Jos saisit valita, haluaisitko listan kaikista ihmisistä, jotka ovat fantasioineet sinusta seksuaalisen toiminnan yhteydessä?
Lisätään vielä, että listalta voisi automaattisesti valita filtteröityväksi pois nimet, joiden näkeminen olisi omiaan aiheuttamaan sinussa epämukavuutta (esim. sukulaiset, saman sukupuolen edustajat jne.)
Kommentit (63)
Haluaisitko sinä, että kaikki joista olet joskus fantasioinut saisivat tietää? Kannattaa miettiä se myös niin päin ennen kuin rientää vastaamaan kyllä.
Tämä olisi aika hilpeää, antaa tulla vaan!
En usko että kukaan on minusta fantasioinut niin olisihan se hauska yllätys saada tietää jos joku olisikin.
Kyllä. On nimittäin vaikeuksia naisten kanssa, jos ei ole päivänselvää, haluavatko he minua.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan haluaisi tietää.
Mutta tuon maagisen filtterin ansiosta et näkisi lainkaan nimiä, jotka filtteri tietää, ettet halua nähdä. Sinua ei siis kiinnosta ollenkaan?
Se olisi varmaan masentavan lyhyt lista. Kyllä mulle vientiä olisi, mutta en silti fantasioiden arvoinen ole.
Enpä tiedä, minulla on jo useampi kirja lukematta, en halua siihen lisäksi mitään moniosaista kirjasarjaa.
Haluisin ja takuuvarmasti tulisi yllätyksiäkin. Olisipa nastaa tuo.
Mitä turhia, lista olisi kuitenkin tyhjä.
Siinä listassa ei varmaan juurikaan nimiä olisi joten en haluaisi sellaista nähdä.
Sain oikeasti tietää et naapurin pikkupojat oli fantasioineet minusta kun olin teini-ikäinen. Itseäni asia sinänsä vain nauratti. Mutta en olisi halunnut kuulla samaa esimerkiksi heidän isästään joten vastaan ei, en haluaisi tietää.
Olisi kestämätön pettymys jos lista olisi hyvin lyhyt tai jopa tyhjä.
No mikä ettei. Paitsi jos listalla ei olisi ainuttakaan nimeä, tuliskohan sitten paha mieli.
Kyllä, jos kerran saisi rajattua pois ihmiset joista ei haluaisi tietää.
En, sillä oletan sen listan olevan todella lyhyt. Mikä ei ole omiaan nostamaan itsetuntoa. Toki eti asia, jos listalta sattuisi löytymään ”oikeita” nimiä…
Noh, olisihan se ujolle ihan kiva, koska epävarma ja loputon arpominen vähenisi ja voisi itsevarmemmin lähestyä tiettyjä henkilöitä. :)