rankka huumeongelma ja julkinen liikenne on vähäistä. Ei tarvita mitään metroa tai kaupunkiympäristöä huumeongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Kaikkiin liikenteen solmukohtiin ilmestyy näitä. Miksi myös niissä maissa, joissa julkinen liikenne on vähäistä, on huume- ja graffitiongelmia?
Miksi uudet julkiset liikenneyhteydet lisäävät niitä entisestään vaikka paikalle on aiemmin päässyt autolla? Sinun mukaan autojen olisi jo pitänyt tuoda huumeita ja graffitteja paikalle yhtä paljon, mutta jostain syystä uusi julkinen liikenneyhteys lisää niitä näkyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Kaikkiin liikenteen solmukohtiin ilmestyy näitä. Miksi myös niissä maissa, joissa julkinen liikenne on vähäistä, on huume- ja graffitiongelmia?
Miksi uudet julkiset liikenneyhteydet lisäävät niitä entisestään vaikka paikalle on aiemmin päässyt autolla? Sinun mukaan autojen olisi jo pitänyt tuoda huumeita ja graffitteja paikalle yhtä paljon, mutta jostain syystä uusi julkinen liikenneyhteys lisää niitä näkyvästi.
Jostain syystä julkinen liikenne tuo sinusta huumeet, mutta samalla kuitenkin itärajan seudulla huumeongelma on kasvanut julkisen liikenteen vähetessä.
Erinomainen parodia Kokoomuksen lässytyksistä. Korjataan kaikkea muuta paitsi itse ongelmaa.
Ei. Se vaikeuttaisi entisestään pienituloisten asiointia. Eiköhän kuvailemasi tyypit muutenkin liiku siellä etelä-suomessa, jos on liikkuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielettömän coolia, kun huumekauppiaat/-hörhöt täälläkin teloittaisi ihmisä kadulle suoraan autosta ampumalla tai ehkä saataisiin jopa kahden auton välisiä kilpa-ammuskeluja.
Mielenkiintoinen ilmiö, että metron rakentamisen myötä uudelle alueelle alkaa ilmestyä graffitteja ja huumeneuloja. Eikö niitä väitteesi mukaan pitäisi tulla jo autojen mukana?
Kiskoliikennepummit saastuttavat asemien seuduilla. Jöpa Kauniaisten asemalla on kapakka. (Viime näkemältä.)
Ongelmat liikkuvat myös henkilöautoilla, pakettiautoilla ja rekoilla. Pitäisikö sitä liikennettä rajoittaa?