Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korukeisari-tilaus

Vierailija
22.06.2015 |

Onko kukaan tilannut yrityksen verkkokaupasta koruja, kuinka sujunut?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutaman kerran. Hyvin on sujunut. Ensimmäisellä kerralla joutuivat tilaamaan korun, mutta ilmoittivat viivästyksestä. Parasta Korukeisarilla ovat alennusprosentit. Ei moitittavaa.

Vierailija
2/3 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään.....

Nyt starttaa synttäriale! Kuusamon koru ja kello täyttää tänä vuonna 31 vuotta ja tämän kunniaksi alennuskoodilla 31V saat kaikista korukeisari-verkkokaupan tuotteista 31% alennuksen! Tarjous on voimassa 5.3 asti. Nyt ostoksille! www.korukeisari.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastosaldo ei näytä olevan ajantasalla eli myyvät tavaraa jonka joutuvat tilaamaan muualta. ei tässä mitään, mutta pitäisi ilmoittaa asiakkaalle että toimitus viivästyy- Yritän sanoa, että toimitus on vähän hitaanpuoleista- Muuten ihan ok.