Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri meni naimisiin elämäni rakkauden kanssa...

Vierailija
22.06.2015 |

Että semmosta. Haikeat fiilikset. Se "ystävä"akka on tosi epäreilu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin suuri rakkaus meni naimisiin toisen naisen kanssa. No, ehkä sitten seuraavassa elämässä saan hänet?

Vierailija
2/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kesähäät kuulema tulossa. Ainoa ero oli, että kerkesin miehen kanssa aika intiimille tasolle ennenkuin karkasi kaverini kanssa. Valehteli etteivät seurustelleet. Ex ystäväni ei tiedä vieläkään mitä tapahtui.. Kaksi vuotta tapahtumasta, ja nyt ei enää tunnu kurjalta. Ystävä vaan oksettaa edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
4/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit sulle, tiedän tunteen. Maailma mureni. Onneksi se päättyikin aikanaan. Voimia!

Vierailija
5/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ♡ varmaan ihan kamala olo :(

Vierailija
6/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa hommaa on todistettu täällä päin myös.

Vierailija
7/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja. Joku aikuinen oikeasti luulee että on sellainen asia kun elämän rakkaus? Onko ihme jos ei kelpuuttanut sun kalasta huuhaa akkaa

Vierailija
8/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno ystävä :O . Olitteko kauan ystäviä ja tiesikö sun tunteista?

Vierailija
9/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapa olla ystäväsi elämänsä rakkaus.

Vierailija
10/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 täällä. Minun kohdalla "ystävä" tiesi tarkkaan mitä mies minulle merkitsee, kun alkoi suhdetta virittelemään... salasivat ja peittelivät. Eipä se mieskään kummoinen ollut kun matkaan lähti mutta ystävältä odottaisi enemmän. Ei varmaan ole tuskallisempaa tunnetta kuin hylätyksi tuleminen.

Vierailija
11/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:34"]3 täällä. Minun kohdalla "ystävä" tiesi tarkkaan mitä mies minulle merkitsee, kun alkoi suhdetta virittelemään... salasivat ja peittelivät. Eipä se mieskään kummoinen ollut kun matkaan lähti mutta ystävältä odottaisi enemmän. Ei varmaan ole tuskallisempaa tunnetta kuin hylätyksi tuleminen.
[/quote]

Et ole hylätty jos mies ei sinun kanssasi ollut. Miehellä on lupa valita kuka tahansa nainen ja jos ystäväsi tunteet kohtasivat niin älä ruikuta vaan ole heille onnellinen

Vierailija
12/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:34"]

3 täällä. Minun kohdalla "ystävä" tiesi tarkkaan mitä mies minulle merkitsee, kun alkoi suhdetta virittelemään... salasivat ja peittelivät. Eipä se mieskään kummoinen ollut kun matkaan lähti mutta ystävältä odottaisi enemmän. Ei varmaan ole tuskallisempaa tunnetta kuin hylätyksi tuleminen.

[/quote]Ikäväähän se on, että oot joutunut kokemaan tämän, mutta mahdollistahan on, että ystäväsi ja mies ihan aidosti ihastuivat ja rakastuivat, ja "salailivat" siksi, ettet loukkaantuisi.

Vierailija
13/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen meni naimisiin elämäni rakkauden kanssa, mutta ei heidän onnensa kestänyt. Tosin kävi sitten niin, että tapasin tämän unelmieni miehen eronneena, mutta olimme todella kasvaneet erillemme erillämme, joten se siitä sitten. Mutta tapaamisesta oli hyötyä, koska saatoimme käsitellä muutamia väärinkäsityksiä, joita silloin kauan sitten oli välillemme jäänyt. 

Vierailija
14/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:34"]3 täällä. Minun kohdalla "ystävä" tiesi tarkkaan mitä mies minulle merkitsee, kun alkoi suhdetta virittelemään... salasivat ja peittelivät. Eipä se mieskään kummoinen ollut kun matkaan lähti mutta ystävältä odottaisi enemmän. Ei varmaan ole tuskallisempaa tunnetta kuin hylätyksi tuleminen. [/quote] Et ole hylätty jos mies ei sinun kanssasi ollut. Miehellä on lupa valita kuka tahansa nainen ja jos ystäväsi tunteet kohtasivat niin älä ruikuta vaan ole heille onnellinen

[/quote]

Mies LÄHTI MATKAAN, hommaa lukutaito. -3

Vierailija
15/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin pääsi käymään?

Vierailija
16/16 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:34"]

[/quote]Ikäväähän se on, että oot joutunut kokemaan tämän, mutta mahdollistahan on, että ystäväsi ja mies ihan aidosti ihastuivat ja rakastuivat, ja "salailivat" siksi, ettet loukkaantuisi.

[/quote]

Luulen, että ihan eniten houkutti "kielletty hedelmä". Eipä se suhde kauaa kestänytkään, mies jatkoi matkaansa taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi