Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saatteko paljon kehua miehiltä?

Vierailija
22.06.2015 |

Minä olen saanut paljon kritiikkiä ulkonäöstä, mutta en koskaan yhtä ainoaa kertaa kehua. Luonteesta ja älystä saan kehuja, mutta siitä ei ole kauheasti iloa, kun niillä avuilla ei saa parisuhdetta. Miten paljon normaalinainen saa miehiltä kohteliaisuuksia vai saako ollenkaan?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:48"]

Saan, en ymmärrä aina miksi. Lisäksi vanhemmiten on alkanut ärsyttää. Kehuisvat joskus muuta kuin ulkonäköä. Olen ihan fiksu ja mukava, nauran paljon ja sitten kehutaan ulkonäköä. Plääh. Naisia ei voi miellyttää ;)

[/quote]

Minä olen päinvastainen, luonnetta kehutaan, mutta ei ikinä ulkonäköä. Periaatteessa ihan ok, mutta kun hyvällä luonteella ei saa kumppania, hyvällä ulkonäöllä saa. :/

ap
[/quote]

Saa joo, pakko myöntää. Mutta jossain vaiheessa tajuaa, että se mies ei ole pätkääkään kiinnostunut sun luonteesta tai siitä mitä sä oot. Lisäksi jos ulkonäkö on houkutellut, niin miehet ei oikein kestä mm. meikittömyyttä, karvaisuutta, syömisestä turvonnutta mahaa jne jne. Kokemusta on aika monesta.

Vierailija
22/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tosi usein .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sanotaan että kauniit naiset haluavat kehuja luonteestaan ja ei niin viehättävät taas ulkonäöstään.

Vierailija
24/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:54"]

Miehet, saatteko paljon kehuja naisilta?

[/quote] Mummoni kehuu minua komeaksi urokseksi. 

Vierailija
25/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vierailta miehiltä tulee kehuja ja iskuyrityksiä, mutta omalta ei koskaan, ainakaan naisena, eikä mitään huomionosoituksia nyt muutenkaan.

Vierailija
26/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh olen 34 -vuotias nainen ja saan kyllä kehuja. En ole pitkä enkä mallin näköinen mutta jotenki saan huomiota. Lyhyt tumma tukka ettei sekään kovin naisellinen mutta kannan itseni uljaasti ja hymyilen paljon. Kehut tulee varmaa niistä :)

Vierailija
27/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:54"]

Miehet, saatteko paljon kehuja naisilta?

[/quote] Jos ei lasketa opettajien "olet fiksu ja ahkera", tätien ja mummien "olet komea" tai vanhempien klassikkoa "sinusta tulee vielä jotain suurta" ... niin ei, ei ole koskaan minkäänlaista kehua tullut

Vierailija
28/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nuorempana aivan liikaa kehuja, mikä sai oloni kiusaantuneeksi. Tyrkkyjä miehiä tuntui olevan joka paikassa. Nykyään kun en liiku juuri missään ja hehkeyskin alkaa jo vähän hiipua, kehuja tulee omalta mieheltäni, enimmäkseen silloin kun hän on humalassa. Kai siitä pitäisi olla mielissään, mutta minusta vain tuntuu, että olen oman osani kehumisista jo saanut aikoja sitten. Mietin, miksi ulkonäköä pitää yleensäkään kommentoida. En tiedä sitten, kaipaisinko niitä kehuja jollei niitä olisi koskaan tullut? Ehkä jossain määrin, mutta kohtuus olisi siltikin parempi.

Vierailija
29/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissejä on kehuttu, mutta kaikesta muusta olen kuullut pelkkää negatiivista. Treffailun ja tapailun aikana, en laske näitä baarissa seksin toivossa sanottuja "olet kaunis"-repliikkejä. n22

Vierailija
30/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpä minua kukaan kehuisi. Töissä nään kyllä miehiä mutta eipä ne kaupan kassaa kehu :) Eikä ole vastaantulijatkaan pysähtynyt kehumaan.

Vierailija
31/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä omituisin kehu aivan tosissaan ja haaveilevalla äänellä: "Sun kasvot on kuin aurinko joka valaisee mun päivän, sun silmät on kuin tähdet ja sun takapuoli on niin kuin kuu, täydellinen..." Oli pokassa pitelemistä, mietin olisko miestä sit pitänyt kutsua pyrstötähdeksi tai jotain?

Vierailija
32/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen perusnätti, mutta kyllähän niitä kehuja aika usein kuulee miehiltä. Vaikea ottaa vaan tosissaan jotain "olet kaunein nainen, jonka olen ikinä nähnyt" tai "näytät angelina jolielta" kun ne eivät selkeästi voi pitää paikkaansa. 

Vierailija
33/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy:  Miten ylipäänsä suhtaudutte siihen jos joku tuntematon kehuu? Etelässähän miehet huutelee "guapaa" kadullakin. Suomessa se ei kai ole sopivaa? Joskus on kauheesti tehnyt mieli kehua vaikka jonkun silmiä ilman iskemistarkoitusta mutta en ole rohjennut. Kerran kehuin yhtä kaupan kassan masua söpöksi kun se oli selkeesti raskaana. Sain hymyn.

Vierailija
34/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika usein. Baarissa tulee nyt lähes aina miehiltä kehuja ja niin myös naisilta ja olen ihan arkenakin saanut kehuja asiakkailta töissä, bussipysäkeillä yms. En nyt ruma ole todellakaan, mutta en itseni mielestä ole erityisen kaunis.. en ainakaan kauneusihanteiden mukainen. Mutta tyytyväinen olen ulkonäkööni! :)

Vierailija
35/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nyt tuntemattomilta tulee kehuja baarissakaan, ainakaan suoria sellaisia, juttelemaan tullaan joskus.
Tutuilta tulee joskus kehuja.
Mutta en jotenkin pidä kohteliaisuuksien saamista Suomessa niin yleisenä ja ainakin musta on kivempaa jos joku vaan alkaa jutella ilman "oot tosi kaunis" -latteuksia.

Vierailija
36/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 01:31"]

Mies kysyy:  Miten ylipäänsä suhtaudutte siihen jos joku tuntematon kehuu? Etelässähän miehet huutelee "guapaa" kadullakin. Suomessa se ei kai ole sopivaa? Joskus on kauheesti tehnyt mieli kehua vaikka jonkun silmiä ilman iskemistarkoitusta mutta en ole rohjennut. Kerran kehuin yhtä kaupan kassan masua söpöksi kun se oli selkeesti raskaana. Sain hymyn.

[/quote]

Musta kehut, jotka kohdistuu johonkin tiettyyn asiaan, on aika kivoja. Niistä ei välttämättä tulekaan samanlaista iskemisfiilistä kuin yleisluontoisesta ulkonäön kehumisesta ja ne tuntuu mietitymmiltä.

Vierailija
37/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:48"]

Tissejä on kehuttu, mutta kaikesta muusta olen kuullut pelkkää negatiivista. Treffailun ja tapailun aikana, en laske näitä baarissa seksin toivossa sanottuja "olet kaunis"-repliikkejä. n22

[/quote]Seksi vaatii mieheltä paljon enemmän kuin naiselta. Seksi voi olla mielessä, mutta tarkoitus toteuttaa se vasta viikon päästä. Kauniiksi kehuminen voi olla vain keskustelunavaus ja osoitus siitä, että on myönteisin aikein liikkeellä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
38/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 10v sinkku (olen yh enkä ole halunnut sotkea perhettäni mieskuvioilla). Sinä aikana olen 2 kertaa saanut positiivista kehua ulkonäöstä ihan satunnaisilta selviltä miehiltä. (En laske ravintoloissa tapahtuneita epätoivoisia iskuyrityksiä tähän). En kyllä erityisesti kaipaa ulkonäöllisiä kehuja, en hirveästi panosta ulkonäkööni eikä ole haku päällä. Olen ihan tavallinen perusnätti nainen. Exä ei kyllä ikinä kehunut. Ei siinä sinänsä mitään,mutta oli aika moukka kun kehui muita naisia. Olikin sitten muistakin syistä pian ex :D Paras kehu miespuoliselta on ollut lopettaessani määräaikaisen työn. Pomo kehui hyvää työtäni ja harmitteli, etten voinut jatkaa. Arvostin tuota kehua todella paljon ja se lisäsi ammatillista itseluottamustani.

Vierailija
39/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Oisko pari tyyppiä joskus sanoneet söpöksi, mutta esim. kauniiksi ei ole sanonut kukaan koskaan. Panostan paljon ulkonäkööni, olen normaalipainoinen, lyhyehkö, vaaleat pitkät hiukset, hyvät klassiset kasvonpiirteet (isot silmät, pitkät silmäripset, suora nenä, pusuhuulet, korkeat poskipäät) ja sen lisäksi olen melkein aina huolitellun hillitysti meikattuna ja laitettuna liikenteessä. Monet miehet kyllä katsovat minua kiinnostuneesti, mutta eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, saatika kehuja heittämään. Tosin, tiedostan myös sen, että saatan näyttää "ylimieliseltä", koska olen melko arka ja ujo sekä puhun vain kun minulle puhutaan. Sori, tarkoitukseni ei ollut tässä viestissä kehua itseäni, vaan ihan aidosti ihmettelen miksi minua ei olla koskaan pahemmin kehuttu esim. nätiksi. Ei sen puoleen, pystyn kyllä elämään ilman kehujakin. :) Ja varmaan sekin olisi ikävää jos ulkonäköä aina ylistettäisiin, mutta henkiset ominaisuudet jäisivät toisarvoisiksi. Onneksi olen sentään joskus saanut miehiltä kehuja siitä, että olen rento ja hauska tyyppi (siis sen jälkeen kun minuun ovat paremmin tutustuneet). Ne ovat olleet minulle todella mieluisia ja toivottuja kehuja. :)

Vierailija
40/65 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:05"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 03:44"]En todellakaan! Oisko pari tyyppiä joskus sanoneet söpöksi, mutta esim. kauniiksi ei ole sanonut kukaan koskaan. Panostan paljon ulkonäkööni, olen normaalipainoinen, lyhyehkö, vaaleat pitkät hiukset, hyvät klassiset kasvonpiirteet (isot silmät, pitkät silmäripset, suora nenä, pusuhuulet, korkeat poskipäät) ja sen lisäksi olen melkein aina huolitellun hillitysti meikattuna ja laitettuna liikenteessä. Monet miehet kyllä katsovat minua kiinnostuneesti, mutta eivät vaivaudu tulemaan juttelemaan, saatika kehuja heittämään. Tosin, tiedostan myös sen, että saatan näyttää "ylimieliseltä", koska olen melko arka ja ujo sekä puhun vain kun minulle puhutaan. Sori, tarkoitukseni ei ollut tässä viestissä kehua itseäni, vaan ihan aidosti ihmettelen miksi minua ei olla koskaan pahemmin kehuttu esim. nätiksi. Ei sen puoleen, pystyn kyllä elämään ilman kehujakin. :) Ja varmaan sekin olisi ikävää jos ulkonäköä aina ylistettäisiin, mutta henkiset ominaisuudet jäisivät toisarvoisiksi. Onneksi olen sentään joskus saanut miehiltä kehuja siitä, että olen rento ja hauska tyyppi (siis sen jälkeen kun minuun ovat paremmin tutustuneet). Ne ovat olleet minulle todella mieluisia ja toivottuja kehuja. :)
[/quote]
Tässä nyt lähinnä ihmetyttää se, että sinä itse katsot Paavoa, sitten Paavo reagoi ja katsoo sinua, ja sitten sinä sanot, että joo, miehet ne katselee mua. Siis ts. jos et itse katso, niin mistä voit tietää että sinua katsotaan.
[/quote]

En ehkä ymmärtänyt ihan täysin viestisi pointtia. Mutta esim. baareissa joskus käy niin, että huomaan jonkun miehen katsovan minua _aina_ kun katson hänen suuntaansa. Saattavat myös ujosti hymyillä, johon vastaan hymyllä. Monta kertaa myös kaveri on sanonut "tuo mies välillä jää katselemaan sinua". Todella harmillista, että nämä miehet eivät koskaan tule juttelemaan minulle. Olen tullut siihen tulokseen, että herätän kyllä jonkin asteista kiinnostusta, mutta en sitten kuitenkaan ole tarpeeksi kiinnostava jotta minua kannattaisi lähestyä. En tosiaankaan itse keksi syytä mistä se johtuu. Käykö muille naisille näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä