Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro 15 minuutistasi julkisuudessa!

Vierailija
11.02.2022 |

Kerrotaan juttuja.

Kommentit (42)

1/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio deissä olen kahdesti pitänyt puheen. Kestoiltaan noin 30 minuuttia. Lisäksi olen ollut televisio uutisissa haastateltavana keväällä 2020.

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
2/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitti:

Radio deissä olen kahdesti pitänyt puheen. Kestoiltaan noin 30 minuuttia. Lisäksi olen ollut televisio uutisissa haastateltavana keväällä 2020.

30 minuuttia radiossa on aika pitkä aika ja telkkariuutiset ovat aina kiva saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman tykkäsi mun kommentista IG:ssä!

Vierailija
4/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden toimittaja lähestyi ja olisi halunnut tehdä jutun ig-tilistäni, mutta kieltäydyin. 😅

Sen lähemmäs 15 minuuttista en ole päässyt, enkä kyllä edes hingu.

Vierailija
5/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin lapsena paikallislehden haastatteluun kirjastossa ja en uskaltanut kieltäytyä. Toimittaja kysyi jotain tyyliin "Tykkäätkö käydä hiihtämässä?" ja vastasin että "Tykkään ja käyn usein" vaikka en tykännyt ollenkaan ja olin niin pullea että en todellakaan näyttänyt hiihtäjältä. Luokanopettaja vähän vinoili siitä seuraavana päivänä, "Minna on sitten löytänyt hiihtoinnostuksen?"

Vierailija
6/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin lapsena paikallislehden haastatteluun kirjastossa ja en uskaltanut kieltäytyä. Toimittaja kysyi jotain tyyliin "Tykkäätkö käydä hiihtämässä?" ja vastasin että "Tykkään ja käyn usein" vaikka en tykännyt ollenkaan ja olin niin pullea että en todellakaan näyttänyt hiihtäjältä. Luokanopettaja vähän vinoili siitä seuraavana päivänä, "Minna on sitten löytänyt hiihtoinnostuksen?"

Millaisella ihmisellä ei löydy itsetuntoa puhua totta?

Vierailija
7/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ehkä 8-vuotias ja ujo kuin mikä. Säikähdin koko tilannetta enkä tajunnut että joudun kuvan kanssa lehteen.

Vierailija
8/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. meidän poliitikoilta. Mutta ei, lapsen hätävalhe on se joka sinun persaustasi kutittaa 😂

Vierailija
9/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä kirkollisvaaleissa.

Henkilö, ketä äänestin, oli mun isonen riparilla ja tykkäsin hänestä ihmisenä kovasti.

Äänestyspaikalla oli lehdistöä ja pyysi minua antamaan kommenttini. Nimeni pääsi paikallislehteen. Isonen ei päässyt läpi

Vierailija
10/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haluttiin haastatella paikallislehteen ja radioon. Ihan soitettiin ja pyydettiin että "hei sulla on mielenkiintoinen projekti meneillään, saataisko tehdä juttu?"

Toimittajan into haastatella lopahti kuin erektio lihavan naisen edessä, kun hän kuuli etten aio osallistua haastatteluun ruotsiksi, vaan ainoastaan suomeksi. Yhtäkkiä ei ollutkaan tarvetta tehdä juttua, perästö tuli txtari että löysimme jonkun muun.

Ja joku vielä väittää ettei muka vaalea suomalainen heteromies suomessa voi kokea rasismia.

11/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena TVn paussikuvassa ehkä 30 sekuntia ! Sievä kuva Vaasan kesästä!

Osallistuin kauneuskilpailuun , Vieläkin säästössä lehdet ja kuvat!

Vierailija
12/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin kilpirauhasen vajaatoimita-faceryhmään ja siellä kirjoitin  ummetusongelmasta. En tajunnut, että ryhmässä on tuhansia jäseniä.

Noin 250 täysin tuntematonta ihmistä vastasi viestiin ja jakoi minulle 💩 neuvoja.

🤦‍♀️ 

Vierailija
13/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tehty juttu Iltasanomiin. Aihetta en kerro, koska se juttu löytyy Googlella edelleen.

Vierailija
14/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi vastaavasti kirjastossa 13 vuotiaana.

Silloin tietokoneelle nettiin jonotettiin parkkikiekon kanssa. Jonnet ei muista.

Toimittaja kysyi että mitä teet tietokoneella, oletko IRCissä?

Sanoin että joo, vaikken tiennyt mikä IRC on.

Tosiasiassa olin ihan perus chatissa vonkaamassa pildeä.

T. 90 luvun teini

Vierailija
15/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen uutisten loppukevennyksessä Tampereen kauppahallin kaaliviikoilla joskus 80-luvulla vaahtosammuttimen kokoisena. Pitelin käsissäni jotain isoa kaalinpäätä ja vastasin johonkin toimittajan esittämään kysymykseen.

Vierailija
16/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tilaisuudessa, jossa alueuutiset sattui olemaan paikalla. Asettauduin kameran tähtäimeen muka vahingossa.

Uutiskooste nähtiin lopulta valtakunnallisesti.

Nimeni on uniikki, äidin keksimä yhdistelmä. Melkein-kaima löytyy läheltä, mutta loppuosa puuttuu. Kun aihepiiristä kysyttiin sanomalehdessä, otin yhteyttä ja pääsin antamaan lausunnon.

Vierailija
17/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pääsin muutaman kerran paikallislehteen. Se oli ihan mukavaa. Kerran pyydettiin radio Helsinkiin yhteen keskusteluohjelmaan puhumaan projektistani. Kieltäydyin. Ahdisti tuo ajatus, lisäksi lapsi oli kipeä sinä viikkona.

Vierailija
18/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut olisi haluttu paikallisen ammattilaiskuntosalin nettisivujen mainokseen. Kieltäydyin. Epäilen, että minä olisin ollut kategoriaa ”ennen” ajatuksesta ”ennen ja jälkeen”.

Vierailija
19/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lastenohjelmassa mukana lapsena, televisiossa eräässä tanssiohjelmassa, ja kerran tehty kahden aukeaman pituinen juttu Seura-lehteen, kerran Iltalehteen. Mä oon ihan julkimo!

Vierailija
20/42 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut naisten sarjan erään pääkaupungin maratonissa. En viitsi sanoa maata, koska joku innokas saattaa googlata. Mutta siis kyseessä on maa, jossa juoksun taso on sellainen, että naisen sarjan voittoon pääsi yli neljän tunnin ajalla :D Minua haastateltiin telkkariin ja illan uutisissakin kerrottiin voitostani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme