Pelkästään jo abortin ajatteleminen ahdistaa...
Nyt näyttää pahasti siltä, että olisin raskaana ehkäisystä huolimatta. Varmistus tulee onneksi parin päivän sisään kun saan verikokeen tulokset. Tiedän että abortti olisi ainoa oikea ratkaisu kohdallani. 21-vuotias ja elämä täyttä kaaosta.
Pelkkä abortin ajatteleminen ahdistaa ihan suunnattomasti. Suvussani naisilla on muutenkin ollut vaikeuksia saada jälkikasvua, joten en vain voi olla ajattelematta että miten hirveä ihminen olen kun olen edes abortoinnin kannalla.
Mitäs jos joku menee vikaan abortoidessa? Mitä jos en koskaan saa enää lapsia jos nyt tapan tämän lapsen?
Tarvitsisin kipeästi neuvoja ja kokemuksia abortista. Onko kenellekkään käynyt niin että on jäänyt lapsettomaksi abortin takia?
Kommentit (13)
Ei se ole ollenkaan niin vaarallista tai kamalaa mitä voisi kuvitella. Netistä joskus katselin videon abortista ja vaikutti toimenpiteenä suht yksinkertaiselta. Sellaisella kuopimella otettiin alateitse se sikiö kohdusta pois. Eikä tule edes kokonaisena, vaan pieninä kappaleina, joita siinä videolla esiteltiin. Ja abortti-ikäisen sikiön ruumiinosat ovat niin pieniä, että niiden ulosottaminen ei ole suurensuuri projekti :)
Rohkeasti vaan aborttia tekemään. Riskit ovat pienet ja toimenpide melko helppo.
Tee päätös itse. Muuta neuvoa vaikea antaa. Jos oikeasti tahdot pitää niin pidä, jos et niin älä. Miten siinä varmistuksessa niin kauan menee? Oletko tehnyt kaupan testejä?
Pidä nyt jatkossa ainakin huoli ehkäisystä.
On muutenkin lääkäriaika torstaille joten sovittiin lääkärin kanssa että käydään tulokset sillon läpi siinä samalla.
Pari testiä olen tehnyt clearbluen onnistuin ryssimään ku ei ollu tarpeeksi virtsaa ja toisessa tuli todella haalea viiva.
Ap
Raskauden alkuvaiheessa tehtävä lääkkeellinen abortti ei ole kummoinenkaan juttu, mutta selvästi asia mietityttää, pärjäät kyllä varmasti ja saat apua ja tukea, mikäli kuitenkin päädyt lapsen pitämään.
Älä tee aborttia, kyse on uudesta ihmiselämästä. Katuisit sitä myöhemmin. Elämän saa kyllä järjestykseen ja tukea on saatavilla. Onhan sulla joku kenen kanssa jutella mahdollisesta raskaudesta? Siunausta.
En ole uskonnollinen, enkä toivota siunauksia. Kuitenkin, kun katson lastani nyt, on kamala ajatella, että olisin elämäntilanteeni, nuoren ikäni tms. syyn takia valinnut toisin. Aina ollaan pärjätty, opiskelin ja sain ammatin, löysin töitä. Totaaliyhärinä. Ei ole suurempaa ja pyyteettömämpää rakkautta kuin äidinrakkaus. Juttele asiasta, pohdi asioita, abortti jättää useille naisille ihan trauman, jota miettii vuosikaudet, entäs jos... menetettyjä mahdollisuuksia, jotain mikä ei koskaan saanut olla. Jotain, mitä kuuluu suojella.
Kiitos kaikille vastanneille.
Pitää pohtia ja päästä juttelemaan kunnolla asiasta. Eiköhän asiat sillä selkene.
Ap
Miksi et pitäisi lasta? Raskausaika kuitenkin valmentaa äitiyteen :)
Adoptio on mahdollisuus myös, jos tuntuu, ettei itse pysty tarjoamaan lapselle mitään, ja kuitenkin abortti tuntuu väärälle.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:31"]Miksi et pitäisi lasta? Raskausaika kuitenkin valmentaa äitiyteen :)
[/quote]
Niinpä. Ihan turhaa tappamista!
Ikuinen risti sielussa.
Se on sieluton sikiö, joten rohkeasti henkari esille.