Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu järjetön intohimo?

Vierailija
23.06.2015 |

No siis järjettömältä varmaan. Mutta mietin tässä, että ovatkohan jotkut ihmiset (kuten minä) sellaisia, että ylianalysoivat ja miettivät aina kaikkea eivätkä yksinkertaisesti osaa heittäytyä ja olla fyysisesti läsnä hetkessä niin, että sellaista intohimoa kokisi.

Vai viekö sellainen mukanaan sitten, jos sellainen tulee vastaan?

Ihan siis puhtaasti teoreettiselta kantilta mietin. Ja puhun siis seksuaalisesta intohimosta, muunlaisia intohimoja (eli melkein pakkomielteisiä kiinnostuksenkohteita) ymmärrän kyllä hyvinkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niinku kroppa oikein kaipaa sen toisen ihmisen kosketusta ja läheisyyttä. Se on kyllä ihan järjetön tunne kun oikein kunnolla kroppa huutaa sitä! Kostuu pelkästä sen ihmisen ajattelusta ja huh kun sen lähelle sit pääsee.. Voi jestas :D Eihän tätä voi selkeästi edes selittää! Itse olen semmoinen et heittäydyn helposti mukaan miettimättä mitään sen kummempaa. Pitäis vaan yrittää elää hetkessä eikä miettiä liikaa mitä tapahtuu jos teen näin ja näin. Eletään vaan kerran ni eletään sit kunnolla :)

Vierailija
2/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samaa mietin minä joskus.
N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön intohimo tuntuu kirjaimellisesti siltä että olisit seitsemännessä taivaassa päästettyäsi toteuttamaan sitä. Uskomaton ja todella voimakas tunne, joka kumpuaa intuitiivisesti. Itse ainakin koen sen jatkuvampana tunteena, en hetkellisenä mikä laantuu esim. seksin harrastamisen myötä. Tietenkin intohimo on usein huipussaan aktin aikana, mutta se järjetön intohimo on kuitenkin ainakin omalla kohdallani tietyllä tavalla pysyvämpää. Onnekkaita ovat he jotka saavat naida kumppanin jota kohtaan kokevat tällaisia tunteita vielä kymmenenkin vuoden kuluttua.

Vierailija
4/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta kemiaa, mutta mitä sitä analysoimaan, järjetöntä tosiaan, kuin sulaisi toisen kanssa yhteen...

Vierailija
5/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kuin purkautuvalla tulivuorella...

Vierailija
6/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain pakko saada tuntea toisen kosketus, sille ei voi mitään vähän niinkuin luonnonlaki. Esimerkiksi jos sinulla on vatsa löysällä, niin siinä on vain pakko paskoa housuun.

Vierailija
7/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ylianalysoiva tyyppi, mutta olen myös kokenut järjetöntä intohimoa. Se tuntuu siltä kuin koko kropassa kihelmöisi sähköinen jännite ja kun tuo ihminen on lähellä se jännite kasvaa lähes käsin kosketeltavaksi ja kun kosketaan toisiamme alkaa ilotulitus. 

Kihelmöi henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
8/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:55"]

On vain pakko saada tuntea toisen kosketus, sille ei voi mitään vähän niinkuin luonnonlaki. Esimerkiksi jos sinulla on vatsa löysällä, niin siinä on vain pakko paskoa housuun.

[/quote]

Nää kaksihan vois yhdistää, niin sais oikeeen todella räjähtävän nautinnon :)

Vierailija
9/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena ylianalysoija, mutta kyllä kohtasin järjettömän intohimon. On se mahdollista.

Vierailija
10/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut järjetöntä intohimoa ja olen jo 33-vuotias :O

Vierailija
11/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu juurikin ihan järjettömältä. En itsekään edes uskonut moiseen ennenkuin sen itse koin. Se on sellaista jalat alta vievää, että ei näe, kuule tai tunne mitään muuta kun sen toisen. Se vaikuttaa kaikkiin aisteihin ja se on vaan niin käsittämätön tunne. Se toinen ihminen on jotain uskomattoman täydellistä ja ainoa asia maailmassa jota varten on sillä hetkellä olemassa.
Kamalan vaikea tätä on selittää. Kyllä sen järjettömän intohimon tuntee kun se, toivottavasti jokaiselle edes kerran, tulee kohdalle.

Vierailija
12/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavalta!

Vielä vuosien jälkeenkin jo pelkkä katse saa sydämen hakkaamaan eikä malta odottaa että pääsee ihon lähelle. Tuntuu kuin välillä olisi sähköä, ilma ihan ritisee. En tiedä huomaako muut sitä mutta itse sen näkee ja tuntee. Kaikki toisessa - tuoksu, lämpö, ihon pehmeys on huumaavaa. Voisi olla toisen lähellä tuntikausia vain lämmittelemässä tuossa tunteessa. Pakko hipaista poskea ja hiuksia. Kaikki muu katoaa ympäriltä vaikka olisit Stokkalla ruuhka-aikaan.

Ja rakastelu - olen jopa lauennut ennenkuin toinen on ehtinyt edes koskettaa, niin paljon olen tuntenut halua! Se oli käsittämätön kokemus. Muutenkin rakastelu on täydellistä yhdeksi liittymistä hitaasti, lempeästi, rajusti, kaikilla aisteilla ja tavoilla. Yhtäkkiä huomaa että on mennyt 4-5 tuntia....

Vaikea kuvaille maailman hienointa tunnetta jota ei tule enää koskaan tuntemaan....

Vierailija
13/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:33"]Mahtavalta!

Vielä vuosien jälkeenkin jo pelkkä katse saa sydämen hakkaamaan eikä malta odottaa että pääsee ihon lähelle. Tuntuu kuin välillä olisi sähköä, ilma ihan ritisee. En tiedä huomaako muut sitä mutta itse sen näkee ja tuntee. Kaikki toisessa - tuoksu, lämpö, ihon pehmeys on huumaavaa. Voisi olla toisen lähellä tuntikausia vain lämmittelemässä tuossa tunteessa. Pakko hipaista poskea ja hiuksia. Kaikki muu katoaa ympäriltä vaikka olisit Stokkalla ruuhka-aikaan.

Ja rakastelu - olen jopa lauennut ennenkuin toinen on ehtinyt edes koskettaa, niin paljon olen tuntenut halua! Se oli käsittämätön kokemus. Muutenkin rakastelu on täydellistä yhdeksi liittymistä hitaasti, lempeästi, rajusti, kaikilla aisteilla ja tavoilla. Yhtäkkiä huomaa että on mennyt 4-5 tuntia....

Vaikea kuvaille maailman hienointa tunnetta jota ei tule enää koskaan tuntemaan....
[/quote]

Ensiksi ajattelin, että mistä Harlekiinista olet tuon kuvauksen poiminut, mutta viimeinen virke paljasti, että ihan tästä elämästä. Samma här.

Vierailija
14/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:40"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:33"]Mahtavalta! Vielä vuosien jälkeenkin jo pelkkä katse saa sydämen hakkaamaan eikä malta odottaa että pääsee ihon lähelle. Tuntuu kuin välillä olisi sähköä, ilma ihan ritisee. En tiedä huomaako muut sitä mutta itse sen näkee ja tuntee. Kaikki toisessa - tuoksu, lämpö, ihon pehmeys on huumaavaa. Voisi olla toisen lähellä tuntikausia vain lämmittelemässä tuossa tunteessa. Pakko hipaista poskea ja hiuksia. Kaikki muu katoaa ympäriltä vaikka olisit Stokkalla ruuhka-aikaan. Ja rakastelu - olen jopa lauennut ennenkuin toinen on ehtinyt edes koskettaa, niin paljon olen tuntenut halua! Se oli käsittämätön kokemus. Muutenkin rakastelu on täydellistä yhdeksi liittymistä hitaasti, lempeästi, rajusti, kaikilla aisteilla ja tavoilla. Yhtäkkiä huomaa että on mennyt 4-5 tuntia.... Vaikea kuvaille maailman hienointa tunnetta jota ei tule enää koskaan tuntemaan.... [/quote] Ensiksi ajattelin, että mistä Harlekiinista olet tuon kuvauksen poiminut, mutta viimeinen virke paljasti, että ihan tästä elämästä. Samma här.

[/quote]

Onneksi sain kokea sitä muutaman vuoden,, tunnettu sentään n 30v:) Ikävä ei katoa (kummaltakaan koskaan) mutta elämä vei erilleen lopullisesti

Vierailija
15/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:33"]Mahtavalta!

[/quote]

Miksi et :( ?

Vierailija
16/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 07:55"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:33"]Mahtavalta! Vielä vuosien jälkeenkin jo pelkkä katse saa sydämen hakkaamaan eikä malta odottaa että pääsee ihon lähelle. Tuntuu kuin välillä olisi sähköä, ilma ihan ritisee. En tiedä huomaako muut sitä mutta itse sen näkee ja tuntee. Kaikki toisessa - tuoksu, lämpö, ihon pehmeys on huumaavaa. Voisi olla toisen lähellä tuntikausia vain lämmittelemässä tuossa tunteessa. Pakko hipaista poskea ja hiuksia. Kaikki muu katoaa ympäriltä vaikka olisit Stokkalla ruuhka-aikaan. Ja rakastelu - olen jopa lauennut ennenkuin toinen on ehtinyt edes koskettaa, niin paljon olen tuntenut halua! Se oli käsittämätön kokemus. Muutenkin rakastelu on täydellistä yhdeksi liittymistä hitaasti, lempeästi, rajusti, kaikilla aisteilla ja tavoilla. Yhtäkkiä huomaa että on mennyt 4-5 tuntia.... Vaikea kuvaille maailman hienointa tunnetta jota ei tule enää koskaan tuntemaan.... [/quote] Miksi et :( ?

[/quote]

Sitä kemiaa ei vaan kaikkien kanssa ole.

Vierailija
17/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:02"]En ole koskaan tuntenut järjetöntä intohimoa ja olen jo 33-vuotias :O
[/quote]
Eihän tämä ole vielä mikään ikä. Kasikymppisenä voi alkaa pikkuhiljaa harmittelemaan jos ei ole vielä siinä vaiheessa osunut kohdalle.
-32v.

Vierailija
18/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:02"]En ole koskaan tuntenut järjetöntä intohimoa ja olen jo 33-vuotias :O [/quote] Eihän tämä ole vielä mikään ikä. Kasikymppisenä voi alkaa pikkuhiljaa harmittelemaan jos ei ole vielä siinä vaiheessa osunut kohdalle. -32v.

[/quote]

Niin totta! Mun isäni rakastui palavasti äidin kuoleman jälkeen 74v:nä ja oli varmasti tosi intohimoinen suhde. Olivat tosi onnellisia ne 4 vuotta ennen mun isäni kuolemaa

Vierailija
19/19 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä että erossaolo toisesta tuntuu fyysisenä kipuna ja kun pääsee iholle niin tuntuu että aistit räjähtävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme