Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saatteko paljon kehua miehiltä?

Vierailija
22.06.2015 |

Minä olen saanut paljon kritiikkiä ulkonäöstä, mutta en koskaan yhtä ainoaa kertaa kehua. Luonteesta ja älystä saan kehuja, mutta siitä ei ole kauheasti iloa, kun niillä avuilla ei saa parisuhdetta. Miten paljon normaalinainen saa miehiltä kohteliaisuuksia vai saako ollenkaan?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kohteliaisuuksia, mutten osaa ottaa niitä vastaan. Monesti olen päättänyt, että seuraavalla kerralla kun saan kohteliaisuuden, katson silmiin, hymyilen kauniisti ja kiitän. Mutta sitten kuitenkin tosipaikan tullen en ole kuulevinani. Se johtuu siitä, etten pidä itseäni kauniina, joten ohitan kohteliaisuuden, jos minun sanotaan olevan kaunis. En ole ja siksi häpeän sanojan puolesta ja ohitan tilanteen mahdollisimman nopeasti etten nolaa kumpaakaan meistä. Sama juttu, jos minua kehutaan älykkääksi tai vaatteitani hyvännäköisiksi. En ole älykäs ja vaatteni ovat hirveitä, ihan oikeasti.

Kai tämä johtuu liiallisesta itsekritiikista ja että tavoitetasoni on liian korkealla. Jonkun mielestä jokin vaatteeni voi näyttää hyvältä, mutta itse tiedän paremmin, millainen sen pitäisi olla tai millaisen ostaisin, jos olisi tarpeeksi rahaa.

Vierailija
2/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin lenkillä, niin tuli pariin otteeseen hyvä perse huuteluja. Ja siis mä olin niin otettu, kun mulle miehet antoi huomioo. Eiku siis raivostuttavaa, kun ei voi lenkillä käydä rauhassa, vaan jotkut kokevat asiakseen ruveta huutelemaan. Todella raivostuttavaa ja ärsyttävää. Näytän aina keskaria, jos vaan kerkeen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kehuja, loukkauksia ja nauruja kyllä.

Vierailija
4/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:58"]

Viimeksi kun olin lenkillä, niin tuli pariin otteeseen hyvä perse huuteluja. Ja siis mä olin niin otettu, kun mulle miehet antoi huomioo. Eiku siis raivostuttavaa, kun ei voi lenkillä käydä rauhassa, vaan jotkut kokevat asiakseen ruveta huutelemaan. Todella raivostuttavaa ja ärsyttävää. Näytän aina keskaria, jos vaan kerkeen. :D

[/quote]

Ne huutelijat vaan kiihottuu tuosta kun näytät keskisormee.

Vierailija
5/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäni saan ja netissä jonkin verran. Mutta eipä oikeastaan ole väliä muilla kuin miehen kehuilla :)

Vierailija
6/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:36"]

Luulevatko ihmiset, että naiselle on tärkeintä olla kaunis?

[/quote]

Kyllä, koska se on totta.
[/quote]
Vaikka sulle on tärkeintä kauneus, niin se ei tarkoita, että meille kaikille naisille olisi. Minä myös haluaisin edes joskus kuulla kehuja muustakin kuin ulkonäöstä.

Vierailija
7/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kehuja.

t. luuseri

Vierailija
8/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska olisin viimeksi saanut kehuja. Siitä on vuosia, varmasti lähemmäs 10 vuotta.

Vierailija
9/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä tähän mennessä kertaakaan...

n36

Vierailija
10/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta mieheltä melkeen joka päivä "oot ihana, kulta". Halin ja pusun kera.
Sinkku kun olin nii tutuilta miehiltä tuli just jotain oot kaunis kommentteja.

Vierailija
11/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, en ymmärrä aina miksi. Lisäksi vanhemmiten on alkanut ärsyttää. Kehuisvat joskus muuta kuin ulkonäköä. Olen ihan fiksu ja mukava, nauran paljon ja sitten kehutaan ulkonäköä. Plääh. Naisia ei voi miellyttää ;)

Vierailija
12/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kehuja tasaisin väliajoin. Onhan se mukavaa, varsinkin jis kyse on vilpittömästä kohteliaisuudesta eikä esim. sänkyyn vikittelystä tai randomien huutelusta.

Vierailija
13/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa miehet kehuu

N52

Vierailija
14/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, saatteko paljon kehuja naisilta?

Vierailija
15/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaverimiehiltä tai joltain baarissa iskemään tulevilta. Nuo kehut toki ihan eri tyyppisiä keskenään. Ainakin viikottain, joskus enemmän ja joskus vähemmän.
En ole mikään mallityyppi, enemmänkin persoonallinen.

Vierailija
16/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:48"]

Saan, en ymmärrä aina miksi. Lisäksi vanhemmiten on alkanut ärsyttää. Kehuisvat joskus muuta kuin ulkonäköä. Olen ihan fiksu ja mukava, nauran paljon ja sitten kehutaan ulkonäköä. Plääh. Naisia ei voi miellyttää ;)

[/quote]

Minä olen päinvastainen, luonnetta kehutaan, mutta ei ikinä ulkonäköä. Periaatteessa ihan ok, mutta kun hyvällä luonteella ei saa kumppania, hyvällä ulkonäöllä saa. :/

ap

Vierailija
17/65 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset odottavat kehuja tyhjästä, mutta mies kehuu vain aiheesta. Katsokaa Facebookissa kun naisten rinkirunkkukuvakommentteja ja suhteuttakaa siitä sitten normaaliin määrään. Jos et saa miehiltä kehuja, sinussa ei pahemmin kehuttavaa siis ole.

Vierailija
18/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

+30 v en enää oo herättäny vieraissa miehissä mitään intoa. Jotkut 5kymppiset katselleet aiemmin eikä oikein nekään enää. Eli kukaan ei edes yökerhossa flirttaile. Omani kyllä sanoo kauniiksi. Ja rakkaaksi, fiksuksi ja hauskaksi. Olen 39 v kunnostani huolta pitävä juuri normaalipainoinen eli ihan hiukan pyöreähkö ja meikkaan ja tukka pitkä ja yleensä laitettu. Onneks menee miehen kans hyvin. En varmaan enää sais ketään jos ero tulis!

Vierailija
19/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:57"]

Naiset odottavat kehuja tyhjästä, mutta mies kehuu vain aiheesta. Katsokaa Facebookissa kun naisten rinkirunkkukuvakommentteja ja suhteuttakaa siitä sitten normaaliin määrään. Jos et saa miehiltä kehuja, sinussa ei pahemmin kehuttavaa siis ole.

[/quote]

Miehet kyllä sanovat ihan mitä vain pillunpuutteessaan... Miehen kehuihin ei tosiaan ole luottamista!

Vierailija
20/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kehuja mutta vain niiltä miehiltä joita en pidä vähäänkään puoleensavetävinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme