Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä kateus toisella kierroksella oleville ystäville, vapaus ja uudet miehet. Mikä avuksi?

Vierailija
11.02.2022 |

Eli kateellinen lapsivapaasta ja alkuhuumasta.
Aikaisemmin aloitus poistettiin, enkä ymmärrä miksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa päässyt edes ensimmäiselle kierrokselle

Vierailija
22/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset oli pieniä, niin oli paljon parisuhde aikaa. Ny lapset valvoo jopa minua pitempään, nii seksi jää

Ap

Ei väliä vaikka perhe hajoaa, kunhan vain seksiä on tarpeeksi. hyvähyvä.

Jätä lapset toiselle puoliskolle ja lopeta tapaamisetkin. Aina vain paremmin on aikaa.

Ei niitä elareita joudu loputtomiin makselemaan.

Ei tämä elämä ole mikään alepan alelaari, josta napataan uusi seuralainen kun muoti vaihtuu ja kaverilla on ihana "uutuus".

Kukin tavallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta pakko sanoa, että nykyään aaveella poistuu ihan "viattomia" ja asiallisiakin aloituksia :O

Tämä ei ole eka eikä vika aihe, joka kertaalleen jo poistui. Miksi?

Valitsen joka päivä jonkun teeman johon liittyvät aiheet ilmoitan asiattomaksi.

Vierailija
24/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se toinen kierros vapauttaa lapsista? Olisit jättänyt hankkimatta jos harmittaa. 

Saa edes hetkeksi hengähtää sekä harrastaa seksiä. Nykyään saa vain 1x vko, kiitos vuorotyö, ja se kun lapset on AINA paikalla. kun lapset ei ole kotona, niin sitten mies on töissä. Ap

Ei tuo nyt kovin pahalta kuulosta. Nykyajan lapsettomat nuoret aikuisetkin harrastavat seksiä keskimäärin kerran viikossa.

Vierailija
25/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyppäsin toiselle kierrokselle 20 vuotta sitten. Kaveri teki saman. Ja sitten hän kävi kolmannen kierroksen ja on nyt neljännellä rundilla. Juuei todellakaan käy kateeksi.

Vierailija
26/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei halua vaikka seksiä harrastaa kovin kovaäänisesti jos lapset on kotona. Kyllä me harrastetaan mutta hiljaa omassa makkarissa, oven saa lukkoon. Että ei tarvi ihan kerta viikkoon tyytyä. Villimpiä sessioita varten varataan hotelli, mukavaa vaihtelua muutenkin. Tämähän vasta helppoa on jos lapset jo niin isoja että pärjäävät yön yksinään.

Vierailija
27/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset oli pieniä, niin oli paljon parisuhde aikaa. Ny lapset valvoo jopa minua pitempään, nii seksi jää

Ap

No eikai ne lapset teidän makkariin tunge?! Meette miehes kanssa petipuuhiin, kun lapset lukee/kattoo telkkaa/ulkoilee. Ei siinä sen kummempaa.

Siis apua, meillä kyllä tunkee. Pitää varmaan laittaa lukko oveen.

Vierailija
28/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin mikä, ero vireille niin siinähän sulla on samat mahdollisuudet lapsivapaaseen ja uuden, kuuman kumppanin etsintään.

Saman olen neuvonut ”yksinhuoltajien tukia” kadehtiville ystävilleni, yksinhuoltajaksi kyllä pääsee helposti ja nauttimaan valtavasta, kuudenkymmenen euron korotuksesta lapsilisään jonka minä saan.

Vierailija
29/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittoni loppuvaiheessa vihasin miestäni syvästi, mitään seksin ilotulitusta ei siis tosiaan ollut. Mies jätti lapsen- ja kodinhoidon sekä suurimman osan kotitaloutemme menoista minun hoidettavaksi.

Eron jälkeen mies halusi vuoroviikot joihin hiljalleen siirryimme. Lapsemme oireilivat eroa noin vuoden, esim. vanhempi sai joka ilta tunnin raivokohtauksen. Seksi tai uudet miehet eivät käyneet edes mielessä, kun lapsista oli suuri huoli.

Myöhemmin minulla on ollut pari suhdetta, miehiä en ole lapsille esitellyt ja suhteet ovat kaatuneet siihen, etten halua yhteenmuuttoa eli ns. uusio-onnea.

Oikeastaan mukavampi elää ilman mitään miestä.

Vierailija
30/30 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusparien elämä onn yhtä kuhertamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi