Witch -lehdet ja Aikakirjat, muistatteko?
Vieläkö löytyy Witch -tyttöjen faneja? Lehden julkaiseminenhan loppui Suomessa 2011.
Kommentit (10)
Olin fani! Mun suosikki oli Irma :D
Leikittiin aina Witchia naapurin tyttöjen kanssa, mä olin Irma ja he olivat Cornelia ja Hay Lin. Lehdet myin vuosia sitten kirppiksellä pois, mutta onneksi vielä muutama numero näkyi olevan kaapissa.
-N20
Joo mulla oli ihan ekasta numerosta asti! Lopetin lukemisen ku piirtotyyli muuttu pysyvästi huonompaan suuntaan ja jotenki tarinakin alko tympimään. Jossain siinä kohti, ku saivat jotkut "uudet" asut?
Mä tykkäsin siitä ihan superisti! Luin niitä kirjojakin joskus. Tykkäsin eniten siitä punatukkasesta, mutta se kiinalainenkin oli kiva! :) -N23
Yläasteella lueskelin niitä. Munkin suosikki oli Will ja toisena Haylin. Kaapissa vieläkin muutama lehti ja pokkari tallella.
Kyllä muistan. Kakkos- vai kolmosluokallako tutustuin ensimmäistä kertaa W.i.t.c.h.-sarjakuviin ja siitä se fanittaminen lähti ja äiti toi kirppikseltäkin mulle kasan niitä lehtiä ja aikakirjoja. Samana vuonna taisi alkaa Winx Clubikin suomenkielisillä dubbauksilla ja siitäkin tykkäsin W.i.t.c.h.in ohella.
Kaikki keijuihin ja taikuuteen liittyvät kiehtoi mua enemmän kuin prinsessat ja halusin pukea aina keijun siivet, enkä pinkkiä prinsessamekkoa.
Oma suosikkini oli W.i.t.c.h.istä Hay Lin, ainakin näin muistelisin. Olihan tuo hahmo aika omaperäinen, joten voi olla hyvin mahdollista, että juuri tuosta pidin. Muutenkin samaistuin aina eniten aasialaistaustaisiin hahmoihin kuten Winxissäkin oli yksi aasialainen hahmo. Serkun kanssa luimme yhdessä W.i.t.c.h.-lehtiä ja hänen suosikki oli Cornelia.
N23
Fani olen edelleen :)
Hay Lin on mun lempparihahmo ollu aina. Harmi että lehteä tai sarjaa ei tehdä enää :/
Tykkäsin aina siitä tv- sarjasta enemmän kuin esim. Winxeistä. Olisi mahtavaa jos siitä tulisi uusi kausi!
Tykkäsin Irmasta. Harmi, kun kyseinen sarjakuva meni jossain myöhemmin huonompaan suuntaan. Eikös se kymmenen vuotta sitten lopetettukin? Eihän iso osa lukisikaan enää sarjakuvia, vaikka olisi miten hyviä. Muistan lukeneeni W.i.t.c.h.-aikakirjoja vielä yläasteen alussa.
Aikakirjoja vieläkin hyllyssä :) Irma oli ehdoton suosikki <3
n22