Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantaina on ystävänpäivä

Vierailija
11.02.2022 |

Aiotko viettää sitä jotenkin? Jos niin miten? Onko se sinusta enemmän ystävyyden vai rakkauden juhla?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta päivää tarvi erikseen viettää.

Vierailija
2/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän itseni hemmottelupäivänä. Teen hyvää ruokaa, otan lasin viiniä, ostan jonkun hienon leivoksen itselleni ja käyn kylvyssä kynttilän valossa. Lähetän myös kavereille ystävänpäivän toivotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ostan jotain leivoksia.

Vierailija
4/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aha

Vierailija
5/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen koronaeristyksessä silloin, joten en ainakaan tapailumiestäni voi nähdä. Eli enpäs tiedä vielä.

Vierailija
6/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki noi ystävänpäivä "värssyt" mitä tos oon kattellu,niin enemmän painotetaan tota rakkautta

Vierailija
7/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole, ei tarvitse reagoida mitenkään.

Vierailija
8/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y:päivä ei mielestäni sovi sukulaisten kesken. Ystävän voi valita, suku tulee kaupan päälle.

Vierailija
9/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ystävänpäivä, Jenkeissä rakastavaisten päivä, viettäköön kukin miten haluaa.

Täysin turhaa hapatusta, jokainen päivä on ystävänpäivä.

Vierailija
10/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden päivä. Joka vuosi olemme menneet jonnekin, (poikkeuksena pandemia) pienelle matkalle/ retkelle. Niin tänä vuonnakin.

Vierailija
11/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Raxiin yksin pizzamätölle.

Vierailija
12/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen ystäväni menehtyi äskettäin. Aion askarrella ystävänpäiväkortin, kirjoittaa sinne hänelle kuinka tärkeä hän minulle oli ja kuinka häntä kaipaan. Sitten poltan sen nuotiolla. Jospa se menisi savun mukana taivaaseen.

Vierailija
13/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen ystäväni menehtyi äskettäin. Aion askarrella ystävänpäiväkortin, kirjoittaa sinne hänelle kuinka tärkeä hän minulle oli ja kuinka häntä kaipaan. Sitten poltan sen nuotiolla. Jospa se menisi savun mukana taivaaseen.

Oi kuinka hienosti ajateltu

Vierailija
14/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset teennäiset päivät eivät mitenkään hetkauta kun ne kaikki ovat kaupallisia joulun lisäksi. Ne ovat keksitty vain että ihminen tuhlaa rahaa ihan turhuuteen. 

Vierailija
15/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savusi vaan saastuttaa ja ihan turhaa. Hanki uusi ystävä äläkä palvo kuolleita. 

Vierailija
16/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyttä juhlistan. Muutaman kortin lähetin. Äidiltä sain tänään jo etukäteen ruusukimpun ystävänpäivän kunniaksi. Viikonloppuna leivon ja maanantaina herkuttelen.

Vierailija
17/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske Vauva-palstaa.

Vierailija
18/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka päivä 14.2. 22. On veljeni Matin kuolin päivä.Itse ystävän päivä satuu kun olen kuolemalle menettänyt parhaat ystävät aidot,samn oloiset kuin itse ole 2 vuoden siällä,mikä korona aika oli. Meni kyllä sukuakin ymm. yht 17. Joten aivo sumua ja ajatuskin :Eikö ystävän päivä ole joka päivä? Toki päivä on kai suuri kun rinalla rakastettu,hänetkin menetin kuolemalle 20.3.21. Joten se siitä.Valikaa ystäviä aina ei vain 1 kertta vuodessa. Ystävyys on kuin kukka joka elää jos sitä hoitaa!

Vierailija
19/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kutsua poikaystäväni kylään ja tehdä jotain vähän normaalia hienompaa ruokaa ja sen kanssa viiniä ja ehkä joku pieni jälkiruoka. Ei nyt varsinaisesti mitenkään poikkea normaalista, mutta olisihan se kiva viettää ystävänpäivä yhdessä.

Vierailija
20/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus palstamaanantai Vauvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän