Maanantaina on ystävänpäivä
Aiotko viettää sitä jotenkin? Jos niin miten? Onko se sinusta enemmän ystävyyden vai rakkauden juhla?
Kommentit (30)
Vietän itseni hemmottelupäivänä. Teen hyvää ruokaa, otan lasin viiniä, ostan jonkun hienon leivoksen itselleni ja käyn kylvyssä kynttilän valossa. Lähetän myös kavereille ystävänpäivän toivotukset.
Lienen koronaeristyksessä silloin, joten en ainakaan tapailumiestäni voi nähdä. Eli enpäs tiedä vielä.
Ainaki noi ystävänpäivä "värssyt" mitä tos oon kattellu,niin enemmän painotetaan tota rakkautta
Onneksi ei ole, ei tarvitse reagoida mitenkään.
Y:päivä ei mielestäni sovi sukulaisten kesken. Ystävän voi valita, suku tulee kaupan päälle.
Täällä ystävänpäivä, Jenkeissä rakastavaisten päivä, viettäköön kukin miten haluaa.
Täysin turhaa hapatusta, jokainen päivä on ystävänpäivä.
Rakkauden päivä. Joka vuosi olemme menneet jonnekin, (poikkeuksena pandemia) pienelle matkalle/ retkelle. Niin tänä vuonnakin.
Lähden Raxiin yksin pizzamätölle.
Pitkäaikainen ystäväni menehtyi äskettäin. Aion askarrella ystävänpäiväkortin, kirjoittaa sinne hänelle kuinka tärkeä hän minulle oli ja kuinka häntä kaipaan. Sitten poltan sen nuotiolla. Jospa se menisi savun mukana taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikainen ystäväni menehtyi äskettäin. Aion askarrella ystävänpäiväkortin, kirjoittaa sinne hänelle kuinka tärkeä hän minulle oli ja kuinka häntä kaipaan. Sitten poltan sen nuotiolla. Jospa se menisi savun mukana taivaaseen.
Oi kuinka hienosti ajateltu
Tämmöiset teennäiset päivät eivät mitenkään hetkauta kun ne kaikki ovat kaupallisia joulun lisäksi. Ne ovat keksitty vain että ihminen tuhlaa rahaa ihan turhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Savusi vaan saastuttaa ja ihan turhaa. Hanki uusi ystävä äläkä palvo kuolleita.
Ystävyyttä juhlistan. Muutaman kortin lähetin. Äidiltä sain tänään jo etukäteen ruusukimpun ystävänpäivän kunniaksi. Viikonloppuna leivon ja maanantaina herkuttelen.
Rankka päivä 14.2. 22. On veljeni Matin kuolin päivä.Itse ystävän päivä satuu kun olen kuolemalle menettänyt parhaat ystävät aidot,samn oloiset kuin itse ole 2 vuoden siällä,mikä korona aika oli. Meni kyllä sukuakin ymm. yht 17. Joten aivo sumua ja ajatuskin :Eikö ystävän päivä ole joka päivä? Toki päivä on kai suuri kun rinalla rakastettu,hänetkin menetin kuolemalle 20.3.21. Joten se siitä.Valikaa ystäviä aina ei vain 1 kertta vuodessa. Ystävyys on kuin kukka joka elää jos sitä hoitaa!
Ajattelin kutsua poikaystäväni kylään ja tehdä jotain vähän normaalia hienompaa ruokaa ja sen kanssa viiniä ja ehkä joku pieni jälkiruoka. Ei nyt varsinaisesti mitenkään poikkea normaalista, mutta olisihan se kiva viettää ystävänpäivä yhdessä.
Ei tollasta päivää tarvi erikseen viettää.