Kerro 15 minuutistasi julkisuudessa!
Kommentit (42)
Ihan olen nimelläni ja naamallani ollut paikallisuutisissa kertomassa työstäni, sekä telkassa että radiossa. Oli hiljainen uutispäivä, niin se pätkä tuli vissiin molemmissa telkkalähetyksissä.
Muutama lehtijuttu ja isommalla jakelulla mediatiedote, ihan puhtaasti työhön liittyen.
Mutta veli oli ihan tositeeveeohjelmassa useamman jakson verran!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lastenohjelmassa mukana lapsena, televisiossa eräässä tanssiohjelmassa, ja kerran tehty kahden aukeaman pituinen juttu Seura-lehteen, kerran Iltalehteen. Mä oon ihan julkimo!
Kaksi aukeamaa Seurassa, tuo on jo pitkä!
Niin on, tosin siitä on jo muutama vuosikymmen :)
Minusta ja perheestäni tehtiin juttu Apu-lehteen.
Itse olisin mieluusti pitänyt sen 15 min. ”julkisuudessa” olosta, mutta siitä kyllä muistutettiin myöhemminkin. 😅
Paikallisradiossa olen ollut pari kertaa haastateltavana urheilutapahtuman järjestelyihin liittyen, ja kerran työhön liittyen. Ylen paikallisuutisissa, siis telkkarissa, olin haastetavana EM-kisan yhteydessä. Ja lehtijutuissa nimi näkyny urheilu-uutisissa.
90-luvulla MTV3:lla oli mainoskatkoilla aina kuukauden verran aina joku tuokiokuva, joka johdatti mainoskatkolle ja sieltä pois. Tietämättäni päädyin sellaiseen. Kukaan ei tosin koskaan huomannut, että se olisin minä, joten hillitön näkyvyyteni ja julkisuuteni jäi salaiseksi.
Itse huomasin itseni heti, kun ekan kerran näin sen pätkän. Oli melkoinen wtf-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Minua haluttiin haastatella paikallislehteen ja radioon. Ihan soitettiin ja pyydettiin että "hei sulla on mielenkiintoinen projekti meneillään, saataisko tehdä juttu?"
Toimittajan into haastatella lopahti kuin erektio lihavan naisen edessä, kun hän kuuli etten aio osallistua haastatteluun ruotsiksi, vaan ainoastaan suomeksi. Yhtäkkiä ei ollutkaan tarvetta tehdä juttua, perästö tuli txtari että löysimme jonkun muun.
Ja joku vielä väittää ettei muka vaalea suomalainen heteromies suomessa voi kokea rasismia.
Olisotko kertonut impotenssiongel.astasi lähetyksessä? Sinua pyydettiin varmaan Ruotsalaiseen paikallislehteen/ radioon, täällä kun toimittajat osaa molemman kotimaisen ja englannin lisäksi. Outoaettä et edes englantia osaa.Olet varmasti joku 50- luvulla syntynyt ja lopettanut koulun12- vuotiaana?
Siskoni oli vastavalmistunut toimittaja ja lapsena retuutti minua milloin minkäkin lehden lapsimainos-kuvauksiin.
Nolotti tuolloin, jos joku luokkakavereista sattuisi kuvat näkemään. Toisaalta se oli tuolloin ihan coolia olla ”mallina”. :)
Työpaikalla kuvattiin tv-sarjaa (niitä missä seurataan jonkun tietyn alan työntekijöitä) ja vilahtelin siellä taustahenkilönä. Taisin näkyä kuudessa jaksossa.
Olin 18-vuotias lukiolainen. TV-mainokseen kysyttiin, mikä on glaukooma. Ei harmainta aavistusta.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni oli vastavalmistunut toimittaja ja lapsena retuutti minua milloin minkäkin lehden lapsimainos-kuvauksiin.
Nolotti tuolloin, jos joku luokkakavereista sattuisi kuvat näkemään. Toisaalta se oli tuolloin ihan coolia olla ”mallina”. :)
Saithan niistä palkkiot vai veikö sisko?
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut naisten sarjan erään pääkaupungin maratonissa. En viitsi sanoa maata, koska joku innokas saattaa googlata. Mutta siis kyseessä on maa, jossa juoksun taso on sellainen, että naisen sarjan voittoon pääsi yli neljän tunnin ajalla :D Minua haastateltiin telkkariin ja illan uutisissakin kerrottiin voitostani!
Tää oli ihan superhauska :) harrastan itsekin maratoneja niin tää olis ihan täydellinen sattumus. Haluatko kertoa yhtään missä päin (maanosa) tämä sattui?
Juonsin yhden radio-ohjelman. Joskus nuoruudessa, oli lievästi mutkan kautta yhteen työharjoitteluun liittyvä juttu ja olin hullu vapaaehtoinen.
Sitten kerran minua haastateltiin alueradioon kun meidän kurssi järkkäsi saksankieliset messut. Suomeksi toki onneksi haastateltiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua haluttiin haastatella paikallislehteen ja radioon. Ihan soitettiin ja pyydettiin että "hei sulla on mielenkiintoinen projekti meneillään, saataisko tehdä juttu?"
Toimittajan into haastatella lopahti kuin erektio lihavan naisen edessä, kun hän kuuli etten aio osallistua haastatteluun ruotsiksi, vaan ainoastaan suomeksi. Yhtäkkiä ei ollutkaan tarvetta tehdä juttua, perästö tuli txtari että löysimme jonkun muun.
Ja joku vielä väittää ettei muka vaalea suomalainen heteromies suomessa voi kokea rasismia.
Olisotko kertonut impotenssiongel.astasi lähetyksessä? Sinua pyydettiin varmaan Ruotsalaiseen paikallislehteen/ radioon, täällä kun toimittajat osaa molemman kotimaisen ja englannin lisäksi. Outoaettä et edes englantia osaa.Olet varmasti joku 50- luvulla syntynyt ja lopettanut koulun12- vuotiaana?
Puhun suomea ja englantia, ruotsia vähän huonommin. Ehdotin myös tekstimuotoista haastattelua ruotsiksi, esim sähköpostilla.
Mikään edellämainituista ei käynyt.
Muutkaan arvauksesi eivät valitettavasti osuneet kohdalleen, vaikka vanhempien miesten erektion kovuus sinua kovasti tuntuu kiinnostavan.
Olen ollut Mtv:n haastattelussa Helsingin jäähallilla kun meidän joukkue lunasti SM-kultaa 2014, olin tuolloin joukkueen kapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen voittanut naisten sarjan erään pääkaupungin maratonissa. En viitsi sanoa maata, koska joku innokas saattaa googlata. Mutta siis kyseessä on maa, jossa juoksun taso on sellainen, että naisen sarjan voittoon pääsi yli neljän tunnin ajalla :D Minua haastateltiin telkkariin ja illan uutisissakin kerrottiin voitostani!
Tää oli ihan superhauska :) harrastan itsekin maratoneja niin tää olis ihan täydellinen sattumus. Haluatko kertoa yhtään missä päin (maanosa) tämä sattui?
Aasiassa. Tarkemmin lähi-idässä. Ei oikein naiset harrasta siellä liikuntaa, miehetkin vähänlaisesti.
Oi näitä on monia! Mistä niistä kertoisinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Oi näitä on monia! Mistä niistä kertoisinkaan?
Niin, no kerro yhdestä tai parista, kuten muutkin ovat osanneet tehdä.
Parikyt vuotta sitten, olikohan kotimaan katsaus tms. asiaohjelma. Oltiin soittamassa työttömien (vai oliko peräti köyhien=) pikkujouluissa kuplahallissa Myllypurossa.
Olen aika tavallisen näköinen tyyppi, mutta jostain syystä päädyn tv-uutisiin, mainosvideoihin ja lehteen tuon tuostakin. Olisi varmaan hienoa jos olisi jotain sanottavaakin, mutta jutut on tasoa "öö en kyllä tiiä, satuin vaan paikalle enkä oo seurannu kauheesti."
Kaksi aukeamaa Seurassa, tuo on jo pitkä!