Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Korukeisari-tilaus
22.06.2015 |
Onko kukaan tilannut yrityksen verkkokaupasta koruja, kuinka sujunut?
Kommentit (3)
Näköjään.....
Nyt starttaa synttäriale! Kuusamon koru ja kello täyttää tänä vuonna 31 vuotta ja tämän kunniaksi alennuskoodilla 31V saat kaikista korukeisari-verkkokaupan tuotteista 31% alennuksen! Tarjous on voimassa 5.3 asti. Nyt ostoksille! www.korukeisari.fi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Varastosaldo ei näytä olevan ajantasalla eli myyvät tavaraa jonka joutuvat tilaamaan muualta. ei tässä mitään, mutta pitäisi ilmoittaa asiakkaalle että toimitus viivästyy- Yritän sanoa, että toimitus on vähän hitaanpuoleista- Muuten ihan ok.
Alue: Aihe vapaa
Joo, muutaman kerran. Hyvin on sujunut. Ensimmäisellä kerralla joutuivat tilaamaan korun, mutta ilmoittivat viivästyksestä. Parasta Korukeisarilla ovat alennusprosentit. Ei moitittavaa.