Jos saisit valita, haluaisitko listan kaikista ihmisistä, jotka ovat fantasioineet sinusta seksuaalisen toiminnan yhteydessä?
Lisätään vielä, että listalta voisi automaattisesti valita filtteröityväksi pois nimet, joiden näkeminen olisi omiaan aiheuttamaan sinussa epämukavuutta (esim. sukulaiset, saman sukupuolen edustajat jne.)
Kommentit (63)
Ihan sama, tyhjä se kuitenkin olisi. Mutta paperista voisi tehdä lentsikan 😄
Mikä se toinen vaihtoehto on, mistä valita? Eikö kysymykseksi olisi riittänyt, "Haluaisitko listan..."?
Mitä hemmettiä! Ajattelin just tänään töissä miten olisi kiinnostavaa olisi tietää jotenkin jos joku fantasioi susta :D
En todellakaan. Oletettavasti listalla kuitenkin olisi vain henkilöitä jotka ovat jollain tapaa tuttuja (koska kuinka muuten he voisivat fantasioida minusta?), joten se olisi joka tapauksessa kiusallista. Tai sitten pitäisi rajata niin paljon, että jäljelle ei jäisi juuri ketään ja sitten tulisi paha mieli. Joo, ei kiitos.
Haluaisin! Saattaisi vaan olla vähän outoa niiden ihmisten seurassa. 🙈
Voisin ottaa ainoastaan lukumäärän ja ehkä esim vuosiluvun, mutta en todellakaan haluaisi tietää henkilöitä.
Fantasioivatko ihniset useinkin monista eri ihmisistä? Itse mietin ainoastaan ihastukseni kohteita enkä jorain randomia tuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ottaa ainoastaan lukumäärän ja ehkä esim vuosiluvun, mutta en todellakaan haluaisi tietää henkilöitä.
Mitäs hauskaa siinä sitten olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä! Ajattelin just tänään töissä miten olisi kiinnostavaa olisi tietää jotenkin jos joku fantasioi susta :D
APlla on jo selvännäkökyky, markkinatutkimus parhaasta tavasta lyödä rahoiksi vain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioivatko ihniset useinkin monista eri ihmisistä? Itse mietin ainoastaan ihastukseni kohteita enkä jorain randomia tuttavaa.
Kyllä mä ainakin jotain tuttavia. Jotka ovat jollain tapaa vetovoimaisia. En ole ihastunut enkä seurustellut muutamaan vuoteen, joten kyllä tulisi elämä tylsäksi jos ei kenestäkään fantasioisi.
Maija Vilkkumaa teki jo listan puolestamme:
Joku Ilpo mua katselee ja itseänsä koskettelee.
Ilpo, Ilpo, Ilpo,...
Vierailija kirjoitti:
Ilpo, Ilpo, Ilpo,...
Ei kun olikin Jenni asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ilpo, Ilpo, Ilpo,...
*Jenni Vartiainen
Komean karismaattisena ihmisenä en todellakaan halua tietää. Muuten muuttaisin korpeen erakoksi.
En haluaisi nähdä. Pitäköön fantasiat ominaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se toinen vaihtoehto on, mistä valita? Eikö kysymykseksi olisi riittänyt, "Haluaisitko listan..."?
Saa valita haluaako
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin jotain tuttavia. Jotka ovat jollain tapaa vetovoimaisia. En ole ihastunut enkä seurustellut muutamaan vuoteen, joten kyllä tulisi elämä tylsäksi jos ei kenestäkään fantasioisi.
Just näin, tuttuja ihmisiä. Sellaisia joihin teoriassa voisi olla oikeassakin elämässä saumoja. Harvemmin fantasiani kohdistuvat esim. julkkiksiin, koska ne on niin sanotusti eri sfäärissä.
En haluaisi nähdä sellaista listaa.
Ja sitäpaitsi, lista olisi todennäköisesti todella lyhyt (vain oma mies).