Lolan innoittamana poikani saa nimen ARNOLD SEPPO TEPPO!
Kommentit (133)
Kun mä tykkäsin niistä Frendeistä. Ja on niinku kansainvälistä, eikä tartte alkaa selittään, kuin nimi sit kuuluu sanoo.
Lue näitä nimiä ääneen miehellesi joka yrittää katsoa mtv3 dokkaria!
Mies tuskin saa mitään selvää kun kikatat ja yrität sanoa näitä nimiä, mutta ne kuuostaa niin uskomattomilta ääneen sanottuina!
Onneks en ole opettajana siinä koulussa missä Paris Rymättylä Rauma aloittaa koulutiensä:D (toivottavasti)
t. Keira Meeri Maarin ja Keanu Martti Matin (kaksoset) äiti
Henrik Henkka Henrikki
ja Marie Annamari Maria
Orlando Oscar Oskari Wirranpohja
Elijah Yecper Jasperi Wirranpohja
Mun mielestä ihanat kun on niinku kansainvälistä ja sitte suomalaista.
Hih! Ehkä arvasittekin että tämä mamma on kova TSH-fani:))))
Sylvester! Oikeastiko? Ja lempinimenä sitten Syltty...
Ja sukunimeksemme ajattelimme vaihtaa " Alba" n.
Ei onneks ollut. Meidän masuvauvasta tulee Leonardo Kullervo Pellervo
Meilläpä tuli pojasta Tarzan Pyhä Yrjö
Tommy-Lee Arttu Perttu.
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps....
maaatin erkki pertti? ettei vaan tule sekaannuksia.
Tiffany-Amber Petriina Riina
- Beverly Hills 90210:ssa oli se ihqu näyttelijä, Tiffany-Amber Thiessen ja sit se Petriina Palmroth on NIIN kaunis... jee
Diana Mette-Marit Victoria-Madeleine
- Ei varmaan tarvii selittää
Pojat saa vahvat nimet:
Väinämoinen Jesus-Maria
Barappas Jorma-Valdemar
meidän poitsu sai tänään nimen Ozzy Justus Kristus!
Meillä pitäydytään perinteisessä:
kullannuppumme Wladimir Aapo Caapo!!!
Caapo tulee miehen puolelta ja päätettiin ottaa just toi kirjoitusasu, koska c-kirjain on luonteva osa perheemme kansainvälisyyttä ja kielitaitoisuutta.
kansanvälisyyttä ja kuitenkin mukana ripaus kotimaisia perinteitä! NYT AV-MAMMAT KASAAMAAN NIMIKIRJAA! :)
huomasin, että multa oli kysytty vielä tästä nimestä.
Ja tiedoks että toki Suomessa on 11 poikaa jotka on Paris-nimisiä, mutta meidän Parisin lisäksi on myös 3 muuta tyttöä. Eiks tällainen unisexi nimi oo just ihqu?! Ja sit noi Rymättylä ja Rauma on mun käsittääkseni kyl ihan uniikkeja. Ei tällast ihan joka naiselle mieleen tuliskaan...
Nimihän vois toimia pojankin nimenä, onko tullut sekaannuksia? Joko oot tarkistanut Väestönrekisteristä montako kaimaa on ja mitä sukupuolia?